Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitäs näit tänään liikenteessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Joku veti tuossa liikenneympyrässä E34 M5:lla niiiiin perkeleesti kahvassa kun sattui olemaan lunta hiukan maassa. Pari täyttä kierrosta se ehti siinä luistella, kolmannella kierroksella yhden ympyrään tulevan ladun kolmion takana oli maija punaiset vilkut päällä odottamassa :)

    Comment


      Lahdenväylän valottomat. Miksi ihmiset ei osaa kytkeä niihin leasing autoihinsa niitä valoja päälle? Perse pimeenä ja keula kun sähkökeskuksen valokaari.
      Päivän naurut. Mutta, juu..valot päälle myös taakse!

      Minulla meinas lähteä Seiskan vasen kylki tuossa lauantaina, kun olin kääntymässä kotitielle. Joku veti isolla SUV.lla sulkualueen kautta risteysalueella ohi huomattavalla ylinopeudella. Sekuntiakin myöhemmäksi, jos tilanne olisi jäänyt, en ehkä tässä olisi ja kirjoittelisi. Toivon "arvon" mustan ja kalliin katumaasturin kuljettaja, että emme näe ihan vähän aikaan.

      Comment


      • Näin meillä tänään, pieni diaknoosi postauksen lopussa:
        https://plus.google.com/106709785449...ts/63wHJXWz95h

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viesti
          Chrysler 300C:n mattamustattuna. Hyi helvetti että oli ruma. Mikähän saa ihmisen tuhoamaan autonsa maalipinnan noin.
          Ettei ollut teipattu? Vai näyttikö mastonilla sipaistulta.

          Comment


          • Kauhealta näytti. Tasainen mattamusta oli kyllä ja tiesuolat niskassa, niin tärväystapaa vaikea sen tarkemmin määritellä. Voi olla mahdollista, että oli jokin pilailuteippikin (mattamusta autonpilailuteippi on huonoa pilaa). Hävittää tehokkaasti auton muodot tuollainen. Kaikki mattamustit näyttävät samoilta, on sitten -86:n Corolla tai -59 Cadillac.

            Comment


              Mattimustan puolustukseksi on sanottava että on se kuitenkin selvä upgrade siihen 80-luvun puukylkiseen linttaan.

              Comment


                Hyvin harvaan autoon se mattamusta käy.

                Comment


                • Vanhempi nainen peruutti S-marketin pihalla Hyrylässä ihan kaiteeseen kiinni ja sanoin kartturille, että katsos tuota. Nainen ajoi puoli metriä eteenpäin ja runttasi toistamiseen, nyt reilulla vauhdilla kaiteeseen ja paksu metallikaidekin heilahti selvästi. Hetken seurailin naista, että pitääkö ajoon jollain tavalla puuttua, mutta kyllä se siitä suht normaalisti lähti kävellen kauppaa kohti.

                  Ei ollut niin vanha, että olisi siitä johtunut, ei vaikuttanut olevan humalassa, niin jäi vähän vaivaamaan, että olisiko pitänyt mennä jututtamaan. Kun tuollaisessa tulee herkästi sanomistakin ja ei mitään selkeää tilttiä ollut havaittavissa olemuksessa, niin annoin olla.

                  Kotimatkalla joku näppärä ajeli metrin päässä kontista ja veti 30:n alueella jakajan väärältä puolelta ohitse ja vauhtia oli ehkä joku 60. Ohittanut pakettiauto kääntyi 500 metrin jälkeen rivarille johtavalle tielle ja jatkoi siinä kaahustamista, vaikka tie on pimeä ja siinä on monenlaista kävellen kulkijaa näin iltaisin. En ymmärrä tuollaisia urpoja.

                  Comment


                    Lähestulkoon joka aamu näkee tampereen ohitustiellä näitä mallisuorituksia, kun rampista tulevalle "annetaan tilaa" vasenta kaistaa ajavan etulokaria lähennellen. Tänäänkin 2kpl näitä herrasmiehiä/naisia. Vois ihmiset laitonta (tieliikennelaki 9 §) kaistanvaihtoa suunnitellessa vilkaista edes peiliin.

                    Comment


                      Jo pari päivää sitten, mutta kyllä minä niin mieleni pahoitin parkkipaikkaa etsiessä. Melkein teki mieli ottaa vähän vauhtia ja kokeilla uppoaako Audi tuohon väliin...
                      Attached Files

                      Comment


                        No olisit pistänyt.

                        Comment


                          Kyllä on tarkasti saanu aivan keskelle..

