Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • "Tänään kehä 1 länteen kello 16.11 olin hiipimässä hämeenlinnanväylää kohti, kun samalla livutin ohi mustasta b6 avantista, jossa etupuskin oli hiukan hiomapaperia saanut. Koitin kovasti vilkuttaa ikkunasta. :D"

    Minähän seillä oon ajellut tuntomerkeistä päätellen :D Puskuri on nyt maalattavana :)

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viesti
      Kuka clubilainen oli Korkeasaaressa tänään? Sininen B7 Avant CYL-*** bongattu Mustikkamaan parkkipaikalla.
      Väittäisin, että vaimo ja pojat oli Korkeella, kun itse olin mökkeilemässä.

      Comment


        Oliko jonku täältä kauniimman sukupuolen edustaja mustalla b8 avantilla FJJ-XXX~15.30 moottoritiellä liikkeellä.

        Comment


          Tais Juha morjestella Kehällä ennen Tunskia?

          Comment


          • Juu, sun auton erottaa jo kaukaa. :D
            Kehällä länttä kohti Itikses morotin punasen A5:n kuskille kans. Clubialunen takana. Kuka?
            Heti Riston bongauksen jälkeen Tuuskilla suht matala harmaa farkku b7, hillittömät venyt oli ainakin, ja oliko jumalauta bemarin logot vanteissa??? :D

            Comment


              Juhalla pää pyöriny ympyrää ku keskimerkkiä bongannu

              Comment


                Juu kaipa tuo on aika helppo takaa erottaa :D Ite olin ihan koomassa ja pää rupes vasta pyörimään kun heräsin tööttäykseen :D

                Comment


                  Tuo buimurivanteinen b7 on ihan vakikalustoa Rusalla viikonloppusin, mutta ei taida olla klubilaisia.

                  Comment


                  • dr_ink bongattu Motonetillä tänään pakoputki kädessä ja kaukkarilla kontti auki ;)

                    Comment


                    • Mä Skige räpyttelen silleen nopeesti et huomaan. :o

                      Comment


                      • Toppura, täysin puolivaloilla olin liikenteessä, en ole tajunnut mitään.
                        Piti käydä toiseen octaviaan hakemassa hormia kun katsastus olis hoidettava huomenna ja reikäisen takavaimentimen kanssa en kehtaa edes kaverille käydä näyttämässä :)

                        Comment


                        • Noniin =) Mä olin mersulla liikenteessä, niin ihmekkös et tunnistanut :)

                          Comment


                            Sinä kehä 1 ennen kolaripaikkaa annoit tietä minulle sinun a3sella.
                            Bongasin alusen takaa ja päätin että sun eteen tuun niin ehkä bongaat että samaan klaaniin kuulutaan :P
                            Eli huomenta vaan.

                            Comment


                            • Sunnuntaina(?) oli uudempi valkoinen q7(?) mäkkärin valoissa rinnalla. Morjestinkin rinnakkaisella kaistalla puskurivikaisella mustalla c6:lla. Nätti oli ja klubin aluset takana :)

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Greenboy- Näytä viesti
                                Sinä kehä 1 ennen kolaripaikkaa annoit tietä minulle sinun a3sella.
                                Bongasin alusen takaa ja päätin että sun eteen tuun niin ehkä bongaat että samaan klaaniin kuulutaan :P
                                Eli huomenta vaan.
                                Minäpä se taas. Nyt tiiät mitä bongailla ku kalusto on selvillä. ;D

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
                                  Minäpä se taas. Nyt tiiät mitä bongailla ku kalusto on selvillä. ;D
                                  No hitto, sä matkustat ihan liian monella autolla :P
                                  Seuraavan kerran pitää himmaa ihan sama mikä klubikilven alusella ajava niin rinnalle niin kauan ennen kun saan nostettua räpylää :D

                                  Comment


                                  • Eilen aamupäivällä kuopion ikean parkissa oli keltuaisen viereen ilmestyny kullan värinen A8 klubialusilla, pois lähtiessä tuli vastaan musta sedani urssi ja sieltä nousi lapa pystyyn :)

                                    Comment


                                      Siniharmaa B6 Avant kerhon kilvealusilla oli tunti sitten Porin Puuvillan edessä parkissa, kenen lie?

