Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Clubialuset liikahti klo 19 Shell Veturilta Kalevankadulle farkku B8:ssa... Ajoin ohi ja nostin lapaa :)

    Comment


      Toppura, peura, Anssi, Niko ja Joni rusalla

      Comment


      • Kajaanissa koivukoskenkadulla parkissa musta b5 rs4 lsy-xxx. Member tarra takalasissa, klubilaisia?

        Comment


          Rusalla tavataan. Vois järkkää nuorison kokoontumis paikan siihen pihalle joka vkl jotta voidaan höpistä ja antaa tukee toisillemme ??

          Comment


          • Sopii :)

            Comment


              Aika söpö idea Joni :)

              Comment


              • Tänäänhän tuli useempiki bongaus. Yhen jälkee oli orimattilaan päin menossa renkomäen kohdilla punanen avantti b6 kärry perässä ja olin näkevinäni kilvenaluset edessä, ja diffas meni ala-okeroisten tiellä ja myöskin musta avantti b7 tuli vastaan samaisella tiellä noin puoli kolmelta, itse olin valkosella b8 liikenteessä

                Comment


                  Jahas. Mitään taas o huomannu. :D kilun spottasin tos yks päivä ja eilen oli iltapäivästä joku musta A5, jossa jengialuset kilven alla, hennalan nesteellä. :)

                  Comment


                  • Mä olin kyllä hitusen syrjässä, ei mikään ihme jos et huomannu :D

                    Comment


                      Teollisuuskadun itäpäässä Helsingissä ajeli lännen suuntaan punainen B6 Avant, jossa nähdäkseni oli klubikilvenalunen keulalla. Olin mustan 4G Allroadin ratissa.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                        kilun spottasin tos yks päivä
                        Jep pe iltapäivällä, itsekin huomasin, mutta eihän sitä taas tajunnut lapaa nostaa.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viesti
                          Tänäänhän tuli useempiki bongaus. Yhen jälkee oli orimattilaan päin menossa renkomäen kohdilla punanen avantti b6 kärry perässä ja olin näkevinäni kilvenaluset edessä, ja diffas meni ala-okeroisten tiellä ja myöskin musta avantti b7 tuli vastaan samaisella tiellä noin puoli kolmelta, itse olin valkosella b8 liikenteessä
                          Oikein näit, olin punasella b6:lla kärry perässä viemässä poikia orimattilaan motocrossia ajamaan, koitin morottaa pahasti myöhässä.

                          Comment


                          • Mäkkylässä parkkihallissa bongailtu sininen S6 apr teksteillä ja kilvenalusella.:D
                            Kaverille muuttoa duunattiin tossa ja käytiin paikkoja kattomassa. Samassa hallissa pirun komee harmaa S3 myös.:)

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                              Mäkkylässä parkkihallissa bongailtu sininen S6 apr teksteillä ja kilvenalusella.:D
                              Kaverille muuttoa duunattiin tossa ja käytiin paikkoja kattomassa. Samassa hallissa pirun komee harmaa S3 myös.:)
                              Minähän se sielä asustelen :) s6 siis. Olit näköjään Nihtisillan abcilla vähän aikaa sitte. Tulin käymää alepassa.
                              Viimeksi muokannut Petriiv; 13.9.2015, 22:18.

                              Comment


                              • Frestohan se on kai nykyjään. Kävästiin juu siinä syömässä, kun saatiin pikkukamat kasattua. Kaverilla sen verran kiire oli töihin, et lamput laittelenkin vasta ens viikonloppuna kiinni. :)

                                Comment


                                  Juha| oli tovi sitten tankkaamassa kehä kessalla. Olin naamioitunut pick upin kyytiin.
                                  Viimeksi muokannut Kuppis; 14.9.2015, 11:40.

                                  Comment


                                  • Lievästi offtopic, mutta onko nuo nihtisillan Freston mätöt mistään kotoisin? Voisi joskus ottaa sieltä mukaan ruokaa, kun tulee muutenkin käytyä siinä alepassa ajoittain. Näemmä ei tosin ikinä samaan aikaan, kuin te kaikki muut.

                                    Comment


                                    • Eipä ne hampparit oo ainakaan mistään kotosin.

                                      Comment


                                      • Ite otin kebuu, oli se ihan alasmenevää, mut ei ihan ensimmäinen mitä suosittelisin. :D Burgerit kuulemma ihan ok. :) pikkasen tummat ja rapeet pihvit. Mut eipä tolla hinnalla paljon odotakkaan saavansa.:D Scanburgerihan se on.

                                        Ja moro vaan kuppis! Karmee väsy päällä ja Kastellilla tuli käytyä.:)

                                        Comment


                                          Musta S3 juuri äsken Kaupintiellä menossa kannelmäkeen päin. Rekkari alkoi HHI- jos en ihan väärin kattonut.

                                          Comment


                                            About 30min sitte limingantullissa harmaa b7 avant olikohan 3sdm 0.06 vanteilla ja klubitarra ikkunassa sekä kilvenaluset. Kuka olit? Tulin itse vastaan samanlaisella mutta sedanilla vastaan.

                                            Comment


                                              Vantaanportin Tokmannin parkkiksella harmaa S6 C6 sedan OCY-xxx, onko täkäläisiä?

                                              Comment


                                                Ipsi oli Jethron ohjelmas äsken :D

                                                Comment


                                                  Ipsi oli just äsken telkkarissa Nelosella.

                                                  Comment


                                                  • Tänään Seinäjoella tuli perässä A4 B6 Avant (?) grafiitin harmaa, Törnävällä, törnäväntien/björkenheimintien risteyksessä menit ohi kun olin kääntymässä vasemmalle mustalla B7:lla. Ainakin takana sulla tunnukset :)

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                                      Vantaanportin Tokmannin parkkiksella harmaa S6 C6 sedan OCY-xxx, onko täkäläisiä?

                                                      Terve,

                                                      Joo bongasinkin sun ässän lähtiessä [emoji1]

                                                      Comment


                                                        Äijälässä (keskustassa :) )seisoo V8 melko usein okt:n pihassa. Täältä?

                                                        Sunnuntaina illalla musta B7 farkku jengikilvillä ja jollain erikoisilla takavaloilla parkissa Orituvan parkissa.

                                                        Comment


                                                        • Antti Määtän ferrexoctavian bongannu jo kahtena päivänä, oon sun naapurissa tekemässä remonttia :D

                                                          Comment


                                                          • Hopea B7 avant "ZAZ"- jne. alusilla ja myös hopea sedan ilman alusia erään yrityksen pihalla, eräällä kurssilla otaksun...
                                                            Samassa talossa töissä. Nimiä tai brändejä mainitsematta. ;)

                                                            Comment


                                                              Ilmankos se Jarkon rekkari näytti niin tutulta :D morot vaan:)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X