Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
    Sininen b7 avant tuli vastaan eilen klo 16.40 Karjalanharjuntiellä Mikkelissä. Kilvenalunen edessä.
    Varmaan minä, keskustaan päin olin menossa.

    Comment


      Olinkin näkevinäni ässä-merkin mutta varmaksi en voinut sanoa...

      Comment


      • Whitebe toi b8 on feikki rs4, 3.0tdi putkistoa hieman muokattu :)

        Comment


          Minusta tuollainen dieselistä RS-lookin tekeminen on vähän niin kuin aikoinaan 1.3 sierrasta Cosworth-lookin tekeminen. Meinasin muuten itsekin veikkailla tuon saman yksilön olevan kyseessä.

          Comment


            Kukas ohitti minut n. 20.45 Tuuskilla, alusilla varustellulla B7 ässällä?
            Rusan shellille ajelit näemmä, nätit vanteet :)

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Ghido Näytä viesti
              Vantaan Plantagenin pihassa eilen n. 19:30 bongattu häiritsevän upeannäköinen (kaksois?)konsonantti. Pidin omaani ujosti kärrykatoksen vieressä piilossa :D


              Jos oli sininen oven edessä, niin tunnustan. Ja pelkkä konsonantti.

              Comment


              • 26.4 ke klo 20 aikoihin bongattu tyylikäs valkonen 4G farkku Mäkelänkatu/Stueenkatu valoissa. [emoji1303]

                Comment


                  Kukas lähti Kolmisopen citymarketilta mustalla cabriolla samaan aikaan hetki sitten?

                  Comment


                    Minähän se olin paremman puoliskon kera. Nätisti istu vanteet B8:n. :) Oma auto oli päässyt vähän likaiseen kuosiin.

                    Comment


                      Vayne Kaivopuistossa juuri nyt muutaman muun auton kanssa.

                      Comment


                        Täällä on muutama muukin jonossa :)

                        Comment


                        • Kuka tunnustaa? Kyllä jokusen tovin ihailin autoa kun istuttiin kahveella tossa kiskalla :)
                          Attached Files

                          Comment


                          • Vinsu ajoi Mustapekan kohdalla tänään. Olin pikkuautolla vastakkaisissa valoissa kun käännyit Käpylään päin. Autostudiolta poistuessani musta C5 kilvenaluksella kääntyi Säynäslahdentielle.

                            Comment


                            • Annat kyl kyytiä sille Miatalles.:D

                              Comment


                              • Kaverilla on samanlainen punainen Miata Espoossa. Ja yhden punaisen olen bongannut useasti Leppävaarassa, mutta pyöriikö Anssi täällä päin vai onko se joku kolmas osapuoli?

                                Comment


                                  Kenenkäs musta A3 seisoi Porrassalmenkadulla Kivisakastin vieressä parkissa tänä aamuna kymmenen maissa? Kilvenalunen ainakin edessä. Ohi ajaessa nopea havainto.

                                  Comment


                                  • Tänään neljän tietämillä Lahdessa sininen suhteellisen tuoreen näköinen RS6:nen Liiterin edessä parkissa.

                                    Comment


                                    • Inkoo-Helsinki joka päivä töissä niin väkisin tulee Espoon kautta ajettua, vaikken tahtoisi.
                                      Juha, autot tykkää kun niillä ajetaan ;)

                                      Comment


                                      • Fkn nähty juuri Kaukamerellä.

                                        Vie korjaamolle, vilkut mahtaa olla rikki.

                                        Comment


                                        • Ja ja exs teki lähtöä verkkokauppa.com ruudusta, kun tungin siihen pyörimään.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
                                            Vinsu ajoi Mustapekan kohdalla tänään. Olin pikkuautolla vastakkaisissa valoissa kun käännyit Käpylään päin. Autostudiolta poistuessani musta C5 kilvenaluksella kääntyi Säynäslahdentielle.
                                            Moro Anssi, aika usein asioin ko kaupassa ku se on vaan niin hyvä.

                                            Comment


                                            • Hitec bongattu nordiksen kulmilla tänäaamuna. Yritin vielä hiukan myöhässä morjestaa mut tuli auto eteen.
                                              Viimeksi muokannut Killeri; 4.5.2017, 09:32. Perustelu: Tapatalk-allekirjoitus poistettu.

                                              Comment


                                              • Tulitko siinä apteekin kohdalla vastaan? Maskissa lisävalo piilossa?

                                                Comment


                                                  Musta b6 sedan cyp-xxx kilvenalusilla kastellin s-marketilla vartti sitten

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
                                                    Tulitko siinä apteekin kohdalla vastaan? Maskissa lisävalo piilossa?
                                                    Joo, siinäpä siinä.

                                                    Comment


                                                    • Kilvenalusin varustettu B6 Avo ajeli Jumbon nurkilla. Muija ratissa :)

                                                      Comment


                                                      • Tänään Jkl hetki sitten kasin maissa käännyin siltatielle c6 viininpunainen avant jatkoit matkaa suoraa. Ite olin matkassa mustalla c4 avantilla.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viesti
                                                          Fkn nähty juuri Kaukamerellä.

                                                          Vie korjaamolle, vilkut mahtaa olla rikki.
                                                          Isä tolla nykysin kruisailee, muisti että meni nallesta ohi Kaukamerellä kun kotio ajeli. Ei kai sitä vilkkuja turhaan kuluttaa kannata ;)

                                                          Comment


                                                            Eilen n.15.30 oliskohan ollu niin tuupakan rampissa odottelit valoissa pääseväsi länteen kehä3 selle.
                                                            Autosi oli hopee alunen edessä ja olsiko ollu 6 sarjalainen?
                                                            Ajoin itse nenäsi edestä mäkin suunalta rampille.

                                                            Comment


                                                              Oopee ajeli ohi motarilla aamulla ja eesä poikkimaantiellä. Olin työratsulla liikkeellä ite

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X