Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Noissa vanhoissa vapari-Ämmissä on kyllä nuo konehuoneet aina jotenkin niin miellyttävän näköisiä. Eritoten tuon isoveli kahdella lisämukilla, jossa äänetkin ovat yhtä miellyttävät.

    Comment


      "Jako ketju kiristetty talvella" wtf?

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
        Vaihdettu se jakoketjunkiristin mikä VR6:issa kuluu? Näinhän se ketju kiristyy :D

        Comment


        • Ja ottakaa lastu huomioon hei, 200 heppaa. Ei mikään tusina VR6.

          *vaparin lastuttaminen on onnistunut, jos tehot eivät laske yli 10%"...vai miten se menikään =D

          Comment


          • S6 Tukholman liepeiltä

            Kilsoja melko vakuuttavasti mutta eipä ole kovin pahan oloinen.

            Comment


              Joku voisi tuoda tuon minulle nyt heti: VW Polo mk1

              Comment


              • Urquattro myynnissä

                Urquattro rapakon takana. Hinta ei pahalta kuulosta. Urkki.

                Comment


                  Siinä on kyllä onnistuttu tekemään harvinaisen luottamusta herättävä myynti-ilmoitus. Lähetetäänkö perinnön nostamista varten se 1000e avustus kirjeitse?

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                    Joku voisi tuoda tuon minulle nyt heti: VW Polo mk1
                    Kuka pitää samaa autoa 28v.. O_o?!?

                    Comment


                      No jopas. S2 Sedan.

                      Comment


                        Hinnat alkaen

                        http://www.nettiauto.com/audi/90/3199994

                        Comment


                        • Kuka pitää samaa autoa 28v.. O_o?!?
                          Mitäs ihmeellistä siinä on, itsellä ollut jo 25 vuotta eräs yksilö joka jäänee vielä 7v pojallekin. Onhan tuota useamman kerran yritetty ostaa pois mutta mitäs sitä historiaansa hukkaamaan... :)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja pipo-esa
                            No peijakas! Siinäpä loistokas diiselöintiaihio. On se hyvä, ettei ole tiloja tai ylimääräistä pätäkkää ja että harrastelaitoskin on jo pihassa. Tulisi taas tehtyä jotain päätöntä..

                            Comment


                              Käyttiksen haku käy kuumana. Vaatimukset ja budjetti risteävät sunnilleen vuosituhannen taitteen B5- ja C5-korisissa, mutta koska pienempikään koppa ei ole poissuljettu, S3 kiinnostaa myös.

                              Harmaa, alle 170 tkm. Hieno sisusta.

                              Musta, alle 180 tkm.

                              Vähän ajettu musta, alle 140 tkm.

                              Mikään ei taida olla face-lift, josko tuolla nyt niin on väliäkään. Puhukaas joku nyt äkkiä jotain pahaa näistä. =)

                              Comment


                                mä oonkin ihmetelly, että mikä S3-buumi on vaasaan tullu, mutta näköjään niiden hinnat alkaa olla suht kohtalaisella tasolla.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                                  Käyttiksen haku käy kuumana. Vaatimukset ja budjetti risteävät sunnilleen vuosituhannen taitteen B5- ja C5-korisissa, mutta koska pienempikään koppa ei ole poissuljettu, S3 kiinnostaa myös.

                                  Harmaa, alle 170 tkm. Hieno sisusta.

                                  Musta, alle 180 tkm.

                                  Vähän ajettu musta, alle 140 tkm.

                                  Mikään ei taida olla face-lift, josko tuolla nyt niin on väliäkään. Puhukaas joku nyt äkkiä jotain pahaa näistä. =)
                                  Prefacelifteja nuo kaikki on mutta jokainen on kuitenkin "pikkufacelift" eli uudemmilla ovenkahvoilla ja lokasuojavilkuilla. Noiden muutosten ajankohtaa en tiedä mutta se ajoittunee samaan kohtaan kun B5-korin facelift jotta ei ole enää tarvinnut pitää sitä jo typ89:n mukana esiteltyä ovenkahvamallia tuotannossa.

                                  Harmaa, alle 170 tkm. Hieno sisusta.
                                  Ihan asiallisen näköinen peli ja tuo sisusta on kyllä omalla tavallaan aika makea vaikkakin aika "väritön". Mutta niinhän tuo muukin auto on "väritön".