                                      Comment


                                        Juhaa on nyt bongattu urakalla. Minäkin bongasin punaisen a3 keskiviikko aamuna itäkeskuksen prisman valoissa kun liityit siitä itäväylälle ja mies mutään oo huomannu :D

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja demons Näytä viesti
                                          Eilen aamupäivällä kuopion ikean parkissa oli keltuaisen viereen ilmestyny kullan värinen A8 klubialusilla, pois lähtiessä tuli vastaan musta sedani urssi ja sieltä nousi lapa pystyyn :)
                                          Minä siihen keltasen viereen kultasen laitoin, sattu niin mukavasti siinä tilaa olemaan.

                                          Comment


                                          • Tänään Espoossa Turun moottoritien työmaan kohdilla jossa 80kmh:n rajoitus musta b7 avant paineli reippaasti vasenta kaistaa ohitse. Sama auto uudestaan kaatopaikan kohdilla ajeli alinopeutta 120kmh alueella. Menin ohi sinisellä 3bg passatilla. Vilkut myös puuttui autosta vai oliko tummennettu piiloon?

                                            Comment


                                            • Se on Joni, kun vetää tota kehää päästä päähän neljä kertaa päivässä.. Vaimon heittää duuniin Tapiolaan ja tulee sieltä sit töihin Porvooseen/Roihuvuoreen. Päivällä sit sama temppu kääntäen.
                                              Sillä noi Kehä I:llä jokapäiväset kolaroinnit alkaa suorastaan vituttaa. :D

                                              Mutta jotta morjensta vaan nyt tätä kautta! Yleensä ei aamulla oo viel heränneenä tuohon aikaan, varsinkaan, kun ei aina ehdi aamukahvia kotona hörppäämään..:D
                                              E: Tais olla keskiviikkona matka Jt Carfixiltä töihin, mielessä pyöri tulevat menevät tuhannet. :D
                                              Viimeksi muokannut Juha|; 3.9.2015, 16:07.

                                              Comment


                                                Mahtokohan olla klubilaisia, tänään turussa koulukadulla näin A4 camo maalauksella puna/musta väritys.
                                                Olin valoissa niin en nähnyt mitä kilvenalusessa luki, suht matalallakin kulki.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viesti
                                                  Ratsukadulla Sellon vieressä harmaa B7 sedan mustilla vanteilla ja klubitarralla viiden aikoihin, naisihminen ratissa ja katse tiukasti eteenpäin :) Sellon parkkihallissa lisäksi vielä musta pitkäkatto B7 S4 samaan aikaan.
                                                  Mun auton ja avovaimon olet bongannut. Auton tuntomerkit, kellonaika ja paikka täsmäis.

                                                  Comment


                                                  • CYC- B6 Ravintola Fuudin edessä parkissa 11:00 aikoihin :)
                                                    Viimeksi muokannut Hallikainen; 4.9.2015, 16:52.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Mellua8 Näytä viesti
                                                      Minä siihen keltasen viereen kultasen laitoin, sattu niin mukavasti siinä tilaa olemaan.
                                                      komia peli oli :)

                                                      Comment


                                                      • Useita clubilaisia bongattu Finlandia -talon parkkihallissa. Itse ajoin tumman vihreällä S2:lla. Samalla näin kaksi B9 audia :)

                                                        Comment


                                                        • Siisti musta B5 S4 avant ABG-7xx tänään Seinäjoen RTV:n pihassa, tunnukset löytyi. Itse matkassa omalla mustalla B7 sedanilla [emoji4]

                                                          Comment


                                                            Buuhiz bongattu suhailemassa KodinTerran/Prisman parkkipaikalla aamu kahdeksan aikoihin, Prismaan päädyit...

                                                            Comment


                                                            • Kilu7 motarilla lahdesta pohjoiseen lähti perään melko rivakasti ja sitten posotteli ohi. Ajelin jäähallin kokosella sprintterillä jossa lukee aika näkyvästi lipsanen. Vilautin pitkiä ja morjestin, en tiiä huomasitko. Ja sen jälkeen joku siisti musta b7 suuntana sama. Jos tulette vastaan niin saa morjestella mersukuskille, liikun aivan liikaa ympäri suomea tuolla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X