Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iloiset asiat.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei tuosta pölystä pääse eroon vielä lähiaikoina. Katupöly alkaa hissukseen laantua, mutta tilalle tulee siitepölyt. Kesäkuun puolella alkaa helpottamaan.
    Viimeksi muokannut Ilkka L; 27.4.2012, 10:59.

    Comment


      Ja se oli siinä, seuraavan kerran koululle sit syyskuussa :) Aika voittaja fiilis tällä hetkellä.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viesti
        Ja se oli siinä, seuraavan kerran koululle sit syyskuussa :) Aika voittaja fiilis tällä hetkellä.
        Onnittelut Tommille.
        Nauti nyt kesästä (avo)TT:llä :)!

        Comment


        • se on kangasmerkki, eikä sisällä liimapintaa. itsekin luulin sitä alkuun tarraksi, mutta viisaammat valistivat asian oikean laidan.

          edit: missasin sivunvaihdon...

          edit2: tässä langassa on selkeesti perjantai, ehkä vähän vappuakin jo! :D

          Comment


            e: meni vähä väärään kohtaan, sori

            Comment


              Sain kesärenkaat viimeinkin alle! Olisi pitänyt tilata nakit ajoissa ettei olisi joutunut talvirenkailla ajelemaan näin kauan.

              Comment


              • Ensimmäinen kesäloma sitten peruskouluaikojen, kyllä kiitos.
                Keli vois olla lämpimämpiki vaan eipä se paljo häirihe.

                Comment


                  Puhdas auto. Ja seuravan kerran töihin vasta keskiviikkona.

                  Comment


                  • Taas voitin lotossa, tai siis viime lauantaina jonka rivin tänään tarkastin. Vuoden 2012 aikana olen voittanut lotossa neljä kertaa ja jokerissa kolme. Toki pieniä voittoja parista eurosta 72 euroon rivillä mutta olen mä edelleen tämän vuoden osalta voitolla. Kympillä lottoan joka viikko. Pieniä iloja.

                    Comment


                      Hymyssä suin ja ilolla maksoin talolainan osuuden valmiiksi lainanhoitotilille. 1/299 hoidettuna :)
                      Viimeksi muokannut hopsis; 27.4.2012, 18:07.

                      Comment


                        No nyt se meni viimeinkin. Talo siis ja kohtuu hintaan. Tosin tavallaan harmittaakin, mutta eipähän ole enää tuota vaivoina siellä suomessa.

                        Nyt "murheena" on että minne tunkea kaikki rahat ettei inflaatio syö niitä tänä aikana kun ollaan pois...

                        Comment


                          Kulta ja timantit tuskin kovin paljoa menettävät arvoaan?

                          Comment


                            Onko Ghanasta pitkäkin matka Kongon kaivoksille alkuasukkaita riistämään? :)

                            Comment


                              Olen parhaillaan Nigeriassa, mutta vieressä tuo Ghanakin on. Ghanasta saisi kultaa "halvalla" =) Noita "veri" timantteja ei taida uskaltaa edes miettiä. Voisi olla melkoinen selittäminen tullimiehille, että mistäs nämä on kotoisin =)

                              Nooh, kai se on juteltava pankin kanssa, niillä kun tuppaa yleensä olemaan aina noita hyviä kohteita pilvin pimein...ja sitten huomataan, että ohoh...puolet meni heti seuraavalla viikolla ja loput kuukauden sisään =)

                              Yhden ostoksen aioin kuitenkin tehdä. Eli etsin hyväkuntoisen RS2:n ja ostan sen tuon Urssin kaveriksi. Olen jo pitkään miettinyt vielä vanhempaa kalustoa, lähinnä 20v ur-quattroa, mutta niitä ei tahdo löytyä enää mistään ja jos löytyy niin hinta on suolainen. Räveltämättömän RS2:n etsiminen on myös hankalaa.
                              Viimeksi muokannut Jari74; 27.4.2012, 18:17.

