Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kuka morjesti punaisesta A3:sesta jossa oli isot hienot hopeat monipuolaset vanteet n. tunti sitten Rusan shellillä? ei ollut alusia. Itse s4 b5 nogaro sedanilla. Olin aluksi vähän hämmentynyt ja piti oikeen kyyläillä ettet siis ollut sama tyyppi (auto) kuin päivällä teboililla..

    Comment


    • Juha| varmaa kyseessä... Ainakin sinne uhaili suuntaavansa tuohon aikaan.
      Viimeksi muokannut 8866; 18.5.2016, 20:12. Perustelu: ^merkkiä ei käytetä.

      Comment


      • Jep. Näin näytti olevan

        Comment


          Aikoinaan omistamani b5 FHA-xxx Lehmossa. Olin piilossa Peugeotin takana :)

          Comment


          • Joo morjens vaan! Ei oo alusia, mut on tossa clubitarrat eessuntaa.;)

            Comment


              EIlen 6tiellä klo19aikoihin sininen B7 avanti ROF-xxx klubitarra oli ikkunassa, ohitin saman värisellä B6 avantilla.

              Comment


                Kuppis äsken Järvenpään Teboilin nurkalla.

                Comment


                • Musta 4f sedan Vihdintiellä bongattu puolipäivän tienoilla

                  Comment


                  • Sininen farkku B8 S4 ja valkonen S5 tuli bongailtua Rusan risteyksessä kolmen jälkeen, sai taas kuolaa pyyhkiä. :D

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viesti
                      Kuppis äsken Järvenpään Teboilin nurkalla.
                      Jeps. Siellä tuli ajeltua.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viesti
                        Tänään klo. 17 ajeli Joensuun keskustassa edellä tumma b6 avant, jossa takana oli clubin kilvenalunen. Rekkari oli ZZF-. Kukas olit?
                        Minähän se olin, terve vaan. Noin 1 kk sitten tuli kyseinen auto hankittua.

                        Comment


                        • Olisko ollu topsuu perjantaina prismalla. Näytti aika matalalla menevän. Thumbs up.

                          Comment


                          • Sininen B5 kilvillä ATMmällä äsken :)
                            Hetken myöhemmin tais olla B6 hakunilantiellä. Siinä ei ollu alusia jos näin oikein:)

                            Comment


                            • Musta S-Line B7 Avant. Länsiväylällä tänään Tapiolan kohdalla klo 7:15.
                              Vasenta kaistaa ajelit, kun itse olin poistumassa Westendin liittymästä.

                              Comment


                                Roccon Porcshe bongattu eilen puolen päivän maissa Porvoossa Mäkkärin risteyksessä, jäi moikkaamatta kuitenkin kun haltioituneena ihastelin autoa ja kuuntelin komeita ääniä! Sillä tummalla D3 A8:lla oltiin vieressä.

                                Comment


                                  Tuusulan päässä moottoritiellä ajeli bitti koneinen allroad, väritys vähintäänkin mielenkiintoinen matta oranssi ja sumarit oli kusikalvoilla vedetty. Onko jonkun "meistä"?

                                  Comment


                                  • Näin saman Vuotilan TBllä ja Vehon pihassakin kävi Ansakujalla :D

                                    Comment


                                    • Tuommoinen ilmestyi samalle työmaalle, joku täältä kenties?
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Ainakin on aikanaan ollut parilla klubilaisella ja samaisen urssin voi bongata kerhon kuvagalleriasta Gotlandringin kuvista.
                                        http://acf.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat...i/101_3372.JPG

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
                                          Sininen B5 kilvillä ATMmällä äsken :)
                                          Hetken myöhemmin tais olla B6 hakunilantiellä. Siinä ei ollu alusia jos näin oikein:)
                                          Minähän se olin ässällä :) en tosin huomannut teikäläistä kun oli kiire suorittamaan rikollista toimintaa, eli ostamaan nuuskaa

                                          Comment


                                          • Ajoit pois mun perässä :D

                                            Comment


                                            • Aijaa :D no sitten ei varmaan alusia ollut. Muuten oisin toki luultavasti huomannut :)
                                              Viimeksi muokannut -OOOO-; 16.5.2016, 16:29. Perustelu: hep1

                                              Comment


                                              • Ronsuhan se!:)

                                                Comment


                                                • Kivikossa Nallitiellä parkissa musta A6 EBY-XXX noin 19:20, takana oli ainaki alunen mitä kerkesin vilasemaan ku mentiin ohi tyttären kanssa hakemaan jädee valtsusta :) Onkohan tässä klubilaisia seudulla vai vaan kyläilemässä?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja pwedro Näytä viesti
                                                    Kerhoveli bongattu n. klo 15.30 aikoihin mustassa A6 4f avantissa klubitunnuksilla tuomarilan alueella! Oli ihan nätti peli :)
                                                    Varmaankin minä, moro vaan. Asustellaan siellä, joten saattaa nähdä toistenkin :-)

                                                    Comment


                                                      Tumma b6 avant jengitunnuksilla kuomukärri perässä alkuillasta Lidlin kohdalla. Morotin audinruskean Suzukin selästä keskustaan kääntyvää kaistaa pitkin ohi ajaessani. Varmaan samasta autosta bongaus tullut aiemminkin laitettua. Ei vaan muistunut nimimerkki.

                                                      Comment


                                                        tumma c4 sedan klubikilpi takana tänään klo 5:30 vt 5:lla Kuopiossa, Kallansilloilla etelään. Ajoit juuri siinä sillan päällä ohitse. Olin sillä valkoisella täysperävaunuyhdistelmällä, Scania veturina. Hoksasin vasta hetken päästä enkä enää kehdannut edes valoja vilauttaa. Muistaakseni muutaman kerran aikasemminkin samoihin aikoihin näkynyt sama auto samoilla kulmilla.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja kape Näytä viesti
                                                          Kuka ohitti mut tänään aamulla puol 8 aikaan Käpylän kohalla Tuusulanväylällä just ku olin poistumassa liittymästä? Clubin kilvenaluset oli takana ja siisti B4 oli auto.
                                                          Taisin minä huristella tuossa.

                                                          Comment


                                                            Olikos se nyt Sourcen? Valkonen B5 aamupäivällä hallituskadun varressa parkissa

                                                            Comment


                                                              Kyllä sinä Japi olet minut bongannut monesti ennenkin, joskus jopa peräkärrynkin kanssa. Morotusta en tosin nyt huomannut, yleensä sinut näkee siinä sirkusautossa...
                                                              Viimeksi muokannut simpe; 17.5.2016, 16:29. Perustelu: Typoja.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X