Nettiauto yms -thread

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All

• Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
    Egr noissa varmaan päästelee vähän öljynpaskaa päällensä ja aiheuttaa jumitellessaan ohutta hengetyömyyttä alle 2000rpm se pitää semmosta kohinaa/suhinaa jos/kun tukkeessa.
    Offtopiccia pukkaa mutta pakko se on ko nyt sattu sopiva sauma! Voisko Audi 80 ACE olla EGR tukossa (onko näissä edes)? Kylmä käynnistyksessä (ilmennyt kesällä eli ei pakkas ilmoilla) että alle 2000rpm ei mitään vääntöä, ei siis mitään! Parhaillaan saa luistattaa kytkintä että jaksaa lähteä liikenteeseen. Pitää korkeat kierrokset noin puoli minsaa niin alkaa pelittään normaalisti tai ajoa maksimissaan 200metriä. Lämpimällä koneella ei mitään ongelmaa ja päästöt on OK.

Comment

Voisko Audi 80 ACE olla EGR tukossa (onko näissä edes)?
      Ei ole.

Comment

Joo ei ole ole egrää noissa, jotain anturivikaa haistelisin...

Jäi vielä tosta 1.9stä sanomatta että kun on kaksoismassavauhtipyörällinen niin kannattaa kuunnella että juriseeko se tuolla maksimivääntöjen tuntumassa ~1700rpm.

Oi voi näitä ei sais katella olenkaan voi voi...

Comment

• Pari TT poimintaa:
          www.nettiauto.com/4257250 -R8 luukki
          www.nettiauto.com/4160554
          Viimeksi muokannut Timpe85; 18.9.2011, 11:50.

Comment

http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4247361

Miksi ostaa aito rallye kun tekniikanvaihdos pommin saa samaan hintaan.

Comment

Pikkujutuilla saa käkikellon... On hinta "kohdallaan". Aivan hirveät vanteet.

Comment

Tuossa naapuritalon parkkiksella makaa yks P11 Primera, jossa samanlaiset kolmipuolat. Rumimmat vanteet ever.

Comment

• Montaa on makua, muistaakseni noi oli Anterat joita kuolasin silloin 90-l lopulla omaan MB 300 CE:heni ....... mutta ei sitten tullut niitä hankittua (vaan AMG:n 'kaivonkannet').

Comment

3-puolaa ja kaikki kuolaa =)

Comment

• Vähän aihetta sivuten. Hyvät naurut taas sai nettiauton huijausposteista:

Hello,

Thanks for the information about your car. I want to inform you that I will buy your car at your given price. I am also glad to inform you of a business tender.

I am with the United Nations troop in Afghanistan, against terrorism. My Name is Captain. Weiz Stein. Based on the United States legislative and executive decision that we must evacuate Iraq immediately for Afghanistan, Now we are in Afghanistan military base and I will be redeployed to come and work in your country's military base soonest, come next year August 2012, Our mission is to help beef up terrorist targeted states, Mostly the United States and the European Union on the war against terrorism. I will need a car for myself and that is why I contacted you.

On the additional offer, I want to inform you that I have in my control the sum of 13.4 million Euro, which I got from crude oil transaction here in Iraq. I deposited this money with a Red Cross representative informing him that we are making contact for the real owner of the money and it is under my power to commend whoever comes forth for the money. I want to invest the money in your country as soon as I am redeploying into your country for a good business, anyway you will advise me on that since I am not a businessperson.

I cannot move this money to the United States because I will be in Europe for about 3years, so I need someone I could trust. If you agree to, I will transfer the money to Europe where you will be the beneficiary because I am a uniformed person and I cannot be parading with such an amount of money so I need to present someone as the beneficiary. I am an American and an intelligence officer for that so I have a 100% authentic means of transferring the money through diplomatic courier service .I just need your approval and all is done. Please if you are interested in the transaction, I will give you the complete details.

You need to carry out this transaction successfully. I decided to find someone that is real and not made-up and that is why I went to a secured car site where I can be sure that the person is genuine. I believe I can trust you. Where we are now we can only communicate through our military communication facilities that are secured so nobody can monitor our emails, then I can explain in details to you. I will only reach you through email, because our calls might be monitored, I just have to be sure whom I am dealing with. If you are interested, please send me your personal mobile number so I can call you for further enquiries when I am out of our military Network. I am writing from a fresh email account so if you are not interested do not reply to this email and please delete this message, if no response after 3days I will then search for someone else. I wait for your contact details so we can go into action. In less than 5days, the money should have been in your position and I will come over for my money. I will give to you 30% of the sum and 70% is for me because I know that nothing goes for nothing I hope I am been fair to you. I wait for your full details information:

Your Full Name...

