Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kiristää!

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kiristää!

    Ostin audi a6 4f 2.0tdi:n -10 ja se kesti vajaa kaksi kk ennen kuin hajosi peruutustutkat...mitä veikkaat, meneekö vielä autoliikkeen piikkiin kun autolla ajettu 200000??
    Samaisessa autossa todettiin myös että webasto ei toimi ja jouduin itse sen korjauttamaan kun autoliike "ei tiennyt" että siellä on webasto, eikä sen vuoksi sitä korjaa..

  • #2
    muistaakseni 1/2 vuotta on vastuu, jonne tuo webaston korjauskin olisi kuulunut

    Comment


    • #3
      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=125608
      Tuolla käydään hiukan läpi takuun ja virhevastuun saloja. Josko sieltä löytyisi jotain infoa.

      Comment


      • #4
        Mitäs tuossa.. vikojahan autoihin kyl tulee. Mutta virhevastuun osuus kannattaa nyt tutkia eikä suoraan maksaa itse korjauksia.. oliko auton myynti ilmoituksessa webastoa?

        Comment


        • #5
          Joo sepä se olikin kun myynti-ilmotuksessa ei ollut puhetta webastosta, joten kuluttaja-asiamieskin oli sitä mieltä etteivät ole korjausvastuussa, mutta park-assist lukee ilmoituksessa joten saapi nähä korjaavatko sitä. Kovin on nihkeää ollut kyseisessä liikkeessä kaikki tähän asti. Autoon piti tehdä jakopää remppa koska sen aika olisi ollut ihan kohta, joten tekivät sen, eikä mitään muuta, itse maksoin öljynvaihdon siihen lisäksi..

          ...ja joo tottahan niitä tulee, mutta mistä se johtuu että ne aina tulee kun olet ostanut uuden auton itelles :D
          Viimeksi muokannut okkim; 18.10.2014, 18:44. Perustelu: Älä tee heti uutta viestiä perään, vaan editoi vanhaa.

          Comment


            #6
            Jotain liikkeen asiantuntemuksesta voi kertoa se, etteivät ole tienneet autossa olevan Webastoa. Tai sitten tiesivät sen rikkinäiseksi ja tietoisesti jättivät kertomatta myynti-ilmoituksessa. Jotain kertoisi sekin.

            Onko se Webasto tehdasasenteinen eli löytyykö varustetarran listalta? Jos löytyy, niin voisi olla jotain saumaa saada senkin korjaus myyjän piikkiin. Tuleehan tehdasasenteisesta vikakoodejakin?

            Comment


            • #7
              Eiköhän se niin ole että jos jotain varustetta ei ilmoiteta niin sitä ei "tarvinne" olla? Pätee myös toisinpäin..

              Comment


              • #8
                Ihan samaa mieltä sen liikkeen toiminnasta, mutta kyllä kaikkeni yritin siinä webasto jutussa, mutta niin vain kävi että itse maksoin. Perustelu oli juurikin se että he eivät tienneet ja että kun se ei ole alkuperänen varuste, vaikka audi onkin uutena ostettu suomesta johon on audin toimesta lisävarusteena webasto laitettu.. Saas nyt nähä kun rupeen maanantaina selvittelee tota tutka juttua, että kuka joutuu maksumieheksi, näillä kokemuksilla MINÄ.

                Comment


                • #9
                  Mutta onneks noita tutkia saa edullisesti ebaysta. Vaiva vaan taitaa olla se isoin juttu tuossa. Mikäli siis itse joudut maksumieheksi.

                  Comment


                  • #10
                    No näin mä kans ymmärsin ettei kauheen kalliita sieltä ostettaessa oo, mut jotenki sitä vaan tyhmä suomalainen mies kuvittelee että auto pysyis kasassa enemmän kuin kaks kk.. Täytyy sitten jostain keksiä se laite millä näkee ne anturit mitkä on pimeänä tai käydä jossain luetuttamassa koodit. Vaivahan tässä tosiaan se isoin homma on.

                    Comment


                    • #11
                      Näinhän se menee. Aina vaan kuulee, että ei noi parkkitutkat kestä Suomen olosuhteita kovinkaan kauaan, joten siinä mielessä kaiketi kulutus tavaraa. :) Josko Lahden suunnalta löytyisi joku avulias keneltä laitteet löytyy vikakoodien lukuun.

                      Jos käyt jossain liikkeessä niin se on aika suolainen hinta n. 5 min hommasta.

                      Comment

                      Working...
                      X