Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eilen Pirkkalassa kenkätiellä tuli hetken aikaa ajeltua jonkun clubilaisen b6 perässä. Morjes ! Itse olin avolla liikenteessä.

    Comment


      E: Onkos muuten jusabergin suburban seissyt myllylammen nesteellä parkissa?
      Ei kai kenelläkään sellaisella varaa ole ajaakaan. Yhden reissun istuin takapenkillä maksajana ja vieläkin on perse kipeä :)

      Comment


      • Musta S6 farmari Espoonlahden keskuksen parkkiksella juuri nyt. Ajoin punaisen A3:n siihen viereen.

        Comment


          Ajeliko joku mustalla S4:llä äsken Järvenpään prismaan? Olin näkevinäni alusen takana. Ajelin ite perässä parin auton päässä.

          Comment


            Jeps se olin minä ;)

            Comment


              Ei oo meikällä ollut subbea aikoihin. Kylillä on kyllä kaksi samanväristä pörräämässä.

              Comment


                Keltanen ykköskoppanen taotao jengitunnuksilla Turussa Martisillan grillin kupeessa parkissa. Toispuol jokkee melkein samoilla kohdin harmaa b7 avant myöskin klubin merkeillä varustettuna
                Viimeksi muokannut Zeronine; 7.5.2016, 14:23.

                Comment


                • Hep ! Mä se olin tataolla liikkeellä, makkispekkikset grillilä ja sumpit espositolla ;-)
                  Viimeksi muokannut Killeri; 8.5.2016, 20:33. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viesti
                    Punainen RS3 KodinAnttilan (Raisio/Turku) parkkipaikalla tänään, clubikilvillä varustettu.

                    Nätti ja puhdas oli :)
                    Veikkaanpa, että minun putsaama ja vaimon kuljettama :) jokunen kuva autosta ja monesta muustakin vekottimesta löytyy insragramissa tunnuksella carspotter_pk

                    Comment


                    • Kuka just äsken lähti Lahessa tästä isolta parkkikselta vanhan bussiaseman luota punasella pirun komeella ja matalalla kolmosella!!??

                      Comment


                      • Kuusamossa 7.5. Liikuntahallin pihalla säbäturnauksen aikaan komia musta iso(hko) Audi VXX-XXX, kilvenalunen ja isot putket jäi mieleen kun ohi äkkiä hiippailin.
                        Paikallisia?

                        Comment


                        • Eilen Rusalta lähtiessä yritti se sairaan nätti oranssi TT karkuun, muttei päässy.:D Emäntä vieressä jo suunnitteli sen ostoa...

                          Nyt just tällä hetkellä Puistolan Alepan pihalla harmaa A6, SSG-***

                          Comment


                            Useamman kerran nähnyt Tullivuorentiellä tummanpuhuvan B7 ässän, viimeksi noin vartti sitten. Klubitunnuksia ei ole osunut silmään, mutta olisiko forumilaisia?

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viesti
                              Musta S6 farmari Espoonlahden keskuksen parkkiksella juuri nyt. Ajoin punaisen A3:n siihen viereen.
                              Minä se tais olla. Terve vaan

                              sori tapatalk on uusi :D nii se vähän sekoilee :)
                              Viimeksi muokannut Killeri; 8.5.2016, 20:35. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                                Eilen Rusalta lähtiessä yritti se sairaan nätti oranssi TT karkuun, muttei päässy.:D Emäntä vieressä jo suunnitteli sen ostoa...

                                Nyt just tällä hetkellä Puistolan Alepan pihalla harmaa A6, SSG-***
                                Moro! Vaatimattomasti kaasuttelin vain valoista etten alle jää. Erittäin tyyli ajokorkeus A3:sella ja kokonaisuus toimiva! Täytyy ens kerra vaihtaa muutama sananenkin!

                                Comment


                                • Kiitoksia vaan. Meinasin, et olisko ehtinyt tulla Alatiksin Shellille viel perässä, mut lahteen oltiin just lähössä..:/

                                  Comment


                                  • Punanen RS2 4-tiellä Hirvaskankaan ABC:n paikkeilla.

                                    Comment


                                    • Lauantai-iltana Pitkälahden ABC:lla valkoinen b8 sedan, kivasti kentässä ja Hybridit alla. Parkkeerasit mun b5:n viereen.

                                      E: mitä ilmeisimmin Shaingin auto kyseessä.
                                      Viimeksi muokannut Topsuu; 9.5.2016, 06:40. Perustelu: Auto bongattu foorumilaisten autojen kuvia topicista

                                      Comment


                                      • Tänään sellun parkissa musta b6 kullan värisillä rh:lla. En nähny oliko jengitunnuksia.

                                        Comment


                                        • Morjesteliko joku täältä eilen jostain kolmosesta kaukajärvellä töyssyjen kohdilla?

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja aauddi Näytä viesti
                                            Tänään sellun parkissa musta b6 kullan värisillä rh:lla. En nähny oliko jengitunnuksia.
                                            Itse katsoin samaa töihin ajellessa.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja MarcWiLD Näytä viesti
                                              Minä se tais olla. Terve vaan



                                              sori tapatalk on uusi :D nii se vähän sekoilee :)


                                              Oliko muuten samainen s6 eilen Espoonlahden S-Marketin pihalla päivällä? Ajelin vierestä punaisella a3 sportbackilla :)

                                              Comment


                                              • Joo smarket on kanta paikka.asustelen kirkon vieres et pyörin paljon siel hollilla.
                                                Viimeksi muokannut 8866; 14.5.2016, 22:12. Perustelu: Tapatalk shaicce pois...

                                                Comment


                                                  Musta b8 isolla lasikatolla puuppolassa taas,koitin morjestella:)

                                                  Comment


                                                  • Member-tarralla varustettu nätti valkoinen B8 sedan seurasi minua -tai siis tota haalistuneen punasta poloa- Holmasta heinolan suuntaan klo20 maissa. Jatkoi vielä eteenpäin kun itse käännyin omalle kotitielle. Harvoin näkee klubilaisia täälläpäin... :D

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viesti
                                                      Musta b8 isolla lasikatolla puuppolassa taas,koitin morjestella:)
                                                      Morjenstin kyllä! :D piti vaa keskittyä hiekkatielle siirtymiseen kun ryömin kotitielle!

                                                      ja ei oo musta vaa lavagrey!! :(( loukkaannun aina tästä.. ;D
                                                      Viimeksi muokannut Killeri; 9.5.2016, 21:03. Perustelu: Älä tee heti perään uutta viestiä vaan editoi vanhaa.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viesti
                                                        Morjesteliko joku täältä eilen jostain kolmosesta kaukajärvellä töyssyjen kohdilla?
                                                        Luultavimmin minä. Ainakin jollekkin avanttikuskille nostin lapaa sunnuntaina noin klo 19 tms.

                                                        Comment


                                                          Ihan siisti s8 d2 terminaalitie 17 vastapäätä parkissa hämeenlinnassa. Ei ainakaan takana ollut jengitunnuksia.
                                                          Viimeksi muokannut Killeri; 10.5.2016, 10:29. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

                                                          Comment


                                                            Aamulla ajoi sama kiesi varmaan vastaan, hieno S8

                                                            Comment


                                                              Moikkasin jollekin mustan A4:n kuskille Ideaparkin kohdalla kun aluset näytti olevan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X