Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kohtuuhintaisia vanteita(ko?)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kohtuuhintaisia vanteita(ko?)

    Mitäs mieltä, onko jo kohtuullisia hintoja? Lähinnä meinaan noita Miglian vanteita.
    http://www.rengasmaailma.fi/ALUVANTEET2006.html

    #2
    No eivät ole kyllä kalliita, pitääpäs tarkistaa löytyykö omaan makuun sopivia...

    Comment


    • #3
      Miglian FXT UDT/SSL sopisi ehkä tummansiniseen Avantti A4:ään?
      Kun ei jaksaisi alkaa photoshoppailemaan...

      Comment


        #4
        Mille Migliaa ei enää ole. Tais mennä firma nurin tai jotain. Eli myyvät jäljellä olevia vanteita halvalla pois uusien tieltä. Oletettavasti...

        Comment


          #5
          Miglian FXT UDT/SSL sopisi ehkä tummansiniseen Avantti A4:ään?
          Joo, nuo nyt olisi lähinnä minun makua. Mutta ei nuokaan ehkä nyt niin hienot ole, kai. Vanteiden valinta taitaa olla maailman vaikein valinta auton värivalinnan jälkeen ;)

          Comment


            #6
            Renkulamaailma hankki ittelleen suomenloppuvaraston jos myyjä uskominen. Itse kävin kyselemässä joku aika sitten noita vanteita, niin eipä siellä mitään järkeviä vanteita ollut viisipulttisena, lähinnä jotain todella epäkäytännöllisiä jako&et yhdistelmiä.

            Comment


            • #7
              Piti tänään laitella tiedustelua onko oikeella jaolla olevia vielä tarjolla. Itseenikin kiinnostaa nuo FXT UDT/SSL , saas nähä onko mitään enää tarjolla.

              Comment


              • #8
                Miten mää meinasin laittaa heti alkuun, että ne on lyöny koko vanhan malliston tohon esille mutta jäljellä ei oikeasti ole kuin SUV:n vanteita...
                Mulla ei budjetti kestä hetkeen ostaa, joten ei taida olla kuin pultteja ja soviterenkaita tarjolla kun soitan ja kysyn :(

                Comment


                • #9
                  Itse kävin juuri tuolta tuossa puolitoista viikkoa sitten ostamassa 15" Mille Miglian T12 -aluvanteet omaan kasikymppiini, juurikin tuohon sivuilla mainittuun hintaan.

                  Kesäkelejä odotellessa.. (Pirellin P6 -renkaat asennettuina ko. vanteille :)

                  Comment


                  • #10
                    Kesäkelejä odotellessa.. (Pirellin P6 -renkaat asennettuina ko. vanteille :)
                    Turha odotella. Siellähän on sama keli tälläkin hetkellä, ainakin helsingissä.

                    Comment


                    • #11
                      Nojaa, kyllä se kesä nyt hieman vakaampaa kelien suhteen kuitenkin on (kesällä harvemmin yöllä pakastaa :D).

                      Comment

                      Working...
                      X