Haluatko avata keissiä enemmän? Maanantaina työhaastatteluun!
Edit: Löysin aiheesta lisää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Jep, ja F1-autot näyttää taas hivenen paremmilta "normaalikokoisilla" vanteilla, vähän enemmän indycarin näköisiä. Ferrarin nousu on hyvä asia ja kyllä Mersukin vielä petraa.
Leave a comment:
-
On siellä kärjessä kuka vaan niin ainakin sääntöuudistus on ollut toimiva ja saatu hyvää kisaamista kaikista sijoituksista.
Leave a comment:
-
Eiköhän ne saa vehkeet taas kulkemaan puoleen kauteen mennessä, sen verran suurella budjetilla pyörii se touhu ja aina ovat jonkun vippaskonstin löytäneet. McLaren tuskin nousee hetkessä 20v takaiseen lentoonsa.
Leave a comment:
-
Itse taas näkisin mielelläni myös Mersun taistelemassa tasaväkisesti RB:n ja Ferrarin kanssa. Ettei olisi jälleen kahden tallin taistelua.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viestiF1 ja Verstappen!
Leave a comment:
-
-
Sähköllä ajelu on halpaa. Kyllä vaihdoin sopivaan aikaan A3n pois.
Edellinen tankkaus 28.12.2021. Ajettu sen jälkeen 3483km keskikulutus 0,6l/100km ja 21,5kWh/100km . Tankissa vielä reilu puolikas jäljellä.
Leave a comment:
-
Esimies chattaili, et oisko 5 min aikaa jutustaa, no tottakai. Kertoili etta bonuksia ois luvassa viimevuodelta. Tulee maksuun ensi viikolla. Prosentit oli puolitoistakertaiset viime vuodelta.
- Likes 3
Leave a comment:
-
-
Perjantaina sain suoritettua yhden kurssin valmiiksi.
Tänään yllätettiin toisella mukavalla uutisella.
Otin eilen lasillisen Jaloviinaa, tänään pari lasia kuohuvaa.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Kyselin o-renkaita minulla tallissa olevaan tunkkiin. Tunkki vuotaa öljyt lattialle. Valmistajan sivuilta laitoin kyselyn. Parissa tunnissa tuli vastaus että o-renkaita ei Suomessa ole varaosina mutta saan koko hydrauliikkaosan kotiintoimitettuna.
Leave a comment:
-
Viikonloppuna pyörähti kilometrit sellaiseen asentoon, että niitä on nyt tässä vaiheessa talvea jo enemmän kuin koko viime talvena yhteensä. Ja ei, en nyt tarkoita minkään autonrotiskon kilsoja vaan mun hiihtokilsoja. Lopputalvelle tavoitteena on niiden tuplaus, mikä onnistuneekin ainakin olosuhteiden puolesta, sillä helmi- ja maaliskuussa lienee ainakin vielä hyviä kelejä hiihtää.
Liikunnan iloa kaikille!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Sama täällä. Ur-Allu läpi hienosti, 273tkm. Tosin hallilla huomattiin vuoden vanhan vetoakselin kumin hajoaminen.
Katsastusta varten piti ensin vaihtaa toinen jumiutunut takajarrusatula ja korjata lämmityslaitteen letkuliitokset koneen puolella (joka olikin aikamoinen savotta kun uusia letkuja ei enää saa). Vaihdettiin siis vain uudet liittimet. Toivottavasti vanhoilla letkuilla on vielä toiset 20 vuotta vielä edessä ;). Auto tuntuu ympärillä kestävän hyvin.Viimeksi muokannut ttenhunen; 30.1.2022, 20:07.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Kyllä luistonrajoitinta olenkin ajatellut, ei oikein sopivaa pakettia tuollaiseen pikkuperälliseen vaan tunnu löytyvän (==halpaa käytettyä kokonaista lsd perää jonka voisi ruuvata puolessa päivässä kiinni).
