Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Näyttäis siltä että bimmeri pojat on poistanut kysymyksen kun ei enään löydy mun kysymystä. Pellet taas vauhdissa kun ei voida vastata mitään kun jäädään kiinni ruuvailusta.
    Tuosta vois olla paikallaan ilmottaa vaikka btcf:n foorumillekin, jos sattuupi jollain tunnarit olemaan...

    Comment


      Ei vastannu munkaa kysymykseen. Mielellään sais kyllä levittää ympäri foorumeita nuota linkkejä.

      Comment


      • Mä laittelin kans kysymystä pojille ei varmaa vastaa. Postasin linkit yhelle kaverille joka toimii yhtenä "pää piruista" tuolla BTCF:ässä....

        Comment


          Mulle vastas kun kysyin, että milloin tuotu Suomeen ja pitääkö kilsat paikkansa. Myönti että oikeat kilometrit n 304tkm ja 2005 tuotu.

          Comment


          • Pakilla ajetusta jatkeesta laitettu BTCF:lle viestiä.. saas nähä vastailevat ja löytyykö omistajaa

            Comment


              Penarin myynti-ilmoitus hävinnyt nettiautosta, löytyy edelleen BTCF foorumilta.

              Comment


              • Bemarin myyjällä aikoinaan ollu mittarin ostoilmoitus BTCF:llä

                http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...00&postcount=7

                Ei vaan käyny mielesä kertua ilmotuksessa mittarin vaihdosta..

                Comment


                • Tuosta hieno tuontiauto:

                  http://www.bytbil.com/bilar/begagnad...SDcQov7MMAOBQA!

                  Olisi varusteita mukavasti ja hintakaan ei ihan mahdoton (jos vertaa aitoon suomiautoon(TM))

                  Comment


                    Vastahan ostit uuden auton, ei silloin pidä enää surffailla noita ilmoituksia. Itsensä kiusaamista sanon minä.

                    Comment


                    • niinpä: Etsiessäni autoa hain juurikin S-line paketilla olevaa yksilöä.

                      Omassa puutteena vakio stereot, ei koukkua ja ei s-line sisäpakettia:)

                      Comment


                      • Mitähän tästä nyt sitten sanoisi... ebayssä on ollut tietysti monenlaista, mutta tässä on ainakin suorakauppahinta laitettu hieman yläkanttiin, jotta huutointo kasvaisi. "ostin kun sain halvalla" Jotenkin tuntuu että tuon kaiken kuoren alla on coupe q eikä urkki...

                        Eikä tämän Treser Roadsterin aloitus ihan pieni ole.

                        Comment


                        • Tahtoo...

                          Ihan vaan siksi, ettei tossa ole mitään järkeä :) Vielä kun nelikkona olisi..

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Vänni Näytä viesti
                            Mitähän tästä nyt sitten sanoisi... ebayssä on ollut tietysti monenlaista, mutta tässä on ainakin suorakauppahinta laitettu hieman yläkanttiin, jotta huutointo kasvaisi. "ostin kun sain halvalla" Jotenkin tuntuu että tuon kaiken kuoren alla on coupe q eikä urkki...

                            Eikä tämän Treser Roadsterin aloitus ihan pieni ole.
                            Voihan nuo kaksi tietysti vaikka yhdistääkin. Kliks.

                            Mutta olisihan tuollainen Treserin Suomeen saaminen tietynlainen kulttuuriteko ja jotenkin tuo 35k ei ole enää mun mielestä mikään ihan naamaton hintapyyntönä. Mulla tietty on jokin kumma fiksaatio näihin kummallisiin häristimiin..

                            Comment


                              Voihan nuo kaksi tietysti vaikka yhdistääkin. Kliks.
                              Tuo kanssa on ollut niin kauan myynnissä kuin oma muistini jaksaa kantaa...

                              Mutta kyllä kanssa tuo muotoilu kummallisesti sykähdyttää ja tuo omistamisen halua.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                                Voihan nuo kaksi tietysti vaikka yhdistääkin. Kliks.

                                Mutta olisihan tuollainen Treserin Suomeen saaminen tietynlainen kulttuuriteko ja jotenkin tuo 35k ei ole enää mun mielestä mikään ihan naamaton hintapyyntönä. Mulla tietty on jokin kumma fiksaatio näihin kummallisiin häristimiin..
                                Sama homma itsellä. Oudot kasari-ihmeet viehättää. Seitsemän oikein jos tulisi, ei tarvitsisi kauaa miettiä.

                                Etenkin tuo leveä avo-treser on niin törkeä, että ilomielin ajelisin sillä.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viesti
                                  Tahtoo...

