Avf:n VNT ahistin puhdistettu, imusarja puhdistettu ja tiivistetty, egr tulpattu ja putsattu, ahtovuoto paikallistettu ja letku vaihdettu, MAP vaihdettu, MAF Vaihdettu, N75 vaihdettu sekä iso osa alipaineletkuista vaihdettu josko nyt riittäisi pikkuhiljaa hetkeksi.. Tosin katti pitäis vielä tyhjätä kun tiiä missä kunnossa reilun 300tkm ajetussa se mahtaa olla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Enemmän mölyä ja kulutusta, vähemmän (litra)tehoa :)Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiBye bye saksan V8. Tervetuloa OIKEA V8....
Comment
-
Monica,
Siitä voidaan olla montaa mieltä onko Oldsmobile Delta oikea V8 vai ei, kuten Mikko ja Christer tuossa jo totesivat. Jenkeissä vähän sama asia kuin täällä harrastaisi Nissan Primeran kanssa ;)
Comment
-
On noita amerikan V8-mooottoreita ihan hyviäkin. Vaativat vaan tallissa useamman illan askartelua ja osiin puolenkymmentätuhatta euroa. Loppuviimein orkkismoottoria onkin jäljellä pelkkä lohko joka sekin halkeaa ekassa vedossa. Tämän jälkeen tilataan vesien takaa 60 vuotta uudemmalla työstötekniikalla rakennettu moottori hintaan 10€/1hv.
Comment
-
No eipä tosiaan :)Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiEi passais V8 audin katolla tanssii buutsit jalassa ja maalata sinne rebel lippua ;)
En arvostele saatikka tuomitse tuollaistakaan menoa. Muistissa hyvin ne ajat kun kaverin -57 Bel Airin hytissä ruudut alhaalla cruisailtiin ja patsasteltiin. Ja mukavaa oli.
En niitä aikoja kaipaile takaisin, mutta olihan se yksi elämän vaihe... sitten minusta tuli keski-ikäinen ja tylsä.
Comment
-
Lahen cruisingeissa käy porukaa 0-80v, ei se ikää kato ;) Kroppa voi olla vanha mutta mieli ku teinillä xDAlkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viesti... sitten minusta tuli keski-ikäinen ja tylsä.
Comment
-
Mutta siis missä on se AITO V8 mitä mainostit?Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiHalvemmat osat tohon on ja tosissaa laulu auto toi on. Ei passais V8 audin katolla tanssii buutsit jalassa ja maalata sinne rebel lippua ;) PS mun delta on 5,7V8 pata...DIISSELI.... xD Ei tehot ja kulutus vaa rujon kuulonen pata ja rujo ulkonäkö....
Eihän se oo kasi eikä mikään, jos ei se syö bensaa ja aja omistajaansa järjiltä korjauskuluissa :D
Comment
-
Huumorilla toki, mutta "ei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli".Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiOma mielipide, vai huumorilla heitetty?
Tylsyys ja keski-ikä ei välttämättä liity toisiinsa
Ikä on vain numeroita. Biologinen ikäni on vähintään kaksinkertainen henkiseen ikääni verrattuna. Mielen kypsyys on luokkaa - myöhäispuberteetti :D
Kapaz piipahda Kotkaan Perho Jamboreeseen kuukauden loppupuolella (tuli mieleen tuosta pervo-onkijoiden kulttileffasta).
Comment
-
Talli täys jenkin osii ja ite ku ropaa nii halpaa huvia, nii ku diisseli (ainaki siihen asti ku ei asemilta lopu) Ei mut tän auton kans mennää nii kieli poskel nauru meiningillä. xD Lintta ku lintta, pääasia et musa soi ja liikkuu ees työntämällä...Alkuperäinen kirjoittaja jabis Näytä viestiaja omistajaansa järjiltä korjauskuluissa :D
Comment
-
Sekös on sitten se OIKEA V8? Ennemminkin kehuisin kyseistä kiuasta miinojen isoisäksi. xDAlkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiPS mun delta on 5,7V8 pata...DIISSELI.... xD Ei tehot ja kulutus vaa rujon kuulonen pata ja rujo ulkonäkö....
Comment
-
Ihan väkisin kävi tuosta mielessä kun eräs sankari kirosi subaru miittiä. Oli kuulemma ollut ikä haitari 0-50v ja ihan sama minkä ikäinen kuski oli naaman edessä niin jutut oli 15wee tasoa :)Alkuperäinen kirjoittaja CrashLahen cruisingeissa käy porukaa 0-80v, ei se ikää kato ;) Kroppa voi olla vanha mutta mieli ku teinillä xD
Oli kuulemma "hieman" ärsyttävää kun yritti esim auton kunnostamisesta keskustella keski.ikäisen kanssa, niin vastakaiku oli "lippaa, läppää ja laakeria niin saadaan sunkin subaru lentämään"..
Tosin on hieman eri piirit jenkkiporukoissa :)
Comment
-
Tiedän kyllä parempiakin paikkoja tanssimiseen... Tuollaisen vielä toimivan 5.7 GM dieselin käynnin näkemistä haluavillehan voisi myydä jo pääsylippuja. Ei kai niitä tosiaan enää kovin montaa maailmassa ole käyntikuntoisena. Älä hävitä sitä. :)Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiHalvemmat osat tohon on ja tosissaa laulu auto toi on. Ei passais V8 audin katolla tanssii buutsit jalassa ja maalata sinne rebel lippua ;) PS mun delta on 5,7V8 pata...DIISSELI.... xD Ei tehot ja kulutus vaa rujon kuulonen pata ja rujo ulkonäkö....
Comment
-
Piti ihan googlettaa mikä ihme tuollainen V8 diesel on ja nauruthan siitä irtosi :D 120hp ja 5,7l. On litrateho kohdillaan! Vääntöäkin päätä huimaavat vajaa 300Nm ja koko koneen ainoaksi hyväksi puoleksi mainitaan kestävä lohko, jota on sittemmin käytettä bensakäyttöisissä kisakoneissa.
Comment
-
Onneksi Audin/Volkkarin dieselit on tunnetusti aina olleet pitkäikäisiä/lujarakenteisia. :)Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiLohko voikin olla kestävä mutta se taitaakin olla ainoa osa joka oli mistään kotoisin. Yläkerran lujuus on samaa luokkaa tyhjän kaljatölkin kanssa ja kampura on tehty juustosta. Kannentiivisteitä ja -pultteja on syytä olla repullinen mukana, kuten myös runkolaakereita.
Comment
-
Ei se teho ja vääntö vaan tollasella luisutaan hitaasti ja huudellaa hävyttömyyksiä ohi kulkioille ja baarista kannetaan känniset takapenkille. Siis ihan hupi käyttöö toi mulle tuli. Huvittavinta et en oo viel omalle nimelle kerenny siirtää nii jo tarjottii 1800e käteisellä ja heti olis tullu hakee. Eipä vaa oo kaupan. Isäntä saa omiaan laitella siihen kuntoo et poistuu paikalta nopeesti mä tyydyn vaa hitaasti lipuu ;)Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiPiti ihan googlettaa mikä ihme tuollainen V8 diesel on ja nauruthan siitä irtosi :D 120hp ja 5,7l. On litrateho kohdillaan! Vääntöäkin päätä huimaavat vajaa 300Nm ja koko koneen ainoaksi hyväksi puoleksi mainitaan kestävä lohko, jota on sittemmin käytettä bensakäyttöisissä kisakoneissa.
Comment

Comment