Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Matkalla tapahtuu!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Matkalla tapahtuu!!

    Kerran, kun olin Virossa(NL:n aikaan) niin otettiin frendien kanssa taksi. Yksi oli mennyt avioon venäläisen naisen kanssa. Sen nimi oli Gulli. Kun mentiin taksiasemalle, niin hypättiin taksiin ja oltiin sanomassa osoitetta, niin kuski tokasi, että menette sinne Kalevin Gullille. Oltiin ihmeissään, mutta niin siellä silloin.

    Kerran mut pidätettiin junavarkaudesta. Olin menossa Auchwichiin junalla, mutta Tallinnan asemalla oli joku romaniperhe, joilla ei ollut passia. En sitten jaksanut odottaa sitä hiton sählinkiä, joten päätin lähteä junalla jonnekin paikalliseen Hakunilaan. Ostin pullon vodkaa ja eikun junaan. Menomatka oli ihan OK, join vodkaa, juttelin lättähatun kuljettajan kanssa jne. Kävin paikallisessa baarissa ja eikun takaisin. Sama kuski paluumatkalla ja sille alkoi maistua mun vodka. Siinähän ryypättiin ja alkoi paluu Tallinnaan. Tuli yksi vaihde, jonka se unohti vaihtaa kännipäissään. Mentiin helvetinmoisen hiekkakasan läpi ja juna hyytyi siihen. No, mentiin katsomaan mitä voi tehdä ja kuski ehdotti, että kaivetaan juna esiin. Jokainen voi kokeilla, mikä homma on kaivaa juna hiekasta. Kaivoin aikani, kunnes huomasin, että kuski oli kadonnut ja miliisin koputti olkapäähän. Eikun putkaan syytettynä juna pöllimisestä. Putka oli vanha sauna(saunan ovet ja kaikki) sain vodkapullon ja röökit mukaan. Lopuksi komissaari tuli sanomaan, että kuski löytyi, eikä mulla ole mitään tekemistä junan kanssa. Tästä oli ihan juttu Öhtylehdessä(viron Iltalehti) Harva on ollut syyllistynyt junan varastamiseen.

    #2
    No niin.. en oo ihan varma tuleeko tästä hienon pitkän ketjun alku vai kuoleeko nopeasti, mutta luulen että viimeyö on mennyt pitkäksi ja aamulla löydetty foorumi johon hieman avautua :) Saatan itsekkin joskus vkl aamuyöstä kirjoittaa pari matkakertomusta.

    Comment

    Working...
    X