                                  Ihan vaan siksi, ettei tossa ole mitään järkeä :) Vielä kun nelikkona olisi..
                                  Tuollaista on tullut joskus ajettua Hietasen autokentällä Kotkassa. Oli kyllä suupielet hymyssä loppu päivän :P
                                  Järkeähän tuollaisessa värkissä tuskin on :D

                                  Comment


                                  • Järkeähän tuollaisessa värkissä tuskin on :D
                                    Kauppakassi :D

                                    Comment


                                      Katohan, mun vanha Passat on myynnissä.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                                        Katohan, mun vanha Passat on myynnissä.
                                        Miten tuo käyttövoimavero on vain 270e/v? Mulla tuossa alumiinisessa pikkukakkosessa käyttövoimaveron osuus yli 290e (12 alkavaa sataa kiloa x 6,7snt/päivä x 365) ja ajoneuvovero kokonaisuudessaan vuodessa tällä hetkellä hiukan yli 420e. Co2-päästöperustainen ajoneuvoverotus pudottaa vuosittaisen veron noin 350 euroon.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                                          Katohan, mun vanha Passat on myynnissä.
                                          myyjä tehny toisenkin ilmootuksen: http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/3050491

                                          Comment


                                            Ja varmaan kohta kolmannen missä mittarilukema on 184 tkm :)

                                            Comment


                                              Hämmästelin vähän samoja. Aika siivottomaan kuntoon on saanut sisustan ja lommon takalokarin kaareen. Kilometrejä kertynyt aika maltillisesti pariin vuoteen, minulta lähteissään oli taulussa 300 tkm.

                                              Comment


                                              • tuntisko kukaan?

                                                http://www.nettiauto.com/audi/coupe/3055102. Ihmetyttää tuo puuttuva ruuvi???? http://www.aijaa.com/v.php?i=5839591.jpg. Mitäs mieltä?

                                                edit: Ja myynnissä siis 3b turbonelikko?(Onko yksi sylinteri lepuutuksessa), mutta viisaammat kommentoikaa.
                                                Viimeksi muokannut saheva; 3.3.2010, 08:02.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja saheva Näytä viesti
                                                  http://www.nettiauto.com/audi/coupe/3055102. Ihmetyttää tuo puuttuva ruuvi???? http://www.aijaa.com/v.php?i=5839591.jpg. Mitäs mieltä?

                                                  edit: Ja myynnissä siis 3b turbonelikko?(Onko yksi sylinteri lepuutuksessa), mutta viisaammat kommentoikaa.
                                                  Kuinkas toi leimaaminen nelipulttisilla navoilla? Vai miten cupeessa meni nämä nivelien koot?

                                                  Puuttuva ruuvi on todennäköisesti ruuvattu vaan syvemmälle ja kuvassa näkyy tyhjä sinetin paikka

                                                  Comment


                                                    Tuossahan olisi harrastepelikandidaatti. Turbonelikolla tarkoitettaneen turboahdettua nelivetoista.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                                                      Tuossahan olisi harrastepelikandidaatti. Turbonelikolla tarkoitettaneen turboahdettua nelivetoista.
                                                      "mutta keulille asennettu vanhan 7A:n tilalle likipitäen korin verran ajettu -92 vuoden 2.2l turbonelikko joka tottelee moottoritunnusta 3B". Kyllä tuo minun mielestä on kommentointi tuohon moottoriin, mutta on siellä jäljempänä sitten oikaistukin tuo. No, saivartelut sikseen. Kiinnostais ja taidan tänään käydä katsomassa jos myyjä paikkeilla. Navat otti kans silmiin, mutta jos leimattu niillä niin ei kait niistä myöhemminkään voi pompata....?

                                                      Comment


                                                      • voi se pompata myöhemminkin. Se että auto menee katsastuksesta läpi ei tarkota että se on laillinen. Sitä en tosin tiiä tarviiko noita vaihtaa tuohon.

                                                        Comment


                                                          Tuolla on "mielenkiintoinen" lisäjäähyn poisto....

                                                          http://www.nettiauto.com/audi/s2/2992566

                                                          Comment


                                                            [OT] Kas, myyjä on pikkuveljen kokonimikaima. [/OT]

                                                            Comment


                                                            • Ei ole katsastuksessa napoihin puututtu. Yhden toisen swapatun Coupen olen nähnyt jossa sama setup kuin tässä. Tiedä sitten miten se kuuluisi olla?!

                                                              Ja tuo hukkiksen ruuvi on niin kuin Esa totesi, siellä syvällähän se ja sinetti poissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X