Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
    Kuka ajoi äsken takanani lauttasaaressa hopeisella xenon-valoisella hopeisella A4 B5:ella? Itse olin punaisella B7 avantilla.
    Morjens! Minä olin :)

    Comment


      Tampereella oli Passat piiritetty A4:illa. Liekö kilvenalusilla osuutta asiaan? Jotkut täältä? Mitään jengitunnuksiaa en kyllä Audeista löytänyt.

      Toisella puolella punainen B7 1.8 multi ja toisella (muistaakseni valkoinen) B8 TDIq. Farkkuja molemmat. Tarkempi paikka Rauhaniemi.

      Comment


        Java grün b5 avant gle-xxx Tokmannin valoissa noin 15.32 Kontiolahden suuntaan kääntymässä. Joku täältä?

        Comment


          Noin klo 10 uudellakadulla valkoinen 4f avant kilvenalusilla. Olikohan BPK-xxx

          Comment


          • Nogaro Blue S4 B6 Tasavallankatua puolenpäivän jälkeen, terveiset viereisestä Imolagelb ässästä.

            Comment


            • Eilen klo 14 pintaan musta Avant B5 clubin alusilla Lapland Hotellin edessä Oulussa. Olipa nätti vehje ja ilo silmälle kun kiiltokin oli kohillaan!

              Comment


                Tänään tuossa alkuiltapäivästä Joensuun Tokmannin parkkipaikalle tuli musta b6 farkku alusilla. Kuski vilkaisi minua ja minä takaisin. Ei tullut huudeltua mitään kerhoveljeydestä kun oma auto oli vähän kauempana.

                Comment


                  Kuka tunnustaa? :)
                  Attached Files

                  Comment


                  • Oliko musta 8v(?) S3 täältä, jonka kanssa pöristeltiin teollisuuskadulla hetki sitten?
                    Viimeksi muokannut ilezh; 15.1.2017, 21:16.

                    Comment


                      Vaalean sininen B6 sedan jengitunnuksilla Konekorjaamo Riikosen pihassa. Sinäkö?

                      Comment


                        Eilen alku illasta Malminkaarelta puksuun päin kääntyi B5 farkku, hopia ja ainakin edessä oli kilvenalunen.

                        Comment


                          Uskomatonta mutta totta. Bongaus Tyrnävällä tänään aamulla 7:30: Valkoinen B5 A4 ajeli Muhokselta päin ja poistui liikenneympyrästä Kylmälänkylälle päin. Itse tulin kutosella Mankilantieltä ja tavoitin liikenneympyrässä ja sain varmistettua että aluset oli ainakin takana. Rekkarissa oli muistaakseni IEO tms. alku.

                          Comment


                            Eilen kerhon kilvenaluset mustassa 4F Avantissa, Paasikiventiellä Lielahden suuntaan, vähän iltakuuden jälkeen. Oliko joku täältä?

                            Comment


                              Audinraato parkissa.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Lahdessa tänään klo 16 tietämillä, musta uuskoppanen S3, meni siitä virastotalon edestä. Kilvenalusia en kerinny havaitsemaan.

                                Comment


                                  Kukahan ajeli sinisellä B7 avantilla Biltemalle n. 16:30, klubialuset oli takana. Tulin siinä perässä toinen silmä mustana.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti
                                    Audinraato parkissa.
                                    Missäpäin tää on?

                                    Comment


                                      Oli Tuusulan KTK:lla, mutta iltaan mennessä oli hävinnyt.

                                      Comment


                                      • Musta Audi UrsQuattro?? tuli vastaan Kastellissa koekilvillä. Komean näkönen peli.
                                        Viimeksi muokannut VWarre-00; 22.1.2017, 00:18.

                                        Comment


                                        • Orz meni tukka putkella ohi, vähän ennen iitalan shelliä.

                                          Comment


                                            JFS-*** sininen A4 avantti Hallituskadulla Lidliä vastapäätä taas parkissa. Tunnukset löyty, aiemminkin jo bongattu samasta paikasta.

                                            Edit.
                                            Äsken myös Veisunkadulla hopea Allroad clubialusilla.
                                            Viimeksi muokannut Effect; 21.1.2017, 17:32.

                                            Comment



                                              Kuka olet? Tammiston rampin valot.

                                              Comment


                                                Kenes klubilaisen musta B7 Silja Europalla parkissa ?

                                                Avalanche kans bongattu kreisibailaa :)

                                                Comment


                                                • Hep, kattelinkin että oli tutun näköinen B5
                                                  Viimeksi muokannut Killeri; 24.1.2017, 06:46. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                    Kuka olet? Tammiston rampin valot.
                                                    Terve. Täällä ollaan. Usein tulee noissa valoissa seistyä työmatkalla väli lentoasema - Pohjois-Helsinki.

                                                    Comment


                                                      B6 Musta Ässä eilen Lassilassa parkissa iltapäivällä Laurinmäentiellä. V8! Käppäilin siitä ohi

                                                      Comment


                                                        Melkeen uskaltaisin tunnustaa. Varsinkin jos oli farmari kyseessä.

                                                        Comment


                                                        • Joku ajeli kuuden jälkeen mun ohimustalla A6 sella Jumbon kohdalla 1800jälkeen?
                                                          Olin siinö isolla mersun merkillä varustetussa firman autossa :D

                                                          Comment


                                                          • Hpi bongattu Kaukamerellä :)

                                                            Comment


                                                            • Joku ajeli punainen B8 mun takana Jumbolta Lahfen väylälle?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X