                          Comment


                            Oli noita viattomia vieressä niin ei viitsinyt. Porsche olisi kuitenkin kimmonnut johonkin niistä.

                            Comment


                              itse olisin pistänyt oman autoni minimietäisyydelle kuskin oven puolelle. Joutuu possu-mies ainakin voimistelemaan jos aikoisi ennen minua lähteä...

                              Comment


                                Hauskoja reaktioita. Täällähän on nähty kuvia missä audiclubilaiset on jättänyt itse tahallaan autonsa noin suojellakseen ovia parkkipaikka kolhuilta, nyt kun auto onkin porsche ja ei clubilaisen niin kukaan ei puolustakaan tekoa vaan mietitään miten pääsis tekemään pientä kiusaa porschen omistajalle ajamalla oman auton kuskinpuolen oveen melkein kiinni. :)

                                Ja ei, itse en ymmärrä miksi pitää ajaa auto keskelle ruutua.

                                Comment


                                  Vastasit siihen itse toisessa lauseessa.:) Ja ei, en jätä itse kahteen ruutuun. Eipä tuota tarvii suojellakkaan kun on kolhuja ja raevaurioita ympäri autoa. Periaatteessa ymmärrän jos on kalliimpi auto, tai vaikka vähän edullisempikin, mutta esimerkiksi juuri kuukausikaupalla hierottu ja vastamaalattu harrasteauto.

                                  Comment


                                    Kyllä minäkin vähän sitä mieltä olen että vaikka olis millainen Maybach niin jos sitä ei tavalliseen parkkiruutuun voi jättää niin miksi sinne Jumboon tai Itäkeskukseen pitää mennä palloilemaan kaikenmaailman ajotaidottomien persaukisten kanssa. Menis sitten taksilla tai pyytäisi autonkuljettajan ajamaan korttelia ympäri sen aikaa kun käy asioillaan.

                                    Tuohan nyt on ihan pelkästään tuollaista "hei katsokaa mulla on kalliimpi auto kuin teillä" elvistelyä. Jollekin opiskelijalle suhteessa yhtä kallis auto voisi olla vaikka joku 80-luvun Nissanin raato, saisiko sen jättää noin parkkiin vai missä menee raja, minkä ikäisellä tai hintaisella autolla saa jo toimia noin? Kuka sen rajan määrittää?

                                    Comment


                                      Onhan noi jotkut urheilumalliset autot sen verran leveitä (esim R8) että ei paljoa jää tilaa yli tavallisen parkkiruudun leveydestä, mutta sen ongelmanhan ratkaisee pysäköimällä muualle. Varmaan se tuntuu pahalta maalata ovea tuollaisessa uudessa ja kallissa autossa, mutta mulla on 12 vuotta vanhassa A4:ssä vakuutus tuota varten... luulis olevan noissa kalliimmissakin autoissa??

                                      Comment


                                        Ja oisko tuohonkin tapaan syynä se, että suurin osa ihmisistä on niin välinpitämättömiä toisen omaisuutta kohtaan, että jotkut ehkä haluaa suojella sitä omaisuuttaan. Ei se vakuutuskaan korvaa sitä, että se auto on pajalla pari viikkoa sen takia että joku matti meikäläinen vetäsee oven kylkeen. Jos ihmiset oikeasti välittäisivät myös toisten omaisuudesta edes vähän, niin ei tuollaista käytöstä tarvis olla.

                                        Ja kun vedetään aina tuo kortti että pitääkö sinne parkkipaikalle mennä. NO vastavetona, pitääkö jättää menemättä. Pitääkö kolhia muiden autoja?

                                        Ja itse en tuota harrasta, kuhan keskustelua herättelen. Toisaalta ymmärrän, toisaalta en.

                                        Comment


                                          En sanonutkaan ettei parkkiluolaan saisi mennä vaan sitä että jos ei mahdu tavalliseen parkkiruutuun niin menköön muualle tai hankkikoon pienemmän auton.

                                          Comment


                                            Kyllä on muutaman vuoden quattroilut tehnyt tehtävänsä. Tämä viikonloppu tulee sompailtua takatuuppari pakulla ja ei sitä oikein voi käsittää miten tasamaallakin saa olla tarkkana ettei jää kiinni. Vielä ei ole työntämään joutunut mutta heijaamista on jo pari kertaa harrastettu.

