Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitäs näit tänään liikenteessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Se oli sitä kateutta, ku itellänsä oli nipponi :p

    Comment


    • Hetki sitten näin tossa Porvoon jokirannassa Carlsson CLK AMG Coupen rekkarilla XI-11. Piti oikein rekkarin perusteella ettiä tiedot että onko aito ja olihan se :D
      Tuo XI-11 on muistaakseni juuri se Salonojan CLK AMG.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viesti
        Tuo XI-11 on muistaakseni juuri se Salonojan CLK AMG.
        Juurikin niin ne rekkaritiedot kertoivat :)

        Comment


        • Tuo XI-11 on muistaakseni juuri se Salonojan CLK AMG.
          Joo, taisi olla pää vähän väsynyt illalla :)

          Comment


            Päivän huvittavin bongaus!

            Kuka tunnustaa tänään ajelleensa edestakaisin (noin 7m matkaa) vanhan Gigantin peilien edessä katsellen autoaan ja ehkä itseään mustalla E36 couplella.
            Peilin edessä harjoiteltiin myös takaperin sudittamista sekä eestaas ryntäilyä.
            Oli siinä kanssa-autoilijoilla hymyssä pitelemistä.

            Comment


              Vaasan motarilla joku riemuidiootti C4-shitikalla ajoi sopivasti "neljän ruuhkassa" (<-- tuntematon käsite maamme hiljaisimmalla motarilla..) ohituskaistaa tasan 80 km/h! Siinä tuli kyllä paniikkijarrutus jos toinenkin, itse muiden ohessa rikoin liikennesääntääntöjä ja ohitin oikeaa kaistaa käyttäen.

              Noin kuukausi sitten samaiselle tieosuudelle oli joku PYSÄHTYNYT ohituskaistan reunaan ja könysi ajosuuntien välisessä ojassa jotain, ilmeisesti pölykapselia. Ranskalainen oli sekin, 307 pössöö..

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Jani Forss Näytä viesti
                Pari kertaa nähty lahdentiellä, viimeksi tänä aamuna klo 6:30 eteläänpäin Keravan kohdallla:
                Hopeanvärinen A4 B5 sedan, rekisteri Vxx-xxx voisitko korjata takavalosi että siellä palaisi muutakin kuin takasumuvalo ? Polttimot eivät ole niin kalliita nykyisin.
                Näin kirjoittelin helmikuussa, nyt on takasumarikin sammutettu ja mennään pimeänä. Rekisteri VEG-xxx, toivottavasti vuosikatsastus kohta korjaa asian.

                Comment


                  Joillekki se on vain niin vaikeeta kiertää auto ympäri vaikka kerran paris viikos ja kattoa valojen toiminta jos ei oo polttimonvalvontaa. Itte pidän kyllä valot aina kunnos.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
                    Joillekki se on vain niin vaikeeta kiertää auto ympäri vaikka kerran paris viikos ja kattoa valojen toiminta jos ei oo polttimonvalvontaa. Itte pidän kyllä valot aina kunnos.
                    Niinpä... Kävi allekirjoittaneelle S4:n kanssa: Multivikanäyttö piipitteli tuttuun tapaansa jarruvalojen toimintahäiriötä..(Tehnyt niin silloin tällöin vaikka valot pelaavat). Ajattelin jo purkaa mittariston ja juotella pinnit uudestaan...

                    Tuli sit kerran katottua ajatuksen kanssa valoja ja kappas :) Toinen jarruvalopoltin oli pimeä :D Voi melkein sanoa että tuli hiukkasen typerä olo.... Multivikanäyttö oli kerrankin oikeassa... Tosin nytkin se herjaa jarrupaloja vaikka viimekesänä on ne vaihdettu ja kaksi kertaa nyt tarkistettu vahingosta oppineena....

                    Että tämmöistä kevennystä :D

                    Comment


                    • Tänään tuli Seinäjoella Fordin F650 vastaan, voi hyvä jumala se oli iso. En tiedä ovatko nuo kuinka harvinaisia suomessa, mutta ensimäisen kerran elämässäni näin.

                      Jaksan uskoa, että kyseessä on ehkä historian epäkäytännölisin kulkuneuvo. Mutta sitäkin brutaalimpi.

                      Comment


                        Jokunen kesä sitten Hki-Tre moottoritiellä kukkafirman paku, jossa luki takana jotain tähän tapaan: "Kaahari ohita reippaalla nopeudella, kallat näyttävät hyvältä haudallasi". Tainnut kauppias käynyt vaihtoehtomarkkinoinnin kurssin tai sitten teippari ollut luovassa krapulassa.