                              Comment


                              • Nyo hamsterin boksi tuunattu:
                                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=4F8HpLy7sLg[/ame]

                                https://lh6.googleusercontent.com/-y...427_190751.jpg

                                16-toiminnan mittari, mut ei pirulauta saanu conffattua noin pienelle kehälle :(

                                Piti laittaa tuplana, joten joutuu laskelmoimaan nopeuksien ja matkojen tiimalta, ajoaika sentään tulee suoraan oikein.

                                Comment


                                  Nyt "murheena" on että minne tunkea kaikki rahat
                                  Mä voin privalla laittaa sulle vaikka mun tilinumeron, saa laittaa ihan niin paljon kun vain jaksaa. ;)

                                  Comment


                                    Nyt "murheena" on että minne tunkea kaikki rahat ettei inflaatio syö niitä tänä aikana kun ollaan pois...
                                    Rahat osakkeisiin. Katsot vaikka Helsingin pörssistä kymmenen parasta osingonmaksajaa ja valitset niistä viisi vakavaraisinta siten, että firmat ovat eri toimialoilla. Rahat kiinni tasapuolisesti niihin. Joka vuosi tsekkaat tilanteen keväällä osinkojen maksun aikaan ja jos omistamasi firma putoaa pois top10 osingonmaksajista, myyt sen pois ja ostat top10:ssä olevan firman tilalle. Helppoa ja hauskaa. Netin kautta voit tehdä kauppoja vaikka sieltä minne nyt menetkin.

                                    Comment


                                    • Jotta vika "pikkumyystä" noin helepolla löyty, eli siis murtunut imupuolen putki, toivottavasti se olis siinä.

                                      Comment


                                        Duuni matka kutistuu ihan minimiin, n. 2min ajo matka toihin vapun jälkeen. :)

                                        Comment


                                          Liittyen aiempaan vitutukseen, jossa tiiliskivetin viikolla Ebaystä ostamani Gamma CC mankan: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=9245

                                          Jippii, taisin saada sen elvytettyä. Todennäköisimpiä (ja helpoimmin vaihdettavia) komponentteja lähdin kolvailemaan irti ja mittailemaan. Aloitin yhdestä isosta regusta, mutta se oli ehjä. Virtaliittimien välittömässä läheisyydessä oleva diodi oli seuraava ja bingo! Sehän oli oikarissa. Ei ollut miljoonalaatikossa kuin joku saman virrankeston schmidt-diodi, mutta sen paikoilleen juottamalla ei ollut enää mankan virtanastat oikarissa ainakaan oikarissa.

                                          Kyseessä ilmeisesti suojadiodi, jonka tarkoitu johtaa nurinpäin kytketty käyttis suoraan oikariin, jolloin sulake palaa. Nyt vain paloi myös tuo kyseinen diodi.

                                          Comment


                                            Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi korjata vänkärin puolen ksenonin ja mikä parasta korjaus oli ilmainen, oli töyssyssä irronnut liitin vain polttimosta. Mutta voi veljet että on v-mäinen naplata kiinni se alimmainen umpion kiinnitysruuvi. Onneksi olen kärsivällinen kaveri. :)

                                            ps. Nyt ois sitten uudet D2S 4300k polttimot joutilaana, mallia ebay.

                                            Comment


                                              En ole vieläkään myynyt laturin vapaakytkintä. Iloinen asia siksi että saa tavata ihmisiä ja toimia konsulttina niitten remmien vikinöitten kanssa. Edellisellä ostajaehdokkaalla siis 1.8T johon tuota ei tarvita, ja tänään sitten AVF Passat jossa kyllä vikisi mutta kiristin pysyi näitisti käydessä paikallaan ja vikinä loppui kun pimensi ilmastoinnin.

