Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko joku bongannut vanhan autosi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Onko joku bongannut vanhan autosi

    Jos tälläistä ei vielä ole niin laitetaan ketjua pystyyn. Itteä on aina kiinnostanut onkohan se vanha auto vielä liikenteessä. Noita autoja on päästetty liikkeelle useampi, mutta eniten kiinnostaisi tuo viimeinen ja että menikö klubilaiselle tai foorumilla kirjoittavalle. Onko kukaan siis nähnyt tai tunnustaa omistavansa vuoden 95 A8:n väri harmaa ja rek nro. bjg-488.

  • #2
    Entä musta tt, hsg-543? Joku oli tainnut keulan vaihtaa single frameen...

    Comment


    • #3
      Aachenista tuomani a3 auf-499 on ollut pitkään nettihautomossa kaupan. Kolarikorjattu ja näköjään vaihdettu finnittömät laatat.

      Comment


      • #4
        No jaa, on tämä ketju ainakin oikealla osastolla.. Ainakin kolme mun vanhaa on clubilaisten omistuksessa, a4, a4 ja s6

        Comment


          #5
          Vieläkös mun vanha urssi on hengissä? Helmiäisvalkoinen avant (HZK-xxx) ja viimeisen mulla olevan tiedon mukaan liikuskeli jossain Oulun tietämillä.

          Comment


          • #6
            Sakari se sun musta s6 taitaa olla tossa meidän pihalla :D

            Comment


            • #7
              Itse bongasin juuri entisen B7 S4:seni NA:sta. Vielä on klubialusetkin paikoillaan vaikkei ostaja/nykyinen myyjä tietääkseni koskaan klubiin liittynytkään.. :)

              Comment


              • #8
                Sehän onkin halvin tapa saada clubialuset, ei tarvitse kuin ostaa audi, jossa kyseiset aluset tulevat mukana! :D

                Comment


                  #9
                  Voiskohan tätä topikkia käyttää toisinkin päin.
                  Kenelläköhän klubilaisella on ollut aikaisemmin tuo mun B5S4, hsz585. Membertarra oli lasissa jo mulle päätyessä.

                  Comment


                    #10
                    1/2 offtopic: Meillä on purjeveneen purjeissa Merikarhujen maalatut tunnarit. Emme ole Merikarhuja. Poistaminen maksaisi kymppitonnin eli uudet purjeet. Pahoittelut kaikille merikarhuille. Onneksi venettä ei tarvitse hävetä.

                    Comment


                    • #11
                      Miun Coupeki on joskus ollut klubilaisella, memberi tarra oli takasivu lasissa miulle tullessa 2011. Minua edeltäneelle omistajalle se oli tullu vaihdossa V8 audiin. ZEI652 rekkari

                      Comment


                        #12
                        Tälle ketjulle olis vuosi sitten ollut käyttöä. Lötkössä tuli jengitunnukset mukana mutta myyjä ei kuulunut kerhoon eikä osannut sanoa kenen edellisen jäljiltä oli laitettu. Eipä sillä, enää en muista edes rekisteritunnusta.

                        Comment


                        • #13
                          Onkos jollain pohjois-pohjanmaalaisella havaintoja minun vanhasta B6 1,9tdi avantista? Musta, alumiiniset kattokaiteet ja ikkunalistat, muistaakseni se oli -03, madallettu ja 18" vanteet siinä oli. Ylivieskaan sen myin ja siellä se ilmeisesti ainakin reilu vuosi sitten oli edelleen, XHB taisi olla kilvessä kirjaimet. Ostaja ei tietääkseni ollut klubilaisia. Se oli hyvä auto, vieläkin harmittaa kun myin.

                          Comment


                          • #14
                            Eikö kukaam bongaa meikäläisen entistä S4 B5 Avanttia? FKJ-624

                            Comment


                            • #15
                              herätellääs henkiin... kellään haisua ACY-921 -98 s4 b5 entisistä omistajista, edellinen siis tiedossa (ostin lempäälästä) mutta sitä edeletävä herrasmies kajaanista, ko jamppa tehny tohon ilmeisesti tuon "rs4" päivittelyn ja karalan softan k03 ahtimille??!? edellisen omistajan tietämys auton historiasta tuntu olevan vähän sitä ja tätä tehty vaikka mitä..

                              Comment


                                #16
                                Omaa ensimmäistä autoa tulee bongattua tuon tuosta pks. GHR-830 punainen A3 SB :)

                                Comment


                                • #17
                                  toki jos joku näkee mustaa b6 koppasta 1.8TQta rekkari EZA-598 ja siihen on asenneltu jotain non stock siipiviritelmiä ni elkää pilatko miun päivää tiedolla mutta jos se viel on nätissä kuosissa niin antakaa ilmi jos uus omistaja siihen turbon ja raidetangon uusii ja ilmestyy takas kiertoon niin voisin jopa joskus harkita ostavani entisen rakkaani takaisin. esa meni siis juvan nurkille...

                                  Comment


                                  • #18
                                    Onko hopea A6 4F sedan 2.4 V6 EXI-437 vielä hengissä? Oletettava sijainti Kirkkonummi. Traktorin korkeudessa ja 17" R8 replicoilla lähti maailmalle. Ketjut "vähän" ääntää.

                                    Comment


                                    • #19
                                      A4 1.8 KCF-182 jollakin?
                                      Oli hetken ajossa..

                                      Comment


                                        #20
                                        Onkohan jolloin havaintoa A4 1,8t ANG-230 ?
                                        200 tkm ajoa ja vain perus öljynvaihto huollot.

                                        Comment


                                          #21
                                          BMF-147 A4 b6 sedan? Lahdesta lähti jo kohta vuosi sitten. En tiedä minne...

                                          Comment


                                          • #22
                                            Audi a4 1.9tdiq KCI-9?? musta omistaja?

                                            Vaikuttaako nykyinen omistaja tällä foorumilla? Olisi kiva tietää mitä autolle kuuluu koska on ensimmäinen auto minkä kävin saksasta aikoinaan hakemassa.

                                            Auto on aikalailla "Kaikilla Hullutuksilla".

                                            Auto on beigella nahkasisustalla,navilla,lasikattoluukulla ym jos jotain aikanaan omistaneena helpottaa tunnistus.
                                            Viimeksi muokannut weesku; 15.12.2014, 18:31.

                                            Comment


                                              #23
                                              Missa lie minun vanha farkkusininen ykskasitequu B6, rekkari muistaakseni XYH-416. Nykaskylan seudulla vaihdoin ex. B5 imola S4 farkkuun sen ennen pakoa ulkomaille. Kertaalleen olen nahnyt kys. B6:n Pulkkilan apsilla ohikulkumatkalla. Siihen autoon tuli nahtya vaivaa ja vaihtaessa oli kaikki tiptop, poislukien alkava etuvetarin laakeriremppa.

                                              Comment


                                                #24
                                                Onko joku bongannut vanhan autosi

                                                Eikös Antti se sun sininen b6 ollu sedan? Vai muistanko ihan väärin?? :)

                                                Edit: eiku juu siis värinä tarkotit denim blue:ta. :)

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Jeps, sedanihan se. Oli mulla kylla ennen sita B6 diiseliavant, sekin denim blue, muistaakseni FHA-xxx rekkarilla.

                                                  Comment

                                                  Working...
                                                  X