Robocop, hienosti tehty ja näytelty modernisointi elävästä klassikosta ajalta jolloin leffat tuli Suomen levitykseen rankasti pätkittynä. Uusi versio ei ollut yhtä raaka, mutta elokuvana oikeastaan yllättävän hyvä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
Collapse
X
-
Need For Speed - Pelille uskollinen ja POV-ajokohtaukset olivat hienoja, sekä autot kohdallaan. Jostain syystä eniten viisari värähti alkupään kohtauksessa, jossa ajeltiin vanhemmilla Amerikanrasseilla. Olen ilmeisesti viettänyt liikaa aikaa kaverin jenkin parissa?
The Hunger Games: Catching Fire - Hieno jatko-osa! Yleensä jatko-osat eivät niin nappaa, pl. Terminator 2 ja LOTR / Hobitti / Star Wars -trilogiat, mutta tämä oli hyvä. Piti kiinnostuksen yllä vaikka alkuun en elokuvalta kummoisia odottanut. En ole kirjoja lukenut, mutta puolessa välissä jo arvasi miten tämä päättyy. Kolmatta odotellessa.Viimeksi muokannut turbokiisseli; 21.3.2014, 10:11.
Comment
-
Viimeksi katsoin eeppisen huonon kasari-tietokone-ydinsota-leffan.
War Games - Sotaleikit
http://www.imdb.com/title/tt0086567/
Jonkinlainen facepalm -tunne oli koko kaksi tuntia otsassa. :)
Viikonloppuna luvassa leffan kakkososa: http://www.imdb.com/title/tt0865957/
Comment
-
Tuo TT3D on kyllä hieno pätkä. Kävin leffassa kattoon 3D:nä ja oli kyllä hieno kokemus suurelta kankaalta isoilla äänillä. Iso peukku tolle. 5/5*
Itse menin tuhlaamaan aikaani viimeksi Riddickin parissa.
Jos ette vielä ole vaivautuneet, älkää niin tehkö. 1/5*
Toinen jonka katsoin oli kovasti kehuttu Gravity. Siitäkään en oikein ollut valtaväestön kanssa samaa mieltä. Juu, katsoihan sen, mutta ei siinä kyllä ollut pahemmin mitään sellaista, joka välttämättä vetäisi minut uudelleen elokuvan pariin. Ehkä jos 3D:nä näkisi uudelleen niin sitten moniulotekikkailujen vuoksi voisi katsoa toisenkin kerran. 3/5*
Comment
-
-
Snowpiercer sunnuntailätyn kanssa.
Aika erilainen utopiakuvaus mutta tämä olikin jonkun Korealaisen keksintö. Suosittelen avaraa ja ennakkoluulotonta lähestymistä, pari kertaa pääsi yllättämään ihan puskista. Muutama loistava roolityö, pari kehnompaa mutta kokonaisuutena ~kasin leffa.
Comment
-
Trance - Yllättävän koukuttava trilleri ja Rosario Dawsonin rintavarustus ei tietysti huonontanut elokuvaa lainkaan!
2 Guns - Toimintakohtauksien välissä aika tylsää huttua. En olisi menettänyt mitään, vaikka olisin tämän jättänyt katsomatta.
Comment
-
Tulipas viikonloppuna katottua ysäri-leffa Blood in, blood out.
http://www.imdb.com/title/tt0106469/
Kyllähän tuo vieläkin oli katsottava. Viimeks nähny joskus reilu kymmenen vuotta sitten.
Comment
-
-
The Raid 2: Berandal: Todella loistava, paikoin brutaali, kaikinpuolin erittäin viihdyttävä elokuva. Kestostaan huolimatta piti otteessaan alusta loppuun. Jos pidit ykkösosasta, kannattaa tämäkin ehdottomasti tsekata.
Niin ja sitten ns. elokuvakriitikoiden- ja arvostelijoiden mielipiteitä ei kannata tämän leffan kohdalla uskoa.
Comment
-
Lone Survivor. Tositarina neljän hengen navy seal ryhmästä, jonka tiedustelureissu menee pieleen. Leffassa alkuperäiset nimet sotilailla ja lopussa näytetään vastaavat oikeat naamat. Ihan ok, tosin en ymmärrä miksi tämä on tehty. Kunnioittaakseen menehtynyttä ryhmää? Ei käsitä. Kyllä tämä viihteestä menee, mutta mikään ei päihitä vanhaa kunnon "Isku Mogadishuun"-leffaa.
Comment
-
Sinkkuna suhteessa / That Awkward moment.
Melko perus komedia, ei vaatinut sen suurempaa keskittymistä vaikka enkku subeilla painoin menemään. En välttämättä elokuvalipun hintaa maksaisi, mutta menee lauantai-illan elokuvana seuralaisen kanssa. Silmänruokaa ehkä enemmänkin naisille, kun roolissa Zac Efron.
Comment
Comment