Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja suzna Näytä viesti
    Älä ole mikki huolissasi, ilmotus palaa kyllä takaisin kunhan saan tuonne saksanpoikiin vielä kertaalleen yhteyden miksi mallimerkintä saksanoteessa on tuo A4 S4. Nettiauton ylläpitäjät poistivat kun ilmoitus oli puutteellinen, eli edelleenkin kaupan. 044-5291494.
    Tuo sama A4 S4 lukee kaikkien näkemieni farkku diesel A4:sten mallimerkinnöissä Saksan rekisteriotteissa. Tämä ei tee autosta millään lailla S4:sta. Koskee ainakin b6 ja b7 korisia.

    Comment


      Minullakin lukee Varmasti Aidossa ässässä A4 S4, onko mulla nyt sitten kuintenkin tehtaan tekemä A4 erikoismalli eikä S4?

      Comment


      • MetallicA
        Minulle auton edellinen omistaja kertoi että se on tuotu ruotsista, tätä kertomusta tukivat myös AKE:sta saamani historiatiedot ja kesävanteiden HL,HR,VL,VR merkinnät (Höger, Vänster). Varmahan tuo minun tieto ei ole ja eipä olisi ensimmäinen kerta kun AKE:n tiedoissa on virheitä. Tuskinpa tuolla tuontimaalla mitään käytännön merkitystä on, mutta oletko aivan varma että kyseessä on sama auto?
        Jos Suomen kilpiä ei ole vaihdettu autosta toiseen, niin silloin olen 100% varma asiasta. Ja nuo vanteet eivät tulleet auton mukana Virosta, vaan on ostettu autoon vasta Suomesta. Alusta täsmää myöskin samaan autoon jne jne. Se, että AKE:n tiedot on väärät ei kyllä ihmetytä. Tätä tuskin tarvitsee lähteä todistelemaan, mutta faktaa löytyy kuvien muodossa kyllä tarvittaessa.

        Comment


        • http://www.nettiauto.com/audi/coupe/3994836

          Comment


            Penkit kelpais kyllä itsellekkin tuosta coupesta...

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja spadde Näytä viesti
              Jos Suomen kilpiä ei ole vaihdettu autosta toiseen, niin silloin olen 100% varma asiasta. Ja nuo vanteet eivät tulleet auton mukana Virosta, vaan on ostettu autoon vasta Suomesta. Alusta täsmää myöskin samaan autoon jne jne. Se, että AKE:n tiedot on väärät ei kyllä ihmetytä. Tätä tuskin tarvitsee lähteä todistelemaan, mutta faktaa löytyy kuvien muodossa kyllä tarvittaessa.
              Juu ei tarvitse todistella, olen vain ollut siinä uskossa että ruotsista tuotu ja siksi näin myös kirjoittanut.
              Ihan hyvä että sai tuosta itsekkin sitten selvyyden. Mutta kuten todettu, tuskinpa tuolla kenellekkään mitään merkitystä sen kummemin on :)

              Comment


              • Tämmönen.

                Onks täs jotain mitä mun pitäis tietää?

                Muoks: eikös täällä ollut se joku musta lista? En löytänyt. Sinnehän tällaiset kuuluu vaikka ei Audi olekaan, voipahan suhtautua ko. liikkeeseen oikealla asenteella.

                Comment


                  100 tkm hävinnyt johonkin ässästä..
                  Tässä aikaisempi ilmoitus: http://www.nettiauto.com/audi/s4/3320808
                  Ja tässä uudella omistajalla: http://www.nettiauto.com/audi/s4/3735345
                  Ja aikaisemminhan tuossa oli pyynti alle 10000 euroa.
                  Tullut takaisin myyntiin kovaan rahaan.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Pertti K
                    Tämmönen.

                    Onks täs jotain mitä mun pitäis tietää?

                    Muoks: eikös täällä ollut se joku musta lista? En löytänyt. Sinnehän tällaiset kuuluu vaikka ei Audi olekaan, voipahan suhtautua ko. liikkeeseen oikealla asenteella.
                    Sen listan kanssa kävi vähän niin kuin osattiin pelätä. Alkoi olla kommenttien taso olla "kaikki nönnönnöön autot on ruuvatuilla mittareilla" -tyyppistä. Tämän kun ei ole tarkoitus olla juorupalsta, poistettiin tuo. Harmillisesti jää vaan hyödyllistä tietoa piiloon.

                    Comment


                    • Onko kellään tietoa tällaisesta autosta: http://www.nettiauto.com/audi/a3/3983473 Pitäisi vissiin ruveta kattelemaan kakkosautoa ja emäntä oli iskenyt silmänsä tuollaiseen kulkineeseen. Vaikuttaa siistiltä peliltä, mutta pari viimeistä omistussuhdetta ovat olleet aika lyhyitä, joten hiukan pistää epäilemään. Ei viittisi ostaa mitään risaa kiertopalkintoa.

                      Comment


                        Kylläpä nousi verenpaine tuon ylläesitellyn Mersun (viesti #5887) mahdollisen mittarinruuvaustapauksen johdosta! - Mikäli kyse on todella samasta autosta, eikä vain samojen kuvien käytöstä, toivon todella vastuullisen henkilön saavan rangaistuksensa.

                        Comment


                          Ei nuo ketään kiinnosta. Ostajan vastuulla todistelu.

                          Alkaa jo korvien väliin jäämään muistiin tiettyjä autoliikeitä joiden kalustosta löytyy toistuvasti jotain epäselvää, pitää varmaan alkaa jotain omaa muistiinpanoa noista alkaa keräilemään. Tietää sit autoa vaihtaessaan jättää väliin. Vaikka löytyisi joku ruuvaamaton yksilö niin periaatteesta en osta huijarilta ja tue sitä toimintaa.

                          Comment


                          • Yllämainittu Mersun tapaus nostaa kyllä pikkuisen pikkuisen verenpainetta jos kaikki on sitä miltä maallikosta näyttää, tuossa on vielä todella merkittävä ero kilometreissä. Omista autoistani olen selvittänyt taustoja Ruotsiin ja Saksaan, selvisi että 200tq oli ollut liikkeen esittelyautona Saksassa ja sekin jo aiheutti vatsanväänteitä.

                            Pitää kuitenkin muistaa että kaikki itse kyhätyt mustat listat ovat valitettavasti kiellettyjä, tavallinen tallaaja ei voi tehdä päätöksiä asioissa jotka vaativat tutkivan viranomaisen käsittelyn sekä virallisen tuomion. Ei kai kukaan halua tänne mitään villinlännen lynkkaustouhua vaikka nämä vääryydet korpeavatkin välillä suunnattomasti. Listoja voidaan käyttää helposti myös väärin, kuinka paljon on naapurikateutta ja muutenkin henkilökohtaista vihaa jotain tiettyä ihmistä kohtaan. Olen tuosta itsekin kärsinyt (ei liity autoihin) ja tiedän mistä puhun, kun hakee oikeutta kokemilleen vääryyksille se on vuosien projekti joka syö miestä ja tulee kalliiksi. Koko loppuelämä voi muuttua yhden ihmisen kiusanteon johdosta ja väärät tiedot roikkuvat verkon syövereissä vuosikausia.

                            Comment


                              Edelleenkään mikään laki ei estä kokoamasta linkkejä peräkkäin ja esittämästä kysymystä onko tässä jotain vialla. Ainoastaan perusteettomien syytösten esittäminen on laitonta.

                              Comment


                                Olisiko tuota mustaa listaa mitään mahdollisuutta avata vaikka erillisenä poikkeuksena jota pitää lukea omalla vastuulla. Hyvä työkalu ja paljon tietoa menee hukkaan. Tuohan meni vituiksi kun porukka ei noudattanut minun avausviestissä antamaa ohjetta: Keskustelua vain autoista, ei myyjistä.