                                  Musta, alle 180 tkm.
                                  Yksi ihan ylimääräinen spoileri tuossa takana sekä Alession F1-vanteet voisi antaa viitteitä että tää auto on ollut omistajalla joka ei ole pitänyt autosta ihan viimeisen päälle huoltoa. Tulee siis mieleen että omistaja on "lippispää". Itse jättäisin tämän väliin.

                                  Vähän ajettu musta, alle 140 tkm.
                                  Tässä on vähän samaa kuin edellisessä. A8 Replicat, K&N ilmansuodatin ja dumppi antaa ymmärtää että auton tuunauksessa on ollut enemmän intoa kuin taitoa.

                                  Jos itse olisin ostamassa pikkuässää niin tämä olisi mun ykkösvaihtoehto. http://www.nettiauto.com/audi/s3/2842951. Facelift ja kunnon varusteet. Ainoa mikä tuossa ihmetyttää on tuo hinta. En ole ihan varma mutta silloin kun tuo auto oli vielä Teemulla myynnissä niin joskus vuosi sitten niin hintapyyntö oli 16.xxx. Voin kyllä olla täydellisen väärässäkin. Ehkä se tieto löytyisi jostain kun kaivelisi tarpeeksi.

                                  Comment


                                  • http://www.nettiauto.com/audi/a8/3201635

                                    1999 2.8 multitronic FSI quattro, jepjep...

                                    Comment


                                    • 1999 2.8 multitronic FSI quattro, jepjep...
                                      Ilmoitetuksessa väitetään lisäksi 154kW tehoksi, mikä ei kyllä täsmää noiden vanhempien V6:n tehoihin. Tietenkin tuossa voisi olla uudempi vaihtomoottori nokalla.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee
                                        Jos itse olisin ostamassa pikkuässää niin tämä olisi mun ykkösvaihtoehto. http://www.nettiauto.com/audi/s3/2842951. Facelift ja kunnon varusteet. Ainoa mikä tuossa ihmetyttää on tuo hinta. En ole ihan varma mutta silloin kun tuo auto oli vielä Teemulla myynnissä niin joskus vuosi sitten niin hintapyyntö oli 16.xxx. Voin kyllä olla täydellisen väärässäkin. Ehkä se tieto löytyisi jostain kun kaivelisi tarpeeksi.
                                        Ettei ollut tuo yksilö, josta tuli koko pikku-ässä mieleen.. =)
                                        Hinta vaan on turhan kova minulle ja siitä sitten tuli mieleen, että mites muualta. Nuo Ruotsin tuliaiset jäisivät maksamaan siinä 14..15 k€, jossa pitäisi olla jo hakukustannuksetkin. Mahtuisi just budjettiin, kun vähän pyöristelee. Ja myy Kasin..

                                        Comment


                                          Noh, se hintahan on yleensä vaan neuvottelukysymys. Tiedän muuten yhden jolla on ihan sun näköinen auto myynnissä ja se vois ottaa kasinkin vaihdossa. :) Ei se tosin ole pikkuässä vaan pikku..

                                          Comment


                                            Kiitti hei.. =D

                                            Tunne vie miestä ja järki vikisee jossain. Tää tarvii (tahtoo) nelikon.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                                              Lainaus:
                                              Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee
                                              Jos itse olisin ostamassa pikkuässää niin tämä olisi mun ykkösvaihtoehto. http://www.nettiauto.com/audi/s3/2842951. Facelift ja kunnon varusteet. Ainoa mikä tuossa ihmetyttää on tuo hinta. En ole ihan varma mutta silloin kun tuo auto oli vielä Teemulla myynnissä niin joskus vuosi sitten niin hintapyyntö oli 16.xxx. Voin kyllä olla täydellisen väärässäkin. Ehkä se tieto löytyisi jostain kun kaivelisi tarpeeksi.


                                              Ettei ollut tuo yksilö, josta tuli koko pikku-ässä mieleen.. =)
                                              Hinta vaan on turhan kova minulle ja siitä sitten tuli mieleen, että mites muualta. Nuo Ruotsin tuliaiset jäisivät maksamaan siinä 14..15 k?, jossa pitäisi olla jo hakukustannuksetkin. Mahtuisi just budjettiin, kun vähän pyöristelee. Ja myy Kasin..
                                              TeroPee ja Arto S:n kommenttiin, hinta on neuvoteltavissa ;) teemu taisi pyytää viime kesänä kun auton kävin hakemassa piirua vaille 19k.


