Ehta aito sport-malli ISOOOOLLA kattosiivellä. Tulee kyllä joinakin päivinä ikävä vanhaa sporttia :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
200 lötkö Automarkulla? Ja muuta 200:sesta
Collapse
X
-
Ohan noita läjäpäin tullu 80-luvulla, taitaa muutama kerholainenkin noita jossain vaiheessa omistanu. Tekniikkahaitariltaa "komposiittiohjukset" tais olla 2.0 avantista , 2.2 turbo quattro avantiin. Ja vuosimallit -85->89 , ainakin tommosia on tullu vastaan. Kattoratkaisujakin on useampaa eri sorttia.
Comment
-
-
OT: Itse asiassa olen taloon sangen tyytyväinen. Hinta/laatu -suhde on kohillaan ja budjetti piti kiinteällä hinnalla.
Comment
-
^Repes. Kun mulla oli kompos(iit)tiohjus asuin yksiössä, jossa oli moinen muovikuplaikkuna maakuualkovin yläpuolella. Omalla tavallaan oli kiva talviyönä maata ja katsella tähtitaivasta (ja miettiä, lähteekö audi aamulla käyntiin).
Kuulemma suurin osa talosta heräsi, kun laitoin aamulla koneen käymään (vakioputki). Ääntä ei sisälle kuulunut, mutta ikkunat ja astiat kaapissa alkoivat äkkiä resonoimaan.Viimeksi muokannut Antti Määttä; 16.10.2007, 21:15.
Comment
-
Nyt mä näkisin, että Mika on asian ytimessä.
Kaikkea sitä joutuu veronmaksaja tekemään riistoverotuksen ja pitkien etäisyyksien maassa tekemään, jos meinaa autolla kohtuukustannuksilla ajella.
Tanakelettu.
Comment
Comment