You're Address....

You're direct Tele Phone...

A copy of your ID....

Regards,

Weiz Stein

Comment

Meikälle tuli perjantaina ihan lähes identtinen viesti. Lähettäjä oli capt. chris mueller ja ois ollu 16.2 million usd tarjolla irakissa. Onse kumma ku kuitenki 8400e clio kiinnostaa täältä suomen maasta asti joo....

Comment

Ei siinä että kaheksan tonnin klio, mutta mulle tuli kyselyä tonnin sängystä :D

Comment

• Kappas, minulle tuli juuri samanlainen viesti Herr Weiz Steinilta. "Kapteenit" kovasti kiinnostuneita Suomen halvoista autoista, liekkö yhdessä niitä sitten laivaavat. ;)

"Rivakka A4" http://www.nettiauto.com/audi/a4/4235713

"Näitä ei riitä kaikille" http://www.nettiauto.com/bmw/325/4277345
                            - Ei herranjumala onneksi.
                            Viimeksi muokannut mstr; 19.9.2011, 21:28.

Comment

• http://www.nettiauto.com/audi/a6/4281157

Comment

Sama auto:
                                http://fin.auto24.ee/used/650729

Hmmm.. Alkuperämaa Italia, vähäiset kilsat, ei mainintaa huoltohistoriasta, katsastus voimassa 10/2010..
                                Viimeksi muokannut hoff4; 20.9.2011, 06:25.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Ahistaa Näytä viesti
                                  Tuossa sunnuntaina ollessani fillarilla liikkeellä tuollainen S6 tuli takaa kiihdyttäen ohi ........ oi sitä kasin laulantaa ......

Comment

• http://www.nettiauto.com/bmw/316/4232163

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                                      Oli jo kolme viikkoa sitten http://www.audiclub.fi/forum/showpos...postcount=6590

Comment

Ja kumma kyllä ei "Kisu" ole näköjään vieläkään mennyt kaupaksi....

Comment

Onko toi sama myyjä vielä?

Comment

500€ alennettu hintaa. Vielä jos tippuu 3000€ niin saattaa mennä kaupaksi...

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja hauno Näytä viesti
                                              Joskus oikein ihmettelen mitä päässä liikkuu kun tällästä rikkinäistä myydään ja tollaseen hintaan.

Tuollaisia varmaan löytyy läjäpäin merkkiliikkeen korjaamon roskiksesta.
                                              Muuten hyvä kuntoinen mutta rikki.

Comment

http://www.nettiauto.com/audi/100/4134399

Ihmeellinen malli, Etelä-Afrikan Audi 500SE. Typ44-nörtin silmään pistää pre-faceliftin penkit, joissa verhoillut takaosat (?), V8 jalopuut ja pari kummallista merkkivaloa mittaristossa. Vaikuttaa kuitenkin alkuperäiseltä.

Comment

http://www.nettiauto.com/audi/100/4134399

Ihmeellinen malli, Etelä-Afrikan Audi 500SE. Typ44-nörtin silmään pistää pre-faceliftin penkit, joissa verhoillut takaosat (?), V8 jalopuut ja pari kummallista merkkivaloa mittaristossa. Vaikuttaa kuitenkin alkuperäiseltä.
                                                  Hmm, ei ollenkaan paha, onneksi ei ole tilaa :)

Comment

• Kiäh, puolalainen 'kaksoisveljeni' haluaa päästä omasta
                                                    audistaan eroon. ;-)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ne&tabNumber=2

Comment

• Katselin itsekin aiemmin tuota Afrikkalötköä. Auto olisi tallissani, jos siinä olisi ratti
                                                      vasemmalla puolella. Muutoin aivan ehdottomasti säilyttämisen arvoinen auto.

Comment

http://www.nettiauto.com/audi/a4/4293209

:)

Comment

Korotussarja?

Comment

Näemmin..

Comment

• Huvittaa välillä, kun jotkut laittavat myynti-ilmoitukseen tyyliin, että "uuden vastaavan hinta 100 000 euroa", kun kaupan saattaa olla viisi kuusikin vuotta vanha auto. Mikähän mahtaa olla se uusi vastaava?

Comment

Working...
                                                              X