                                              Luonnollisesti en sitä tule enään pyytämään=tinki varaa pitää kuitenkin nuorisolle olla :D

                                              Kuitenkin tarjolla on monen moista ja tuntuu että porukka ei ehkä faceliftin saloja arvosta, ilmaiseksi siis pitää antaa kohta kulta tarjottimella jollekin :D verotuksen muutos saattaa rajoittaa tulevaisuudessa tuotavia malleja kun päästö verottaa rankemmin juurikin tätä uudemman mallin autokantaa...

                                              itse tuli todettua ennen kuin teemulta noudin auton ja kiertäessäni melkein kaikki tarjolla olevat että s3:n ja tt:n saralla on niin kirjavaa tarjolla halki suomen että tarkkana saa olla ja jos tyytyy siihen ensimmäiseen (en väitä kuitenkaan että omani olisi suomen paras), niin onnellinen saa olla jos se vain on hyvä :) itse tosin olen saanut olla kaikinpuolin tyytyväinen ettei mitään pommia tullut ostettua..

                                              ruotsista oli tarkoitus noutaa viime kesänä saman moinen, mutta juuri kun sitten reissu oli starttamassa niin loppui tarjonta kesken, ei kehtaa kuitenkaan yhden ehdokkaan vuoksi lähteä matkaamaan, kun sen tietää sitten autokuumeessa miten käy :)

                                              Niin ja mainos puheena taas voisin muistella pari päivää sitten tapahtunutta kun itku kurkussa kesärenkaita meinasin alkaa vaihtamaan, miten se sattuikin että taivaalta tuli vielä 20cm lunta, ja kyllä se sydäntä alkoi lämmittää huomatessa ettei talvi ja liukkaat ollutkaan vielä ohitse :D :D

                                              Comment


                                                Niin mietin vain, että voihan se olla että Rovaniemi on monelle liian kaukana, kun yksi ja ainoa rahaton kävi katsomassa ei edes osto aikeissa taannoin autoa, muut yhteyden otot sitten onkin soittajia on ehkä 1, tekstiviesti ostajia 15, nettiauto kyselijöitä 50 ,kaikki kysyy hintaa mutta itse ainakin olen todennut että se hinta on ohjeellinen ja todellinen hierotaan aina paikanpäällä, muuten menee sika säkissä osastolle :D

                                                No mutta ensikuussa tulen keskisuomi-pk-seudun alueelle pyörimään kesäkuun loppuun asti että halukkaa toivottavasti pääsevät katsastamaan auton muustakin kuin kuvista :) ja eiköhän hintakin vastaa alaluokkaa

                                                Comment


                                                • Toi ko. S3 on kyllä hyvä yksilö, että suosittelen. =)

                                                  Comment


                                                  • voihan se olla että Rovaniemi on monelle liian kaukana, kun yksi ja ainoa rahaton kävi katsomassa ei edes osto aikeissa taannoin autoa, muut yhteyden otot sitten onkin soittajia on ehkä 1, tekstiviesti ostajia 15, nettiauto kyselijöitä 50 ,kaikki kysyy hintaa mutta itse ainakin olen todennut että se hinta on ohjeellinen ja todellinen hierotaan aina paikanpäällä
                                                    Möin pari viikkoa sitten VW Caravelle -93 syncron. Panostin ilmoituksen laatimiseen sen verran, että tuote puhukoon puolestaan ja että minun ei tarvitse roikkua puhelimessa tai vastailla turhiin nettikyselyihin.

                                                    Nettiauton ilmoituksen lisäksi linkki oli parilla autofoorumilla sekä hevos- ja koiraharrastajien palstoilla, yksi ilmoitus paikallislehdessä. Soittajia oli ennen paikallislehden ilmoitusta noin puolen tusinaa, tekstaria laittoi ehkä joku 3-4. Yhteydenottoja nettiauton kautta tuli joku puolen tusinaa.

                                                    Erilaisia tarjouksia tuli, joihin vastasin, että auto on ollut vain muutaman päivän myynnissä eikä tässä vaiheessa ole aikeita laskea hintaa.
                                                    Koeajolla kävi kaksi, joista toinen osti auton samoin tein. Viikonlopun lehti-ilmoituksen jälkeen tuli vielä muutama hyvin kiinnostunut puhelintiedustelu.