                                              Comment


                                              • Joku haluaa TAAS lahjoittaa mulle 7 miljoonaa € :)



                                                Lähettäjä: James Sandham(ESQ.)
                                                Arden Chambers.
                                                2 John Street,
                                                London, WC1N 2ES
                                                Iso-Britannia.

                                                Hei,

                                                Tervehdys sinulle ja perheellesi. Olen lähettänyt sinulle aiemmin ilman vastausta
                                                sinun, minun nimet ovat James Sandham, olen asianajaja ja yrityksen neuvonantajana.
                                                Yksi ulkomaisten asiakkaiden (nimi salassa) kuoli muutama vuosi sitten eikä
                                                perheenjäsen sijaitsi täällä Lontoossa tai kotimaassaan.

                                                Viime aikoina olen ollut virallisesti ilmoitti pankin täällä Lontoossa, että minun
                                                kuolleen asiakkaalla on varoja yhteensä summa (7,320,000.00 EUR) seitsemän miljoonaa
                                                kolmesataakaksikymmentätuhatta Englannin punta kiloa eläke tilille. Rahasto on
                                                eläke-ja henkivakuutusta, joka maksetaan minun asiakas vakuutusyhtiö.

                                                Kerran olen varma luottamuksenne, olen valmis esittämään teille perillinen
                                                edesmenneen asiakkaan luvan voit saada tämän eläke-ja henkivakuutusta rahasto ei ole
                                                perheenjäsen tietoisia tästä rahastosta, ja en ole pystynyt löytämään ketään lähes
                                                kymmenen vuotta. Lähetä minulle seuraavat tiedot, jos voit työskennellä kanssani:

                                                Täydelliset nimet:
                                                YHTEYSTIEDOT OSOITE:
                                                MOBILE:

                                                Huomaa, että olen löytänyt yhteydenotosta kauppakamari ja minun tärkein syy sinuun
                                                yhteyttä johtuu tilasi niin ulkomaalainen kuin haluan varat lähetetään ulkomaille.
                                                Kerrothan, jos voit työskennellä kanssani, koska se on kiireellinen.


                                                Sincerely Yours,

                                                James Sandham(ESQ.)
                                                sandham.james147@live.com

                                                Comment


                                                  Tämä sama posti oli tullut minullekin. Tuonnehan tottakai kannattaa lähettää omat yhteystiedot ja vielä pankkitilin numerokin :D

                                                  Comment


                                                    Cayenne turbon satulat ilmaantui liiankin helposti.

                                                    Comment


                                                      Audi 944 kesti taas 6h Alastaron kiertämistä ilman tekniikkamurheita!

                                                      Comment


                                                      • Tuli tuossa joku aika sitten mieleen selvitellä erään vanhan perheessämme olleen Fiatin kohtaloa. Viime viikolla tuli tulosta ja se oli tällainen.

                                                        Comment


                                                        • Ystäväni soitteli tuossa aamusella ja sanoi että oli omakotitalon vesipumpusta alkanut painekytkimen alla oleva alumiiniseosta oleva laippa vuotamaan. Onneksi kysyi minulta mahtaisiko löytyä varaosaa. Ja kuinka sattuikaan, että juuri kuukausi sitten purin pumppupoterosta vanhan painekytkimen ja moottorisuojakytkimen pois ja korvasin ne uusilla. Ja vanhat osat oli tietenkin jätetty talteen varaosiksi.

                                                          Sain hyvän mielen kun pystyin auttamaan hänet pälkähästä näin pyhäpäivänä. (miten nämä aina rikkoutuvatkin just viikonloppuna?) Ja sain taas yhden hyvän syyn jatkaa romujen hamstraamista verukkeella "tätä voi vielä tarvita..."

                                                          Comment


                                                            Olipa hyvä keikka In Flamesilla eilen! \m/

                                                            Comment


                                                              Aurinkoinen sää + vappu + grillikauden avaus + juomaa :) Hyvät vaput kaikille!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X