Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miten kuvasta saa 10kt kokoisen. jotta se käy profiiliin!?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Miten kuvasta saa 10kt kokoisen. jotta se käy profiiliin!?

    Vastatkaahan tyhymälle miten se tapahtuu? Mun kuvankäsittelyohjelmilla ei saa ku 16kt kokoiseksi noita kuvia. APUA!

    #2
    Riippuu ihan, että millainen kuva. Valokuva vai grafiikkaa? JPEG valokuvaan reilulla pakkauksella. GIF pakkaa minusta grafiikassa paremmin.

    Paintillä nyt ei varmaan pääse kovin pitkälle, kun pelkkä kuvakoon pienentäminen ei ole suora tie onneen. Raakaa pakkausta vain kehiin :)

    Comment


      #3
      Ihan käypänen ilmaisohjelma kevyeen kuvankäsittelyyn on ollut mm. Paint.net, saa tehtyä aika paljon muutakin kuin kuvakoon muuttamisen.

      Comment


      • #4
        HP Image Zonella oon ite noita pienennelly, tuli joskus vuonna kivi ja miekka kameran mukana. On vissii netistäki ladattavissa toi ohjelma.

        Comment


          #5
          Ja tuota pienennöstä vartenhan melkeimpä kannattaa lähteä ostamaan satojen eurojen kuvankäsittelyohjelmia koska ne on himpun verran parempia kuin Windowsista löytyvä paint.
          Toki näin on. Ilmaisohjelmia on toisaalta netti pullollaan, kuten esim. IrfanView, joka on mielestäni aika näppärä ja helppokäyttöinen (löytyy jopa suomenkielinen versio). Ja mukavan kevytkin, eikä mikään resurssisyöppö.

          Comment


          • #6
            minä nyt en Markku oikein ymmärtäny, mitä ajoit takaa. Siis haluatko pakata esim. digikameran kuvia pienemmäksi vai? (16kt postimerkeistäkö on kyse?) Kerrohan mihin sitä pakkausta tarviit, niin koitetaan löytää siihen joku ratkaisu;)

            Comment


              #7
              Ilmeisesti tämän foorumin profiilikuvaksi (ks. otsikko :) )

              Comment

              Working...
              X