Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jalkapallo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • HallaMaster
    vastasi
    En ymmärrä mikä ihmisiä jalkapallossa kiehtoo. Itse vihaan jalkapalloa, joskus satun katsomaan jonkun barcan pelin esim, jos messi tekisi jotakin ihmeellistä vaikka.. Mutta siis tää on vaan mun mielipide. Jotenkin niin neitimäistä touhua, laitetaan tukka kuntoon ennen peliä ja sitten heittäydytään kun pikku kakarat nurmen pintaan jos joku vähän tuuppasee ja itkupotku raivarit perään.

    Leave a comment:


  • kalamies
    vastasi
    Seuraan erittäin aktiivisesti valioliigaa, kaikki ManUn pelit ainakin. Paikan päälläkin tulee käytyä 1-2 kertaa kauden aikana.
    38 vuotta tullu kannatettua ManUa.

    Leave a comment:


  • KimmoH
    vastasi
    Tulee seurattua (valioliigaa ja la ligaa) ja itse pelattuakin 3 div-tasolla.

    Mietin tuossa on MTV totalin hankkimista, mutta ilmottivat sitten että Serie A ja La ligaa ei tänä vuonna näytetä, joten jatketaan netti lähetyksien parissa.

    Leave a comment:


  • Kenda
    vastasi
    Paljon tulee seurattua täälläkin, lähinnä La Ligaa, brittien valioliigaa ja satunnaisesti jtn muita. Toissa kaudella tuli kateltua Serie A:sta Napolin pelejä melko reippaasti (Lavezzi & Cavani), samasta syystä tarvii varmaan katella tällä kaudella PSG:n pelejä hyvinkin tarkkaavaisesti kun vanha tutkapari on taas yhdessä.

    Cavanista ei täkäläinen media paljoa puhu, mut ite jos sais joukkueen valita ni toi olis Messiaan jälkeen seuraava valinta porukkaan. Täyden kympin arvoinen pelaaja :)

    Vissiin turha enää mainita et oon hyvinki suuri Edinson Cavani -fani :D

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=dpe3yY6SIfY[/ame]

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Fudista tulee seurattua aika paljon. Kesällä katsottiin Confederations Cup ja nyt odotellaan Euroopan suurliigojen alkamista sekä tottakai Mestareiden Liigaa. Ensi kesän World Cuppia tietysti odotellaan jo malttamattomana.

    Tämä kuullostaa tylsältä, mutta Mestareiden Liigassa on vahvoilla Valio-, Bundes ja La Ligan huippuseurat:) Toki joku Serie A:n joukkue voi tulla häiriköimään kärkikahinoihin, kuten myös joku Ligue 1:stä.

    Leave a comment:


  • Kukke
    aloitti aiheen Jalkapallo

    Jalkapallo

    Siirtoikkuna alkaa olla kuumimmillaan kohta, tänään alkaa Bundesliga-kausi, huomenna on Hesassa Arsenal-Manchester City ja viikon päästä alkavat La Liga ja Valioliiga.

    Kuinkas moni foorumilta seurailee aktiivisesti jalkapalloa, tai jopa pelaa sitä? Ketkä ovat vahvoilla tänä vuonna Mestarien liigassa?

    Itsellä tulee eniten seurattua Valioliigaa ja juuri Arsenalia, mutta myös Bundesligaa ja La Ligaa jossain määrin. Ja käytyä harrastepotkimista harrastamassa pari kertaa viikossa. Ja Fifaa pelattua pleikkarilla.
Working...
X