Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sähkösavustin kalalle yms. tekeekö mitään/millainen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sähkösavustin kalalle yms. tekeekö mitään/millainen

    Oliko kokemuksia aiheesta, ajatuksena savustaa pieniä kaloja/fileitä, mihinhän hintaan saisi toimivan eli riittääkö malli motonet? kiitos

    Edit: Hain motonetistä, kokosin ja kohta pääsee kokeilee kassilohifileellä (d-leikkuu tosin mieluummin a eli rasvoineen). tattis vastanneille infosta.
    Viimeksi muokannut trallalaalaakso; 14.8.2014, 16:39.

    #2
    Mulla on motonetin malli ja hyvin on pelannu. Ei mitään valittamista toistaiseksi. Tosin ei kovin kovassa käytössä ole ollut. Silloin tällöin tulee savusteltua.

    Comment


      #3
      Motonet 49e malli riittänyt useamman vuoden. Hyvin toimii. :)

      Comment


        #4
        Meillä on mökillä tämä OpaMuurikka savustin ja erittäin hyvä laite on ollut. Käytetty tosi paljon ja montavuotta vanha. Sähkövastus yms. toimii vieläkin. Opalla on tästä kaksi erikokoista mallia.
        http://opamuurikka.fi/index.php/fi/v...-1100-w-detail

        Motonetin "kopio" mallissa ei ole niin kestävä toi sähkövastus.

        Comment


          #5
          3v olen melko ahkerasti savustellut kesät ja talvet. Vielä ei mitään ongelmia.

          Comment


          • #6
            Vanhemmilla käytössä Muurikan sähkösavustin. Sen verran kovasti isä kehunut, että omallekkin ostoslistalle olen moisen laittanut.

            Käyttävät kalan savustuksessa semmoista verkko-alustaa -> ei sotke savustinta niin pahasti.

            Comment


            • #7
              Täällä savustettu motonetin laitteella 3 vuotta ja aika ahkerasti.
              Ei mitään vikaa, voi suositella

              Comment


              • #8
                Muurikka käytössä nyt toista kesää...
                Täydellinen savustukseen näin omakotialueella.
                Itse harkitsin myös noista halppismerkkejä, mutta niin kovin moneen kertaan todenneena ostat halvan ja sen jälkeen sen vähän kalliimman.
                Tuskin ne halppiksetkaan huonoja on, mutta näin asian itse perustelin.
                Pienempi maksoi muistaakseni 109e ja isompi 119e

                Comment


                • #9
                  Muurikan savustin just nyt tyrkyssä Hongkong-tavarataloissa hintaan 99.

                  Comment


                    #10
                    Täälläkin käytössä toista vuotta motonetin malli. Hyvin toiminnut vaikka ostin työntekijänä takuuhuutokaupasta sen (pieni kolhu kuoressa).

                    Comment


                    • #11
                      Muurikan savustin on käytössä, ja kyllä sillä tulee savustettua niin kalaa, kuin lihaa. Kasviksistakin tulee maukkaita savustimessa. Hyvä laite.

                      Comment


                      • #12
                        Muurikalla mennään

                        Täälläkin otsikon laite ollut kotona 3v käytössä ja on erinomainen. Ei kyllä yhtä maukas tule kuin mökillä aidolla tulella mutta omakotialueella mukava käyttää.

                        Comment

                        Working...
                        X