                                            Comment


                                            • Nyt unohdetaan "ovityynyt" hetkeksi, nää parkkishommelit herättää ja on aina herättäneet suuria tunteita....Itseä alkoi jossain vaiheessa närästää toisten piittaamattomuus. Monta on klommoa vuosien varrella oviin ilmestenyt parkkipaikoilla, yhtäkään lappua aiheuttajalta yhteystietoineen en ole saanut. Aloin vaan jossain vaiheessa katsomaan tarkemmin mihin sitten jätän. En todellakaan naulaa ruutujen väliin missään, tän hintaluokan autossa ois naurettavan näköistäkin. Mulla on aikaa esmes tossa Myyrmannin parkkitalossa hakea reunapaikka, aina löytyy. Ei tule viiveitä eikä tule klommoja. Eikä ole fyrkatkaan loppu, perse kyllä kestää noitten ovien korjaukset mutta pää ei kestä parkkipaikkojen piittaamattomia tolloja.

                                              Comment


                                                Täällähän on nähty kuvia missä audiclubilaiset on jättänyt itse tahallaan autonsa noin
                                                No se nyt on vielä pahempi, jos clubilainen jättää noin...
                                                Eipä tuolla kasillakaan aina montaa senttiä ruutua jää ympärille, silti olen vielä ruutuun osunut. Kolhujakaan ei ihme kyllä ole tullut.

                                                Ja kyllähän possukuski varmasti sitten maksoi myös kahdesta ruudusta? Vuosikortti tuohon halliin maksaa noin tonnin tai vuorokausi kympin. Voisi olettaa parkkifirmaakin kiinnostavan, ainakin jos kaikki mielestään "kalliimman" auton omistajat pysäköivät noin. Saattaa olla pieni ero tuottaako P-talo vuodessa melkein kaksi miljoonaa vai vajaan millin (no joo, ei ole läheskään aina täynnä).

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
                                                  --Varmaan se tuntuu pahalta maalata ovea tuollaisessa uudessa ja kallissa autossa, mutta mulla on 12 vuotta vanhassa A4:ssä vakuutus tuota varten... luulis olevan noissa kalliimmissakin autoissa??
                                                  Kannattaa huomioida, että korjattu on korjattu ja kaukana alkuperäisestä laadusta. Jossain määrin voi ajatella, että auto on pilalla, kun siihen kerrankin joudutaan tekemään jonkinlaista paikkamaalausta tai peltityötä. Tai se on pilalla, mutta jossain 15 vuotiaassa Corollassa se ei haittaa siinä määrin kuin jossain harrastetummassa automallissa, joilla ei sillä tavalla ole valmiiksi määriteltyä viimeistä käyttöpäivää.

                                                  Comment


                                                    Minä en pahastuisi siitä, että joku pysäköi Possun tai R8:n tuolla tavalla. Ymmärrän, miksi niin tehdään. Saattaisin itse toimia samalla tavalla, JOS kyseisessä hallissa olisi reilusti tyhjiä paikkoja. Ruuhka-aikana menisin jonnekin muualle.

                                                    Comment


                                                      Menee ehkä "hieman" provon puolelle, mutta mikäs se raja sitten on, minkälaisen auton saa pysäköidä noin? Possun, nettiauton halvin 2500 €, uuden A8:n, varusteineen 200 k€ vai pitikö olla Audeista nimenomaan R8, Saksasta 40 k€ + verot?

                                                      Comment


                                                        Tuohon taakse poikittain olisi kasikin mahtunut ;)

                                                        Comment


                                                          Arvaappa kävikö mielessä ;)
                                                          Olisi saatu samanlainen keskustelu jollekin toiselle foorumille :)

                                                          Comment


                                                            Ja vihaiselle possu miehelle olisit selittänyt että jelppasit vain, oli nimittäin juuri tulossa parit mopo pojat parkkiin viereen niin pelastit tilanteen blokkaamalla väylän :)

                                                            Comment


                                                            • Rakkaat kanssa-autoilijat jaksaa aina ajoittain piristää päivää.

                                                              Kehäykkösellä itäänpäin ajettaessa Kannelmäen liittymästä kiihdytyskaistalle liittyi sangen varovaista vauhtia ajava volkkari. Luojan kiitos tuossa vaiheessa kiinnitin huomioni tuohon etenemiseen, sillä seuraavaksi kyseinen volkkari oli omalla kaistalla etupuolella nopeudella 20 km / h. Liinat kiinni ja välimatkaa volkkarin takapuskimeen jäi vielä yli 20 cm. Onneks ei mun takana tullut ketään ja onneks mulla on autossa just laitetut jarrut ja onneks autossa on myös asialliset talvirenkaat.

                                                              Säikähdin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X