Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tänään 18:54 moottoritiellä Lempäälän Ideaparkin kohdalla Helsingin suuntaan hopea TT, OSY-xxx, olin bongaavinani peräpeilissä kilvenalusen.

    Comment


    • KSM Hannunniitun parkkiksella paljon tyylikkäitä a4/5/8. Taidatte olla kuntosalin porukkaa? T. Kaupan kassa

      Comment


        BAD-8 bongattu Joensuussa. Ihan asiallinen.

        Comment


        • Tänään puolen päivän tienoilla Pitäjänmäessä imola gelb B7 RS4 ajeli vastaan, oli kyllä hiano.

          Comment


          • Harmahtavan sävyinen C6(?) Avant (EKI-XXX) Seinäjoella kivistöntien/kuortaneentien ympyrässä n. Klo 14:55. Itse tulin taakse sinisellä Rellun Megane farkulla. En ehtiny morjenstaa...

            Comment


            • CYP-XXX:lle räpsyttelin valoja tossa Rautatienkadun ja Alasintien ympyrässä vajaa tunti sitte. Ajelin perässäs tolla omalla rouskulla.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja jaeger Näytä viesti
                Tänään puolen päivän tienoilla Pitäjänmäessä imola gelb B7 RS4 ajeli vastaan, oli kyllä hiano.
                Taisin olla minä. En ole vielä ehtiny laittaa clubitunnuksia autoon.

                Comment


                  Espoon keskuksen ääsmarketin hallissa hopee A3 alunen takana.
                  N.18.05 tais kello olla.

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                    CYP-XXX:lle räpsyttelin valoja tossa Rautatienkadun ja Alasintien ympyrässä vajaa tunti sitte. Ajelin perässäs tolla omalla rouskulla.
                    Katoinkin jo aikasemmin että nyt tulee matala b8 perässä :) Moro vaan.

                    Comment


                    • Vaaralan Snacky. Siihen kurvas matala B7Sedan. Terve vaan jos oot täällä. Eilen sitten tuli vähän matalampi B7farkku Ansakujalle kun seisoin risteyksessä odottamassa vuoroa. Hyvältä näyttää! :)

                      Comment


                        [IMG]Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1444973251863.jpg
Views:	1
Size:	168,2 Kt
ID:	1628756[/IMG]
                        Täältä joku? RPP-*** gekko takaloosterissa.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viesti
                          Kuka lie tuli puolen kuuden aikaan vastaan A5:llä Suutarilassa Sarastustiellä. Pyörän päältä moikkailin
                          Enköhän se ollut minä, monsuunin harmaa A5 clubitunnareilla?

                          Comment


                          • S3 tuuliruusun nesteellä juuri nyt.

                            Comment


                              Tumma b5 sedan ässä atm:n valoissa vastikään kolme minuuttia sitten. Kuka myöntää? :)

                              Comment


                                Kilvenalunen bongattu hyvännäköisestä valkoisesta, rotoreilla(?) varustetusta C6 sedanista. Rekkari XVK-xxx.

                                Comment


                                • B7 S4 FUN-4 kilvillä bongattu eilen ~19 aikoihin bilteman valoissa. Itse takana B6 S4sella, jossa on ollu joskus samat kilvet :D

                                  Comment


                                  • Viikin prisman parkkihallissa melko henmetin hieno harmaa S3 tänään klo 11:00~ kannoin muksua ni en ehtiny edes näkemään oliko klubialusia tai mikä rekkari oli, tämä oli kuitenkin pakko saada sydämeltä pois, emäntä ei ymmärtänyt mun hypetystä :D

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja mj Näytä viesti
                                      Enköhän se ollut minä, monsuunin harmaa A5 clubitunnareilla?
                                      Hyvin paljon mahdollista. Vetelin siinä viimesiä kilometreja työmatkasta ja hieman hengästytti. Jäi tarkempi kattominen väliin. Kilventaustaa kyyläsin :)

                                      Comment


                                        Greenboy ettei ollut harmaa s3 kuitenkin ? Emäntä töissä entressessä ja auto parkissa aina siellä s-marketin puolella hallissa :)

                                        Comment


                                          No 3 sarjalainen ja voi se olla että se oli harmaa eikä hopee kun siitä vaan ohi pyyhkäsin ja hopea ja harmaa niin lähellä toisia ja siinä valaistuksessa :D

                                          Comment


                                            Tapulikaupungintiellä äsken musta s5, moro vaan jos täkälaisiä :)

                                            Comment


                                            • Vieno pyyntö sille uudehkon farkku S4:n omistajalle, joka pitää autoaan usein Eteläisellä Hesperiankadulla. Voisitko pitää jossain muualla kuin työmatkani varrella tai vaihtaa ne mahottoman hienot vanteet rumempiin tai edes nostaa ajokorkeutta? Meinaa jalankulkijat jäädä suojatiellä alle, kun jään aina ajaessa kuolaamaan sitä autoasi. Ei ole clubin kilvenalusta, mutta jos joku nyt sattuisi tuntemaan... ;)

                                              Comment


                                                Eilen myöhään Jkl 4-tien seutu. FUN-4 vs joku B5 sedan, taisi olla vauhtia ihan jonkin verran kun ohi ajoitte. FUN-4 on B7 S4.

                                                Comment


                                                • emsii lipui A5:lla kivistönmäen pesuhalliin, hyvä stance kyllä. RS5:sen osat tuo mukavasti aggressiivisuutta
                                                  http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=3401

                                                  Comment


                                                    Epämääräinen bongaus.. Yhden ja kahden välillä Tuusulanväylällä Tammiston kohdilla meni ohi jokin punainen kilvenalusella varustettuna, olisiko ollut B8 tai A3 sedan. Itse ajelin laput silmillä, mutta kartanlukija teki bongauksen. :)

                                                    Comment


                                                      Nuorempi Isoniemi tais ajella kutosella vastaan Kiimingissä jotain kahen maissa tänään? Nimim: suksiboksi katolla Rukalle (taas) :)

                                                      Comment


                                                        Hyvinkäällä tänään päivällä B5 RS4, kilvellä BOD-111, olikos täältä?
                                                        Kuolasin pitkään ja hartaasti :)

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Niksu- Näytä viesti
                                                          B7 S4 FUN-4 kilvillä bongattu eilen ~19 aikoihin bilteman valoissa. Itse takana B6 S4sella, jossa on ollu joskus samat kilvet :D
                                                          Sullakin ollut nuo kilvet b6 s4 kiinni? Mulla oli myös keltaisessa ässässä ollut. Melkeimpä arvaan missä käytössä sinun auto on aikoinaan myös ollut.

                                                          Comment


                                                            Kuka noita FUN-4 kilpiä on oikein viljellyt aikoinaan, ei ilmeisesti vaikuta täällä? Tuo B7 S4 on tavanomaista hiukan ripeämpi laite johtuen tuosta MTM kompurasta mitä siihen on laitettu. Menee ohi siis B7 RS4:sta.

                                                            Comment


                                                              Veikkaisin maahantuojaa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X