Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iloiset asiat.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Oli muuten toisi hiljaista matsin aikaan fillaroida, ei tullut yhtään koiran kusettajaa tai mopoa vastaan koko aikana. Helsingissä en muista olleen yhtä hiljaista liikenteessä kuin Juhannuksena.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Olli Näytä viesti
      Kannatti tehdä tulosveto! :D
      Ihan mielenkiinnosta, paljon oli kerroin? :)

      Comment


      • n. 140

        Comment


          Helsingissä en muista olleen yhtä hiljaista liikenteessä kuin Juhannuksena.

          Mutta matsin jälkeen ei ollut hiljaista :)

          http://vitalii-semenenko.blogspot.co...-fever-in.html

          Tämä oli kanssa hyvä:

          http://is13.snstatic.fi/kuvat/aftisk...460087543.jpeg

          Comment


            Pääsee duunis kikkaileen J2534:n ja ISO 15765:n kanssa :) vielä ku löytäis sopiva koekaniinin testialustaksi :P

            Comment


              J2534:n ja ISO 15765:n kanssa
              Kertoo aika vitusti :)

              Comment


                KVG :)

                Comment


                • Audista purettu jälkiasennus xenonit pois ja BSR vapari poikkeen. Vakiot tilalle niin ei tarvitse kirota, että menee oravat putsarista läpi ja että xenonit antaa radiolle häiriötä. =)

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja RS2 Näytä viesti
                    Sama vika. Muuten ei nappaa oikein.
                    Lisätään vielä tähän että ilman Mertarantaa en olisi vaivautunut edes kuuntelemaan matsia. Nyt sentään oli lähetys auki toisella monitorilla :)

                    Comment


                      Jahas, duunissa koeaika ohi ja huomenna palkankorotus kyllä nyt elämä hymyilee =)

                      Comment


                      • pitäs lähtee särkänniemee, aurinko paistaa ja illal sit "pyöräilee" pitkin motareita ja jotain kivoja mutkapätkä teitä...

                        Comment


                        • Kesärenkaat tänään alle! :D Vanne tullut viimeinkin oijonnasta, johan tässä seitsemän viikkoa on varrottu. Alkanut jo hiukan käymään talvirenkaita sääliksi..

                          Comment


                            TT on virallisesti nyt HI-PO-auto :D nimittäin löytyy luudanvartta konehuoneen letkuista :)

                            Comment


                              Sain viimeinkin kesärenkaat ja vanteet alle... Jipii!

                              Comment


                              • Sain audini myytyä kuukauden sisään ja vielä hyvään kotiin.

                                Comment


                                  Audistien dynopäivä Tatechilla Pirkkalassa. :) Ja kohta terasseille.

                                  Comment


                                    Hyvä ruoka, kun itse tekee niin saa mitä tilaa. :) Tuli pihville hintaa n.10e kpl mutta ruokailun jälkeen ei ota yhtään päähän. Kassalla vähän hirvitti.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                      Hyvä ruoka, kun itse tekee niin saa mitä tilaa. :) Tuli pihville hintaa n.10e kpl mutta ruokailun jälkeen ei ota yhtään päähän. Kassalla vähän hirvitti.
                                      Kävitkö lihat Veijolta? Sieltä ainakin itse ostan nykyisin kaikki lihat ja makkarat. On maku ja laatu vähän jotain muuta kuin atrian / hk:n vakuumipakatuissa.

                                      Comment


                                        No, nyt ostin ihan vaan stockan herkusta kun alkoi kello olemaan lähellä sulkemis aikaa. Myykö Veijo myös ihan pieniä eriä esim just 3kpl sisäfile pihvejä?

                                        Comment


                                          Rouva välillä tekee jotain parempia pihvejä eikä nuo ole jääneet harmittamaan. Jos vertaa hintaa vaikka pitsaan tai rullakepakkiin niin eroksi jää oikeastaan tekemisen vaiva jos sen vaivaksi haluaa ajatella.

                                          Punkku tosin putoaa paljon paremmin hyvän pihvin kuin kepakin kanssa.

                                          Comment


                                            Veijon tehtaanmyymälässä on ihan normaali lihatiski. Itse olen ostanut sieltä kaikkea väliltä nakkipaketti - 4,5 kg entrecoteeta. Pihvin paksuudenkin saa valita jos tiskistä ei löydy sopivaa ja välillä sieltä voi saada vähän erikoisempaakin tavaraa. Hevosen sisäfilettä on tullut muutaman kerran otettua sieltä ja laitettua pannuun. Toimii. Samoin toimii ne valmiiksi marinoidut karitsan paahtopaistit grillattuna. Makkaroissakin on lihaa eikä jauhoa. :)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                                              Veijon tehtaanmyymälässä on ihan normaali lihatiski. Itse olen ostanut sieltä kaikkea väliltä nakkipaketti - 4,5 kg entrecoteeta. Pihvin paksuudenkin saa valita jos tiskistä ei löydy sopivaa ja välillä sieltä voi saada vähän erikoisempaakin tavaraa. Hevosen sisäfilettä on tullut muutaman kerran otettua sieltä ja laitettua pannuun. Toimii. Samoin toimii ne valmiiksi marinoidut karitsan paahtopaistit grillattuna. Makkaroissakin on lihaa eikä jauhoa. :)
                                              Asiaa!
                                              Viimeksi muokannut marre; 21.5.2011, 20:17. Perustelu: Vaihdettu välimerkki painavammaksi

                                              Comment


                                                Rullaluistelu+kuntosali+bodystep -me like ^^.

                                                Comment


                                                  Kuntosali ja perään vajaa 20km lenkki pyörällä metsäpolkuja pitkin. Kylläpä tuntuu että tänään jotain on tullu tehtyäki :) Lisää tämmösiä päiviä ja kelejä.

                                                  Comment


                                                    Sainpa viimein TT:n kilvet nätisti laitettua. Vain 3 vuotta on ollut asia harkinnassa ja tänään valmis - eli uudet reiät piti porata etupuskuriin klubin kilvenaluselle. Keskiviikkona menee vanhat reiät paikattavaksi ja puskuri maalattavaksi.

                                                    Comment


                                                      Jos jotain positiivistakin välillä. Sain käsijarrun ja valot säädätettyä. Samalla tutkiskeltiin jarrujen pehmeyttä ja ilmattiin joka nurkka. No ei tuonut parannusta.
                                                      Tästä kaikesta ilosta selvisin 15 eurolla. Hitto 15e on pieni raha siitä että ei tartte uhrata aikaa ton käsijarrun kanssa. Ei ole mikään kiva paikka perus työkaluin pihalla kivikossa tehdä quattrossa.

                                                      Ja samalla reissulla tuli haettua savutuslappu. 0.97 ja olen tyytyväinen.
                                                      Pelkäsin pahempaa, kun tuo pumppu ei ole aivan kohillaan nokkahihnarempan jäljiltä.

                                                      Comment


                                                        Kukahan fixais minun autosta käsijarrun 15 eurolla... Tai edes 150 eurolla.

                                                        Comment


                                                        • Kukahan fixais minun autosta käsijarrun 15 eurolla... Tai edes 150 eurolla.
                                                          Olisit sanonu silloin ku oltii vammalassa, olis se siinä vapaapäivänä saatu tehtyy...

                                                          Comment


                                                            Epäilen... Vaatii vähän enemmän kuin yhden vapaapäivän :)

                                                            Comment


                                                            • eipä tuo mun satkunkaa käppäri remppa vaatinu ku jokusen tunnin? Miten risaksi sä sit oot sen saanu?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X