Leave a comment:
-
En kyllä takavetoa talvella käytettävään autoon edes harkitsisi, vaikka on sekin parempi kuin A6:n etuvetona. X-Drivellä jo pärjää, mutta kuten toisessa säikeessä sanoin, niin kyllä Torsen istuu hanskan lailla käteen.
Leave a comment:
-
Onko tuo vähän sama kun sanoisi että 'Kyllä alkoholiton olutkin on ihan hyvää'?
Kokemusta kahdesta takavetoisesta 530d:stä (E39 ja E61) ja molemmat oli lumessa ihan onnettomia kun luistonesto söi luiston havaitessaan kaikki tehot ja luistonesto pois päältä lukottoman perän kanssa vain toinen pyörä välitti jotain tehoa tiehen.
Talvella jäiselle isolle tielle liittyessä sai kyllä odottaa todella pitkää vapaata rakoa jos ei halunnut joutua rekan peräänajamaksi, kun ei se vaan hyvistä nastarenkaista huolimatta saanut kelattua vauhtia sitten millään.
Lukkoperällinen takapotku ja varsinkin x-drive lienee pikkusen kelvollisempia lumessa ja jäällä.
Leave a comment:
-
Bemarilla pärjää talvella, välillä toki ajattelee, että onko autossa jotain vialla kun eteneminen on niin onnetonta (ehkä talvirenkaat voisi päivittää).
Leave a comment:
-
B7 myyty, vähän kahden vaiheilla onko tämä surullinen vai iloinen asia, vaihtelu valmistajakonsernissa tekee ehkä hyvää, mutta B7 oli erittäin hyvä auto! Anekdoottina mun edellisen B6:n ostaja tarjoutui ostamaan B7:n kuten myös B7:n edellinen klubilaisomistaja kolmen vuoden takaa.Viimeksi muokannut Kraftwerk; 18.12.2021, 22:14.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Automyyjä oli lopulta löytänyt mun johtotähden ja nyt se taas menee eteen- ja taaksepäin sekä myös kääntyy! Jee!
Leave a comment:
-
No katsotaan nyt ensin kippaako ukko jo heti lähdössä takapenkille, ennen kuin enemmän aletaan kehumaan ;)
Leave a comment:
-
Jäsen Alpi teki kuppipenkin kiinnityslevyn, jos ensi kesänä pysyisin paremmin kyydissä. Pulverit pinnassa ja kaikkee.
2 Photos
- Likes 3
Leave a comment:
-
Bemsku lähtee pakkasesta käyntiin yhtä hyvin kuin kesällä. Syksyllä olin aivan varma että ei pakkasesta starttaa ja uuden akun vaatii.
Leave a comment:
-
Q7. Olipa vaan kiva käydä täydellä 7 hengen kuormalla päiväseltään Loviisassa. Omat 5v pojat viihtyi erinomaisesti takimmaisella rivillä. Vaimo, äiti ja täti keskirivillä ja itse oman isän kanssa edessä.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mjooh, työkaluksi 20 vuotta vanha Audi, shitroen vai Corvette? Siinäpä pulma joka jokaisella myyntiedustajalla on jossain vaiheessa uraa edessä, eiku... :)
No, totuushan on että nyt alkoi taas se ankara nettiauton ja mobilen pelaaminen yötäpäivää että keksii jotain millä sitten oikeesti kestää ajaa sen 30-50tkm vuoteen. Ei oo ihan helppoo. Tai olis kai jos asettais itelleen jotain kriteerejä (kuten hinta) ja sitten pysyis niissä. Mut eipä siinä hirmu kauan mene kun ollaan putkella 40-50k€ autoissa ja hulluinta on että sen pystyy vielä ihan järjellisesti perusteleen. Sit seuraavana päivänä kattoo niitä 50k€ autoja ja eipä siitä nyt enää iso hyppy olisi tilata 80k€ uusi. Ja sit kun palaa siihen alkuperäiseen suunnitelmaan ja on niitä 100tkm ajettuja 5 vuotta vanhoja Passatteja ruudulla ni masennus on aika valtava.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: