Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi A4 astuu E-mesen ja 500-sarjan Bemun varpaille

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Uusi A4 astuu E-mesen ja 500-sarjan Bemun varpaille

    Tällainen ylistys löytyi uudesta A4:sta Iltasanomista

    #2
    Niin... astuu melkein varpaille. Mutta empimättä ostasin kyllä tuon Audin kuin Mersu tai Bemun.
    Jälleen kerran Audilta sopivan rohkeaa muotoilua - hyvä!

    Comment


    • #3
      Nythän alkaa mennä jo segmentit sekasin. =)

      Comment


      • #4
        Tosi hyvän näkönen tuo linkin A4:sen keula. Näyttää kyllä kieltämättä enemmän kutoselta kuin neloselta. Kenen varpaille tuleva A6 sitten astuu S-sarjan ja 700-varpaillekko?! Ja onko uudelle A8:lle edes enään varpaita astuttavaksi...limusiiniluokka kenties...Bentley ja Rolls-Royce!?;D

        Comment


        • #5
          Meikeläistä alkanu vähän raivostuttamaan, että kokoajan vaan kasvaa autojen koot. Jos haluu ostaa ison audin ni ostaa a6 ja jos haluu vähän pienemmän ni ostaa a4 ja niinpoispäin. Samaansuuntaan menee vissiin myös autojen painot.

          Comment


          • #6
            Tuollainen ylenpalttinen suitsutus jaksaa myös viedä mielenkiinnon lukea koko tekstiä. Mersut ja bemarit ei ole olenkaan paskempia pelejä, ja itse ainakin arvostaisin sellaista realistisempaa kirjoitusasua.

            Ihan takuulla Audi ei ole kyhännyt uudestakaan AA-nelkusta ollenkaan huonoa pakettia (se on nähty vuosien saatossa jo niin moneen kertaan), joten siinä mielessä ovat kilpailijat taas kerran helisemässä omien tuotostensa kanssa. Olisi kiva kuitenkin kuulla sellaisia konkreettisia eroja ja esimerkkejä tuollaisen ylimalkaisen propakandan sijaan.

            Comment


              #7
              Audilla A2:nen oli sitä ekologista vorsprungia mitä tänä päivänä suitsutetaan. Mutta sitten piti tehdä Q7 kun ei pikkuauto käynytkään kaupaksi. Ja kohta on tulossa se A1:nen. Onhan Audikin mukana hiilidioksiditalkoissa e-malleilla joita esiteltiin Frankfurtissa. 80-luvulla oli start-stop-automatiikka joka tuli nyt uusiin bemareihin. :) Okei, no vakavasti otten ei munkaan mielestä sille vorsprung durch technikille löydy älyttömästi katetta.

              Comment


                #8
                Koon kasvuun suhtaudun itsekin ristiriitaisin tuntein. Nykyistä nelkkua ostaessani A3 oli vaihtoehtona ja olisi koon ja tilojen suhteen ollut täysin riittävä. En vain halunnut sitä sisämelua... Mutta en haluaisi myöskään yhtään nykyistä nelosta isompikokoista autoa.

                Vorsprungista jos puhutaan niin uusimmassa autolehtien seiskassa mainittiin että S4 B8 tulee taas tuplaturbokuutosella...

                Comment


                • #9
                  Vaan ottaen huomioon auton koon merkittävän kasvun, täytyy olla tyytyväinen että insinörtit ovat saaneet pidettyä painon jotensakin kurissa. Muutenkin tämä vertailutaulukko näyttää lupaavalta.




                  E: Tuosta S4/RS4:n koneesta on jo joidenkin kuukausien ajan liikkunu huhuja. Kuutoskone ja ahdettu se ilmeisesti olisi. Joidenkin huhujen mukaan S4:ssä olisi vielä kaiskone, kun taas RS:ssä siirryttäisiin kutoskoneeseen. Ei tosin kuulosta järkevältä, pistäisivät suoraan kuutoskoneen ässäänkin.

                  Comment


                  • #10
                    suomessa myytävä 1.8t on ainakin 160 hp, eikai ne kehdannu siihe pistää tehontippumista sitten..

                    Comment


                    • #11
                      Katsos vaan, enpä edes itse tuota huomannut. Mielenkiintoista tosiaan, A5:ssähän tuo 1.8 TFSI on nimenomaan 170-heppaisena versiona.

                      Liekö sitten joillain markkina-alueilla käytössä tuo toinen versio. Kaipa tuo ajan myötä selviää.

                      Comment


                      • #12
                        Jotenkin olisi jo toivonut rohkeampaa repäisyä irti jo tylsän näköiseksi käyneestä merkkiperhe ulkonäköajattelusta tämän uuden A4:n kohdalla. Audien ulkonäkö on viimeiset 5 vuotta lähinnä aiheuttanut leukojen repeilyä. Tämä siis koskien niitä malleja joita oikeasti näkee suomen tieliikenteessä enemmän kuin 5 kertaa vuodessa.

                        Ja kylkilinjasta tulee kyllä väistämättä mieleen 3 bemari, eli kuka se taas kopioi ja ketä. Mut makuasioita varmaan suht pitkälti minkä sakemannin sitä noista A4, c tai kolmossarjalaisesta valitsisi.

                        Comment


                          #13
                          Minä en tuosta uudesta oikein kyllä tykkää.

                          Vaikka en tiedä onko E-sarjalainen mese minkä moinen enkä jaksa kattoa, niin C-sarjalainen on omaan silmään varsin sopiva.

                          Liian kalliita vaan kaikki mulle.

                          Comment

                          Working...
                          X