                                Jos vaan olisi jollain keinolla mahdollista niin ylläpito voisi olla vaikka minuun päin yhteydessä, aika ja moraali voisi riittää yhden ketjun moderointiin.

                                Comment


                                  Lötköllä ajeltu :)

                                  http://www.nettiauto.com/audi/100/3981865

                                  Comment


                                    Olisiko kellään "sisäpiiri" tietoa tästä nelkusta, kiinnostaisi käydä katsomassa.

                                    Comment


                                    • Ei tietoa mutta näyttää varsin herkulliselta mutta onko tuo tosiaan noin 'hidas' eli 8,7 sek. nollasta sataan?
                                      Viimeksi muokannut 8866; 25.5.2011, 17:53. Perustelu: ^merkkiä ei käytetä, quote on sitä varten.

                                      Comment


                                      • Hei te kokeneet :) olen aloitteleva audimies ja etsiskelen tässä audi a6 3,0tdi koneella vm. 2005- ylöspäin ja mulla on hiukan hukassa tää audi tieto ja kysyisin hiukan näistä varusteluista ku kerran tääl puhutaan näist nettiauto bongauksista.

                                        Nettiautossa varustelista ei ole koskaan oikein täydellinen ja mua vaivaa sellanen asia että mistä siitä nettiauton varustelistan varusteesta voi nähdä että onko auto sillä paremmalla mmi basic plus paketilla? missä on integroitu navi ja se parempi äänentoistojärjestelmä ja nää tälläset herkut mitkä ei kaikkia kiinnosta? näkeekö sen sillä et jos varustelistaan on merkitty navigaattori ni siit tajuaa heti et se on sil mmi basic plus paketilla eikä sillä pelkällä mmi basic paketilla?
                                        Viimeksi muokannut Henkkis; 23.5.2011, 14:53. Perustelu: Lisätty rivityksiä. Sisäistä myös tämä: http://www.audiclub.fi/audifinns/showpost.php?p=732230&postcount=7

                                        Comment


                                          Kysymyksessä ei varmaan mitään vikaa, ulosantiin olisi syytä vähän paneutua. Tuollaisenaan tuo on niin raskas ja hankala rimpsu lukea että vastauksen saaminen on aika epätodennäköistä.

                                          Kyseiseen asiaan minulla ei ole mitään vastausta antaa :) Tervetuloa kuitenkin seuraan.

                                          Comment


                                          • nyt on kysymys muokattu selvemmäksi :D en kyllä tie saako siitä vieläkään selvää :)

                                            Comment


                                              Tietääkö tästä joku. Olisi tuossa ihan vieressä ja tuollaista olen vähän himoinnut. Alkaa tuo mamman nissani oleen förbi.

                                              Koneteho on ilmoituksessa näköjään 184kW, eikös näissä -03 eteenpäin ole sama pata kuin B5 S4 eli 270hp? Tuolla teholla mitään merkitystä ole kun lastuttaa se kuitenkin aina pitää mutta pakosarjat ilmeisesti jo kestää näissä uudemmissa?

                                              Comment


                                                A6 BiT on joko 230 tai tuon 250 hp. Softalla päästään samaan kuin B5 ässässä. Rauta on käsittääkseni sama poislukien downpipe. Joku viisaampi varmistanee..?

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja MetallicA
                                                  HL,HR,VL,VR merkinnät (Höger, Vänster)
                                                  Eikös noi kuitenkin olis Hinten/Vorne ja Links/Rechts kun ruattiksi etu/taka on jotain Främre/Bakre? Eli toihan on tuotu Saksasta? :-p

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja arto_s
                                                    A6 BiT on joko 230 tai tuon 250 hp. Softalla päästään samaan kuin B5 ässässä
                                                    Facelift taitaa olla aina 250 ja pre 230. Mulla on päästy lastulla jopa yli kolmen sadan.

