Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kokeillaas uudestaan oikeaan topicciin!

    Paraistentiellä tuli vastaan musta pitkäkattoinen b8 jengialusilla (ainakin edessä), ite olin menossa Turun suuntaan.

    Ja Kuusiston kartanon nurkilla vastaan tuli tumman punainen pitkäkatto b8, kullan sävyisillä vanteilla, takana mielestäni klubialunen. Moro molemmille!

    Comment


    • Vipunen, saatto hyvinkin olla a6. Tankkaamaan olin menossa aamulla unisena ja huomasin kilven aluset. :D

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja jronkainen Näytä viesti
        Turbokiisselin 996:n kääntymässä Hiidenrantaan n. 16:45? Itse olin jalkaisin menossa hakemaan pasaattia lasinvaihdosta.
        Jos oli metallisininen niin todennäköisesti oli meikäläinen. Kenellä vaihdatit lasin?

        Comment


          Jep metallin sininen, kun en ollut varma ämpyilin moikkaamisen kanssa.
          Lasi Turusella honkkarin takana vaihdatin vak yhtiön laskuun.

          Comment


          • Eilen torstaina 20.7 klo 20.12 Tampereella suunnilleen Plevnan kohdalla A1 jossa kilvenalunen takana. Olin naamioitunut kävelijäksi. Lapaa heilautin vähän myöhässä.

            Comment


              Eilen Lahden Laatukadulla morjestettiin jonkun hopeanvärisen quattron kanssa. Katselin sitä quattro merkkiä keulassa niin meni koko auto muuten ohi [emoji16] . Itse ajoin sinisellä 4f:llä

              Comment


              • Moi vaan. Minä töistä lähdössä tuolloin, kilven alusenkin tajusin vasta kohdalla.

                Comment


                • Päivällä noin puoli viiden aikoihin ison omenan parkkihallissa suht tuore tt missä takana kilvenalunen. Lähdin varjostamaan punasella a3, samaan suuntaan mentiin kehä 2 alkupäähän :D

                  Comment


                    Kukas oli mustalla a4 levi hotel spassa yötä?

                    Comment


                      Japen A6 ja toinen samanlainen KIV-4 motoparkissa, vaikuttaako KIV-4 omistaja täällä? Olihan siellä jotain muitakin.

                      Comment


                        Punainen pirun siisti coupe gt BBK-XXX Autokätevän pihassa iltapäivällä. Klubitarra ainakin oli ikkunassa. Kävin omalla kanttiquattrolla ihailemassa.

                        Comment


                        • Tänään lahdessa renkomäestä hollolaan ajelin mustan b8 avantin perässä. Alla pyöri luultavasti jr racingin vanteet. Onko joku täältä.

                          Comment


                          • Kajaanin ranchin edessä morjenstin golfin kyydistä A4 B5:n kyytiin nousevaa kuskia hetki sitten. Klubikilvet näytti keulasta löytyvän.

                            Comment


                            • Minähän se. Moro vaan

                              Comment


                                Clubilainen Powerparkissa caravan alueella 27-28.7. Musta b8

                                Comment


                                  Kameleonttivalkea? Matala B8 sedan JKL autotarvikkeen edessä seisonut muutamana päivänä. Tiedä sitten onko myynnissä vai henkilökunnan autoja. Töissä tässä viereisellä tontille olen.

                                  Comment


                                  • Eilen 21 aikaan Helsinki Neulapadontie musta b7 alunen takana

                                    Comment


                                    • En minä ollu mut miettiny kans ku sjoella paljo näkyny kesän aikana noita kilven alusia nii oisko joku kaffee tauko jo paikallaa?
                                      Alkuperäinen kirjoittaja cancermann Näytä viesti
                                      Kenen perässä mahdoin ajella tänään Seinäjoella Louhenkatua pitkin n. klo 17:45? Hopea TT ZJT-XXX ja alunen ainakin takana.
                                      Viimeksi muokannut Harjula; 28.7.2017, 21:31. Perustelu: Tapatalk-allekirjoitus poistettu, poista se myös sovellusasetuksista

                                      Comment


                                      • Punaisen B6 avantin kanssa ohiteltiin letkaa varkaus-juva välillä äskön. Ajettiin edellä subarulla. :)

                                        Sulkavalla pari päivää sitten passatti klubialusilla.

                                        Comment


                                        • Klo 12.40 TZS-xxx clubialusilla. Ajelin perässä prismasta valoihin.

                                          Comment


                                          • Kenes komea musta V8 oli Leväsentien Laakkosen pihalla parkissa ainakin vielä klo ~18.30? Rekkaria en tietenkään enää muista mutta alunen oli.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viesti
                                              Kameleonttivalkea? Matala B8 sedan JKL autotarvikkeen edessä seisonut muutamana päivänä. Tiedä sitten onko myynnissä vai henkilökunnan autoja. Töissä tässä viereisellä tontille olen.
                                              Meikäläisen entinen. Audi jäi sinne ja transportteri tuli tilalle.

                                              Comment


                                                A6 avant kilvenalusella FPJ-XXX äsken Tohmajärven autotarvikkeen takana parkissa.

                                                Comment


                                                  C7 avant teipattu kuparin värinen. Hieno peli, oltiin jo aika lähekkäin ;) t. Sininen B6 clubikilvillä

                                                  Comment


                                                    Anssille tööttööt länärillä

                                                    Comment


                                                      Mini-miitti Turussa...
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                      • Flm kanssa mentiin motarille peräkanaa juuri.

                                                        Comment


                                                          Eilen iltapäivällä Lahdessa nelikaistasella ajelin välillä vierekkäin mustan A6 farmarin kanssa, kilvenalunen oli ainakin takana. Mustan A5 coupen kuski tässä moro!

                                                          Comment


                                                            Jollekin clubilaiselle tervetuloa Lamminpäähän asusteleen! ??

                                                            Comment


                                                            • Tänä aamuna Kauklahden liikenneympyrästä ehti eteen musta A6 avant alusilla. Kurvasin perään teollisuusalueelta.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X