Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Noniin tulihan sieltä jotain tunnustusta, heh :) Joo ajattelin että miksei vähän värikkäämmin tänä talvena, viimetalvena oli mustat. Yllättävän hyvin näkyy väri vielä pimeässäkin. Ja vihreä & sininen on jokseenkin lempivärit notta..

    Comment


      Joo kunhan ei ole musta, niin kaikki menee ;)

      Comment


      • Kukas se ajeli tänään klo 18.40 Siikaniemenkatua valkosella b7 farkulla, rek FIK-*** aluset takana.

        Comment


          Sano-neljäsataa bongattu tänään Hertsikan marmorilla, kun vyörytettiin mestoille mpn80:n kanssa. Etelähelsingin Risto oli kuulemma juuri viimesekunneilla kerennyt alta pois :)
          Viimeksi muokannut QHad; 18.10.2016, 21:22.

          Comment


            kenelläs on harmassa c5 Allroadissa kullanvärinen gekko rekisterikilven vasemmalla puolella? Ja klubialunen ainakin takana? Menit ohitse kehä ykkösellä länttä kohti vanhan Turuntien päällä iltapäivällä ennen kolmea. Ja ykköstielle kurvattiin melkein peräkkäin. Olin sillä valkoisella yhdistelmällä, en vain tajunnut edes valoja väläyttää...

            Comment


              Kenes haalistunut coupe S2 on Rautalammilla kontin päällä säilöttynä?

              Comment


                B5 RS tuli juuri vastaan motarilla kuopion kolmisopen kohdalla. AKZ-xxx. Kuka olit?

                Comment


                  Olikos se Teemu M Itäharjun Prisman parkkiksella Datsunilla 16 jälkeen? Komia peli.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja QHad Näytä viesti
                    Sano-neljäsataa bongattu tänään Hertsikan marmorilla, kun vyörytettiin mestoille mpn80:n kanssa. Etelähelsingin Risto oli kuulemma juuri viimesekunneilla kerennyt alta pois :)
                    No perskule. Mahdollisesti istuin vielä marmorin pihalla uudessa kolmosessa, kun meni hetki siinä ihmetellessä asetuksia.

                    Comment


                    • Pitkänen tais bongata mut mytäjäisten risteyksessä tossa puol kuuden maissa. Sattumalta huomasin kun siinä katselit :) on kyllä hyvän näkönen tuo sun auto noin teipattuna...

                      Comment


                      • Olikos se Teemu M Itäharjun Prisman parkkiksella Datsunilla 16 jälkeen? Komia peli.
                        Olin joo, kiitos vaan.
                        Ite oon bongannut tällä viikolla parit clubi-kilvenaluset Saippua-Centerin parkkikselta. B8 ja avo B6.

                        Comment


                          audiq ajeli vastaan neljänelosellaan neljävitosella ;) viiden jälkeen. Lapastakin nostin, mutta en tiedä huomasitko, kun katse oli niin keskittyneesti eteen päin.

                          Comment


                          • Oliko klubilainen, joka kiihdytteli tänään perässä valkoisella C4 2.5 TDillä? Lähdettiin Alahärmän Road Housesta ja kiihdytettiin peräkanaa isolle tielle.

                            Comment


                            • Puronen taia ajella kehä3 itäään 1500 aikoihin ?

                              Comment


                              • Jepulis, työmaalta kotiutumassa, ja ilmeisesti laput silmillä?

                                Comment


                                • Et ollu, olin firman autolla niin en ollut tunnistettavissakaan :D

                                  Comment


                                    Espoon Merituulen pihalla tänää punainen TT jossa ainakin edessä oli clubialunen, kenenköhän oli?

                                    Comment


                                    • Näyttikö joku mulle muuten peukkuu tänään Lahdentiellä 2 aikoihin? Kyseessä hopea VW jos oikein muistan katsoneeni peilistä.
                                      Ajoin ohi ja joku tuli rinnalle näytti peukkuu ja sit alko jättäytymään. :D

                                      Comment


                                      • Valkonen 4f avantti alusilla ajeli motarilta Kuusamontien rampissa eellä. Ite olin 4f allroadilla ja käännyin kuusamoon päin

                                        Comment


                                          Ngi kilpinen TT tikkurilantiellä juur äsken. Käännyin edestäsi robert huberintielle. Aluset eessä ja takana. Itse raskaalla liikkeellä

                                          Comment


                                          • Makelja äsken ykköstiellä. Ajelin jonkun matkaa perässä pikkukakkosella.

                                            Comment


                                              Kehä III siinä Jumbon nurkilla, nokka itään, kellon näyttäessä jotain 17.30 korvia, musta 4f avant pyyhkäisi ohitse. Ite olin ässällä kaikista oikeimmalla kaistalla ja vilkautin pitkiä moroksi. Kuka lie. Aluset takana.

                                              Comment


                                              • Tänään noin klo 13 Myllypurossa pyyhkäisi linja-autopysäkin ohitse Ratasmyllyntiellä musta A3 kilvenalusilla. Oisko kilpi alkanut kirjaimilla IVY?

                                                Comment


                                                • Sellossa varsin huomiotaherättävän näköinen B8; värinä joku matta/helmiäis valkoinen, punaisilla vanteilla, tarraa vähän siellä sun täällä ja niin tontissa että varmaan melkoista kärsimystä ne hallin hidasteet. Foorumilaisia? Bonarina vielä muutaman rivin päässä RS7 :)

                                                  Comment


                                                  • Turbokiisseli. Terve. Moikkasin takaisin, mutta taisit olla sellaisessa kulmassa jo että ei näkynyt.

                                                    Comment


                                                    • Äsken Vaajakosken motarilla musta A5 CHI-15#
                                                      Onko aivot ja pallit vaihtaneet paikkaa vai eikö tuo ajattelu ajaessa vaan toimi??
                                                      Suosittelen bussia ennekuin tapat jonkun tuolla pelleilyllä..
                                                      Kyllä, se olin minä joka tööttäsi kun meinasit sulkuviivalta ohittamaan lähtiessäsi tulla suoraan meikäläisen kylkeen..

                                                      Comment


                                                        NHJ-xxx B7 Avant ajeli ohi Jumbon kohalla ohi länteen päin ajaessa kehä kolmosella justikään

                                                        Comment


                                                          Ukkopahalle nostin lapasta seppälänkankaan huudeilla. Oltiin viininpunaisessa pikku Mazdassa.

                                                          Comment


                                                          • Liian taitava naamioituminen oli, jäi kyllä täysin huomaamatta.

                                                            Comment


                                                              Oliko jasso torstaina samoihin aikoihin rasteilla nro 12 ja 13? Joku pariskunta(?) meni hetken aikaa samaa tahtia ja väliaika näyttäis osuvan kohdalleen :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X