Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hopeanharmaa pitkäkattoinen B8 bongattu aamulla vanhalta vitoselta ja moottoritiellä ajelin sitten ohi, (oli vähän kiire töihin) klubitarra takasivulasissa. Koitin jarruvaloja vilkuttelemalla tervehtiä.

    Mukavan kliinin näköinen auto.

    Comment


      Musta A6? Tulee aamuisin Hangon suunnasta Lohjalle päin ja iltapäivisin toisin päin. Rekkari oli LS-6 tms lyhyt erikoiskilpi. Joku täältä?

      Comment


      • Kukas se morjensteli Jyväskylässä hienosta sinisestä S4:sta mulle yks päivä Keljon markettien kohdalla rantaväylällä?? Peilistä jo hetken aikaa seurasin, että kilvenaluset näyttäis olevan.

        Comment


          Vähän ennen klo. 4 pohjoisjäken liittymästä Helsinkiin päin ajelin mustalla Cabriolla S4:n perässä, ei vanha NG jaksanut ihan pysyä perässä. Moikka vaan!

          Comment


            Moro vaan! Vähän oikaisin koipea juu rampilla ;)
            Viimeksi muokannut Killeri; 3.5.2019, 19:49. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

            Comment


              Itiksen Prisman parkkihallissa hopea farkku 4F clubin kilvenalusilla tänään joskus neljän maissa.

              Comment


                Nallitien ACF+ 4Motion Passatti oli kestobongaus, kun heitin vaimoa duuniin.
                Nykyisin mun matka stadiinpäin niin ei tule enää bongattua.

                Comment


                • Vaaleansininen A4 B7 valkoiset Rotat(?) alla seisoi Kemintien risteyksessä vieressä klubialusten kera. En hoksannut tarpeeksi ajoissa morjestella, että terve vaan punaisesta A5sta.

                  Comment


                    Oon bongaillu saman auton useaan otteeseen mutta ei taida omistaja lukea foorumia tai olen missannut joka kerta vastauksen :D

                    Comment


                      Odottelin Lahdessa messuhalliin pääsyä, kun pihaan ajoi taksi, jengilaatoilla. Edessä ja takana oli aluset. B9 oli ajokki ja hopea väriltään.

                      Comment


                      • Olen kans katellut tuota vaaleansinistä B7 Oulussa että komea pirssi. Kenen lie.

                        Comment


                          Alunen bongattu aamulla puoli ysin aikaan Elimäenkadulla mustassa 4F Avantissa. Hetken ajelin perässä. \o

                          Comment


                            Eilen oli Kuopiossa Satamakadun varrella talon edessä parkissa harmaahko C5 sedan skodan vanteilla ja kilvenalusella varustettuna.
                            Edit: ja on tänäänkin näemmä
                            Viimeksi muokannut juuhok; 9.5.2019, 21:38.

                            Comment


                              Anssi pikku autolla kehä 1 länteen päin tuossa Malmin paikkeilla tänään.

                              Comment


                              • Tais Huttunen ajella b7:lla pohjoseen motaria. Härski rengastus takana.
                                Viimeksi muokannut Killeri; 9.5.2019, 20:40. Perustelu: Sotkut siivottu.

                                Comment


                                • Juu töistä kotia menossa. Takana on 9.75 x 18 ja et25. Rengas 225/40. Mitenkä syvälle liipasit pedaalia siihen vastamäkeen?

                                  Comment


                                    Sattumalta tuplabongaus tältä päivältä: mitä ilmeisimmin nimim. ilezh projektiketjusta tutulla Ronsullaan ensin klo 14.30 aikoihin Hämeentiellä Toukolassa ja toisen kerran noin klo 16.30 suuntaamassa Mäkelänkadun päädyn shikaanista Teollisuuskadulle.

                                    Hieno auto - noilla vanteilla piristävällä tavalla erilainen look.

                                    Comment


                                      Valkonen b9 avant xnz-xxx kilvenalusilla uusikatu-nummikatu risteyksessä ~10 aikaan

                                      Comment


                                      • Joo, mä ajelin melkein koko päivän. Oli niin kesäinen ilma ja auto toimii hienosti. :D

                                        Comment


                                        • Ihan vaan kevyesti sipasin, reippaasti tavoitenopeuteen autokoulun opetusten mukaisesti ;)

                                          Comment


                                            Tänään noin 10.30 lpr kauppakadulla tuli vastaan punanen A7 aluset oli. Kuka tunnustaa?

                                            Comment


                                              Nelostiellä juuri äsken. Naksu ennen Haarajoen ramppia. Olin sillä kuvan kauniilla transit connectilla.
                                              Edittiä sen verran että kilpi alkoi VVS ja alunen takana.
                                              Viimeksi muokannut Kuppis; 15.5.2019, 12:10.

                                              Comment


                                                jarpale:ko se tulee päivittäin punaisella TT:llä vastaan Karjaa-Lohja välillä? Niin aamuisin, kuin iltapäivällä.

                                                Comment


                                                  En ole minä. Mun coupé on harmaa ja roadster on vihreä. Olen melkein joka päivä kotona etätöissä, joten ei tule huristeltua päivittäin edes takaisin.

                                                  Comment


                                                    Kukas perseili äsken mustalla A7:lla lahden motarilla Vantaa-Kerava ?

                                                    On se kumma tajuta, ettei sieltä pääse ohi, jos on jonoa edessä. Ei vaikka kuinka olisi omasta mielestä tärkeä henkilö.

                                                    Comment


                                                      Tänään noin klo 16:30 Tampereen Bauhaussin pihassa harmaa B7 farkku, alunen ainaskin takana.

                                                      Comment


                                                        Eilen klo17.30 maissa Keravalla 140 tiellä tuli vastaan musta, matala (tai ainakin jämäkkä alusta näytti olevan) avant B5 S4.

                                                        Comment


                                                          Tänään Pirkkalassa naapuritaloyhtiön pihalla ZMS-kilpinen Dolphingrau B7 Avant, takana kerhon kilvenalunen. Kuka mahtoi olla?

                                                          Comment


                                                            Eilen 19 aikaan bongattu Tampereella Kalevan Prisman parkkiksella valkoinen mk2 TTS ja keskustassa Salsalladan edessä 21 aikoihin punainen mk2 TTS roadster. Komeita kulkupelejä molemmat.

                                                            Comment


                                                              Morjesta vaan, olin Salsalladaa vastapäätä Sitkossa pizzalla ja kadunvarressa sattui oleen sopivasti paikka. Siihen ajaessa bongasin Näsilinnankadun vinoparkissa sinisen mk3 TTS:n klubialusella, harmi kun ei ollut vieressä vapaata paikkaa. ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X