                                                    Yksi hyvin kiinnostunut soitti toiselta puolen Suomea ja kertoi, että ei pääse viikkoon katsomaan autoa ja että millä käsirahalla varaisit auton hänelle. Sanoin, että en ala ottamaan käsirahaa vastaan ja sovimme, että katsellaan ensi viikonloppuun. Seuraavana päivänä tuli tekstari, jossa ilmoitti, että tuli hieman mutkia matkaan, myy muualle.

                                                    Comment


                                                    • No kertokaas "ammattilaiset" kun mulla on sellainen vittumainen tilanne että ei huvittaisi mutta on pakko: vaihtaa A6 johonkin vastaavaan farmariin.

                                                      Minkäslaisen ilmoituksen te haluatte nähdä että se ostohalu herää kuin keväinen kiima? Paljon värikuvia tietty, huoltokirjasta pitää varmaan olla leimakuvia ja kaikki plussat listattu siististi? Rekkaria ei saanut sutata eikä saanut olla tyttöjä kuvassa. Mitäs muuta?

                                                      Comment


                                                      • Kuvat on tietysti ihan kiva olla mahdollisimman hyvät. Joka kulmasta, sisätiloja unohtamatta.
                                                        Tiedoissa mainitaan kaikki olennainen.

                                                        Sen lisäksi auton pitää olla ostajalle sopiva, muuten sitä kiimaa saa hakea. Ei tuo rakettitiedettä ole. Kun on kattavat tiedot, useampi kiinnostuu kuin jos otat yhden kuvan etusäleikön quattro-merkistä ja oletat että kaikki tahtovat juuri sen, juuri sinulta.

                                                        Comment


                                                        • "Ostetaan etuveto-merkki".

                                                          Pitänee nyt kuitenkin aloittaa vielä kartoittamalla tuollaisesta maksettavat markkinahinnat että auto tulee hinnoiteltua kerralla oikein.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja ommiK Näytä viesti
                                                            Minkäslaisen ilmoituksen te haluatte nähdä että se ostohalu herää kuin keväinen kiima? Paljon värikuvia tietty, huoltokirjasta pitää varmaan olla leimakuvia ja kaikki plussat listattu siististi? Rekkaria ei saanut sutata eikä saanut olla tyttöjä kuvassa. Mitäs muuta?
                                                            Tosiaan hyvät kuvat puhtaasta autosta. Nettiauton kuvissa on aika pieni koko, joten on hyvä jos on linkkiä johonkin kuvasivulle, jossa näkee tarkemmin. Tai sitten tarjota lisäkuvia sähköpostiin.

                                                            Itse en osta huoltokirjoja vaan hyvän hinta/laatusuhteen omaavia autoja. Taisi viisi viimeisintä hankintaa olla ilman huoltohistoriaa (muuta kuin myyjän kertomaa) ja kaikki olleet vähintään hyviä, ellei erinomaisia ostoksia, hintahaarukka 1 800 - 16 800 e. Tietysti jos suht uutta autoa on ostamassa eikä aio sitä kauan pitää, niin huoltokirjallekin on joku painoarvo laitettava.

                                                            Itse olen maininnut kaikki oleelliset viat/virheet jo ilmoituksessa. Saattaa ehkä karkottaa jonkun ostajakanditaatin, mutta mieluummin niin kuin että ostaja joutuu pettymään paikan päällä - tai vielä pahempaa, kauppojen jälkeen.

                                                            Positiiviset puolet kannattaa tuoda esiin, mutta älä kehu liikaa/perusteettomasti. Noista viidestä viimeisestä on vähän huono maku jäänyt yhdestä, jonka myyjä (joppari) kehui maasta taivaaseen, suorastaan helmeksi hehkutti. Auto oli hyvä ja hintakin ok, ja olisin ollut oikein tyytyväinen kaupantekoon, jos kehuminen olisi perustunut faktoihin. En helposti osta samalta enää toiste - tai tiedän ainakin suhtautua juttuihin normaalia suuremmalla varauksella.

                                                            Comment


                                                            • http://www.nettiauto.com/audi/rs4/3199559

                                                              Kellään tästä tietoa on meinaan aika kumma tapaus kun olen yrittänyt soittaa ja kysellä autosta. Luuria tulee korvaan ja pikkasen muutenkin ihme touhua...


                                                              Toinen samanlainen keltainen myös http://www.nettiauto.com/audi/rs4/3199524

                                                              Liekö tuonti autoja molemmat.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X