Pystykorva kanit on vaan monesti aika säikkyjä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
-
-
Eli pyöränlaakeri täysin tohjona, mutta ainoa asia mitä huomataan on se että jarru poljin painuu ajoittain pohjaa
Mutta iloisia asioita, hienoa että talvi jatkuu. Samat ihmiset valittavat jotka nurisevat helteistä ja sateista, vaihtoehtona voisi olla muutaman kuukauden kestävä kurakeli kuten viime vuosina on ollut. Viime viikolla oli Ylöjärven seutuvilla upeat maisemat auringon paistaessa, lunta oli paikallisesti kertynyt puihin vähän reilummin, maisema oli kuin Lapissa olisi ajellut.
Comment
-
Itse koin kevyttä vahingoniloa, kun se naaras, jota joskus on kutsuttu vaimoksi, soitti ja kertoi minun joutuvan hakemaan lapset. Rouvan 100 tkm ajettu Vectra ei suostunut käynnistymään. Kysyi vielä, josko voisi tuoda kaapelit tullessani.
Vahingonilohan on tunnetusti iloa aidoimmillaan.. X)
Comment
-
-
Omat 3- ja 5-vuotiaat pojat on saanet minustakin jonkunlaisen Pingu-fanin Laten ja kumppaneiden lisäksi. Nyt löysin Eskimo Disco 7-11 Featuring Pingu pojille katsottavaksi :)
Comment
-
-
Huomasin tänä aamuna että Audi on toiminut ajoittaista webaston temppuilua lukuunottamatta moitteettomasti koko talven. Kertaakaan ei ole jäänyt tien päälle, lukot eikä tiivisteet ei ole ollut jäässä, lämpöä ja läheisyyttä on muutenkin riittänyt.
Tuntuu ihan kuin toi perkeleen talvi koittais vielä viimeisillä voimillaan lannistaa (aamulla -25.5 astetta) mut kyllä toi aurinko jo sen verran pelaa minun pussiin että taidan ihan kostoksi mennä kusemaan nimeni hankeen.
Comment
-
Infocare Vantaalla ilahdutti todella. Vein aamulla kello 08.00 sinne 32" Philipsin vajaan vuoden vanhan litun kun ei toiminut kunnolla.
Oikein kauniisti pyysin että olen huomenna menossa paikkaan (mökille) mistä tämä on niin kehtaiskos pyytää ripeää palvelua......
Soittivat kello 11.00 että tuu hakee korjattu tv ! Joku kaapeli oli sisällä basana.
That´s what I call customer care !
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja itaplok Näytä viestiTämä kuuluisi ehkä jännitysosioon, mutta kuitenkin. Reilun viikon päästä olisi soveltuvuustestit hakemaani työpaikkaan. Saa nähä tärppääkö.. Siitä voi jo olla iloinen, että on toiselle kierrokselle päässyt. Ei siis tarvitse ketutus-ketjuun kirjottaa vaikka paikkaa ei saisikaan. Koskaan en ole päivän kestävissä testeissä käynykkään, joten on mielenkiintoista nähdä mitä ne tuumaa.
Comment
Comment