                                                    Comment


                                                      Menen tuon tänään töiden jälkeen koeajamaan. Mitäs erityistä? Ahtimien vinkunat ja tukivarret varmaan todennäköisimmät vikakohteet.

                                                      Comment


                                                      • -> Henkkis

                                                        Heh, no yritetään edes, vaikka aiheen vierestä meneekin ;)

                                                        -MMI Basic plus ei käsittääkseni sisällä muuta kuin pari kajaria ja vahvistimen lisää ankeaan punanäyttö-Basic -malliin (omassa autossani pitäisi olla tuo melko ankea plus-versio, vahvistin ainakin löytyy mikä perusmallista pitäisi puuttua... äänentoisto on lähes ok, mulle itseasiassa ensimmäinen auto jolle ei tehtaan jäljiltä ole tarvinnut alkaa kaiuttimia tai vahvistinta heti vaihtamaan, kiinteä soitin vaan on aneeminen)

                                                        Suosittelen lämpimästi valkkaamaan MMI-High mallisella soitinpaketilla varustetun version, basic mallien päivitys on todella työlästä niin rahan kuin ajankin suhteen... Niin ja jos on 4F:ssä kiinteä navi, niin se on automaattisesti MMI-High ;)
                                                        Viimeksi muokannut JPa1; 24.5.2011, 12:37.

                                                        Comment


                                                          OT:
                                                          Niin ja jos on 4F:ssä kiinteä navi, niin se on automaattisesti MMI-High ;)
                                                          Eipä ole sittenkään automaattisesti MMI-High. Perusmalliseen MMI Basic-punanäyttöön on ollut saatavilla CD-pohjainen navigaattori.

                                                          4F:n soittimien hierarkia: Karvalakki -> DSP-Sound System -> Bose Surround Sound System. DSP vakiona MMI Basic Plussasta alkaen.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja hopsis
                                                            Mitäs erityistä? Ahtimien vinkunat ja tukivarret varmaan todennäköisimmät vikakohteet
                                                            Mulla hiukan vinkuu ahtimet (ainakin kylmänä), mutta ei niissä kai mitään vikaa ole. Kannattaa kurkkia alta ettei näy öljyvuotoja. Vikakoodit tietty ja koeajolla voisi useampaan kertaan starttailla, jos vaikka koodit on just nollattu niin muutaman startin jälkeen voivat tulla takaisin. Skannaa kaikki laitteet läpi. Renkaiden kuluma saattaa kertoa jotain tukivarsien kunnosta. Jos tuo on Saksasta jälkiuitettu ja siellä vaihdettu hihna n. 120 tkm niin se voi olla just edessä.

                                                            Tossa sun yksilössä näyttää olevan normipenkit, aika siistit, ja monitoimiratti. Onko vaihdeläpätkin? Automaagin lastutus ei välttämättä ole suositeltavaa. Naviplus on plussaa. Yleisilmeeltään varsin siisti. Tervetuloa vaan biturbokerhoon!

                                                            Comment


                                                              Äläs nyt vielä innostu :)

                                                              Normipenkit ja 4-puolainen ratti vähän etoo, automaagin kesto varsinkin viritettynä vähän pelottaa mutta niinhän kaikki aina kun puhutaan jostain itelle oudosta. Ruotsista tuo on tullut, näkyy joku talvipaketti olevan kun on penkinlämmittimet ja lämpiävät sivupeilit. Mitään moottorinlämmitintä ei sitten olekaan.

                                                              Nuo mummopenkit ja automaatti varmaan olis kestettävissä kun tarpeen vaatiessa vois sit täräyttää ison rähinän kanssa tuon vanhemman tulille. Ässästä ei ole tarkoitus ottaa tämän projektin takia eroa :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X