                        Comment


                        • Vähän rohkeampi yrittäjä ollut asialla, tai businekset luistaa muuten vaan hyvin ettei millään enään väliä :)

                          Comment


                          • Olipahan taas tilanne.
                            Jätkä tulee pärrälllä mun eteen ohituskaistalta ja jäi melkein alle.
                            Siihen jäi joku pyörän mitta väliä, että ei osunu mun puskurin vasempaan etureunaan.
                            Ottaa huomioon et mulle oli vielä cruise päällä tasasella suoralla niin mun vauhti ei noussu mihinkään

                            Hiukan raivostuttaa ja hirvittää mitä siin ois voinu käydä.
                            auto 1750kg ja 5 ihmistä autossa sattuu ihan varmasti.
                            Olispahan ollu todistajia, jos jotain ois käyny.

                            Comment


                            • Itse säikähdin niin helkkaristi viime viikolla kun pitkästä aikaa osui splittari kohdalle.
                              Olin jo pienessä liikkeessä vihreiden vaihduttua kun se siitä suhahti eteeni skootterilla.
                              Sitten ohitinkin samaisen skootterin maantiellä ohituskaistalla.

                              Hyödytöntä täällä pienessä kaupungissa. Ei sillä kaiva kun hautakuoppaa itselleen. Pk-seudulla ja muualla euroopassa toimiikin ja itsekin tuli harrastettua. Muualla euroopassa sitä onkin harrastettu niin kauan, että muut tielläliikkujat osaa sitä odottaa.

                              Comment


                                siis oliko splittari ihan moposkootterilla leikkimässä? jos oli, niin ei hyvää päivää...

                                Comment


                                • Ei, kyllä se oli ihan oikea uudehko Vespa.

                                  Comment


                                    SL 65 AMG, musta. Näin jo viime kesänä ekan kerran. Todella komea kikotin. Musta ja punainen (muistaaksen) nahkasisusta. Etujarrut oli vähintäänkin riittävän kokoiset =) Olisko ollu rekkari jotain xxx-555

                                    Comment


                                    • Tänään oli oikea sankari liikkeellä Turussa. Ajoin Puistokatua vasemmalla kaistalla ja Linnankadun risteyksessä huomasin, että vasen kaista on Martinsillalla pois käytöstä. Himmasin hieman ja vaihdoin keskikaistalle. Samalla huomasin peilistä miten joku suht uusi rellun tila-auto kiihdyttää vasenta kaistaa, vaikka kaista oli poikki edessä. Rellu pääsi hiukan musta ohi, vilkku oikealle ja väkisin siihen mun ja edessä menneen Audin väliin. Olisi omaan autoon saanut uutta maalia ja peltiä jos en olisi himmannut. Mikä v*ttu siinä on, että kun näkee kaistan loppuvan, on pakko kiihdyttää ja "etuilla", eikä himmata ja vaihtaa ihan rauhassa kaistaa? Kello oli kuitenkin jotain 12, eikä liikennettä paljoa ollut. Ens kerralla en varmasti väistä.

                                      Comment


                                      • http://www.kymensanomat.fi/Online/20...200937103166/4

                                        Tuollaista näin tänään. Oli mersu aika rajussa kunnossa. Kieltämättä pisti kyllä miettimään kun näki auton, ja palomiehen tien vieressä paineilmaleikkurit käsissä.
                                        Viimeksi muokannut -Maukka-; 18.5.2009, 17:47. Perustelu: linkin korjaus

                                        Comment


                                        • http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009...04471_uu.shtml

                                          Tuosta ajeltiin ohi eilen. Oli palomiehet ja nosturi paikalla. Mitähän oli käynyt, kun tuossa on ihan suoraa tietä ja vastaantulevat ohituskaistalla.

                                          Comment


                                            Se oli luultavasti ajanut 80 alueella 83. Suora seuraus. ;)

                                            Comment


                                            • Tänään Münchenin kehätiellä nähty uusi X3-kokoinen puimuri naamioituna ja punaisilla koekilvillä, perhana kun kameran piti olla matkalaukussa takakontissa. :(

                                              Comment


                                              • Ai, että mitä näin? Noh, melkein kuoliaan pikkupojun Oulunsalossa. Poika pyöräili menemään, kun tulin suojatielle. Nopeusrajoitus 40 ja normi tienylitys paikka.
                                                Lapsia katon aina sillä silmällä, että he voivat tulla eteen mistä tahansa, kun siltä tuntuu.
                                                Poju polki pyörällä kohti minua, siis pyörätiellä ja yhtäkkiä, otti spurtin ja vetäs tien yli. Joutu ihan oikeasti painaan jarrua, ettei jäänyt alle. Jumalauta, että säikähdin, en itseni vaan sen pikkupojan takia. Se oli tosi pienestä kii, ettei jääny alle.
                                                Saa AINA kattoa, jos on lapsi autotien lähellä, että mitä ne tekee. Se poju oli korkeintaan 4-5 vuotias, eli minulla on vastuu, etten aja päälle.
                                                Kuten monilla, jotka tämän lukee, on lapsia niin ei ole paha painaa niille kalloon samaa, kuin ittelle on opetettu: Pysähtyä ja KATSOA oikealle ja vasemmalle, jos ei ketään näy NIIN SIT MENNÄÄN YLI!!

                                                Comment


                                                • Tismalleen samalla lailla kävi kuin Ristolle ja samalla kylällä pari viikkoa sitten. Avokki oli vaan se joka ajo. Ihmeteltiin kanssa, että eikö kotona ole opetettu miten tien yli mennään.

                                                  Comment


                                                    Eilen lentokentän lähistöllä, tuli vastaan musta E46-korinen avo-Bemari jossa edessä rekkari "P R K L".

                                                    Comment


                                                    • Ripe
                                                      Toi pysähtyä on määrätyissä tapauksissa huono.
                                                      Tossa konalassa sattu mulle tänään ku ajelin hissun kissun siinä niin semmonen 7v poika jouksee autojen välistä tarkotuksena mennä tien yli.
                                                      Sit se huomas mun auton niin se jähmetty keskelle tietä miettimään et mitä nyt tekis.
                                                      Onneks mulla oli hiljanen vauhti ja kerkesin pysähtymäänkin.

                                                      Comment


                                                        Nykyään tunnutaan kotona opetettavan, että autoilija väistää aina antoi fysiikan lait siihen myöten tai ei. Jos ei väistä, niin sitten oikeudessa väistää. Kultapojun ei tarvitse varoa eikä väistää ketään milloinkaan, ei nyt eikä aikuisena.

                                                        Minun aikana oli vielä koulussa oikein liikkennevalistusta kersoillekin. Nykyään siihen ei kai ole "varaa".

                                                        Comment


                                                          Poju polki pyörällä kohti minua, siis pyörätiellä ja yhtäkkiä, otti spurtin ja vetäs tien yli. Joutu ihan oikeasti painaan jarrua, ettei jäänyt alle. Jumalauta, että säikähdin, en itseni vaan sen pikkupojan takia. Se oli tosi pienestä kii, ettei jääny alle.
                                                          Saa AINA kattoa, jos on lapsi autotien lähellä, että mitä ne tekee. Se poju oli korkeintaan 4-5 vuotias, eli minulla on vastuu, etten aja päälle.
                                                          Kuten monilla, jotka tämän lukee, on lapsia niin ei ole paha painaa niille kalloon samaa, kuin ittelle on opetettu: Pysähtyä ja KATSOA oikealle ja vasemmalle, jos ei ketään näy NIIN SIT MENNÄÄN YLI!!
                                                          Tuo on kyllä totta omankin nuorison kanssa. Nyt kun ollaan liikenteessä ajeltu pyörällä harjoittelemassa niin joka risteyksessä asiasta saa mainita tiukkaankin sävyyn. Ei millään meinaa jäädä jakeluun ja kauhea kiire aina yli mennä.

                                                          Alkaa vähitellen jäämään jakeluun tuo risteys asia ja eipä ennen kuin alkaa pyörälenkit onnistumaan ilman sanomisia, niin ole asiaa yksin pihatietä pidemmälle. Sen tietävät kyllä itse ja muutaman huonosti menneen ajolenkin seurauksena pyörä on mennyt huilimaan muutamaksi päiväksi. Ehkä alkaa menemään jakeluun vähitellen :)

                                                          Comment


                                                            Tampere - Nokia moottoritien alussa Tampereen päästä Ferrari Testarossa, kävi kovaa ja korkealta ja poistui horisonttiin Nokian suuntaan....

                                                            Comment


                                                              Mitäköhän testarossan verot olis. Oli nuoruuden unelmapeli, jota vois alkaa uudelleen haaveileen. On niin kalliita ylläpitää että ovat halpoja saksassa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X