Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Uutela Racingillä Kotkassa kävi juuri ennen mua joku audiclubin postikuski tuomassa pari clubin lehteä :D Oli sillä jotain huoltoakin vissiin ollut.. Rs6:lla oli oltu liikenteessä.
    Oman b6 hain sieltä jakohihnan vaihdosta.

    Comment


    • Tumma 4F Avant (XAZ-XXX) TYKSin nurkilla tunti sitten.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
        Ja itse bongasin kilvenalusen puksun Hesen drive in kaistalta. Tarkemmin ei osaa sanoa, kuin että oli harmaa ja ehkä neljä pakoputken päätä.
        Jos joskus klo 17 aikoihin, niin todennäköisesti mun auto. Ja taas bongattu roskaruokaa hakemassa, eilen viimeksi. :)

        Comment


          Juu suunnilleen niihin aikoihin :)

          Comment


            Hiekkaharjussa näkyy kilvenalusia Torniparkissa a4 ja tornimäki(tien) parkissa TT ja satunnaisesti muitakin.

            Comment


            • Tuplabongaus kilvenalusia Lappeenrannassa n. Klo13. Eka Muukon (???)suoralla B5 avantti tankkaamassa toista tai toisinpäin tms.
              Ja vähän myöhemmin musta TT parkissa Kaukaalla. Perä edellä ruudussaan. Ei tarkempia koordinantteja tähän. Tunnistanee omansa.

              Comment


              • Tuliko joku tänään Oritkarin rampissa vastaan sinisellä B6? Vai näinkö niin harhoja että ois noussu lapanen?

                Comment


                • Perjantaina illalla puoliysiltä harmaa b5 ässä Sellon parkkihallissa, oli vähän sen näköinen peli, että voisi hyvinkin olla foorumilaisia. Murauttelit ohi, kun olin itse lastaamassa ostoksia autoon siinä parkkirivin päässä.

                  Comment


                  • Punainen S5 espoossa.

                    Tuli pongattua punanen S5 turun motarilla Ikeaan päin mennessä perjantaina 17.7 noin puolen päivän aikaan. Kääntyi espoon liittymästä pois.
                    Itsellä oli musta A5 saksan kilvillä RÜd:S1970.

                    Comment


                    • Hopeinen S5 Helsingin yliopiston holleilla, oli kyllä makia. :3 Ja Tesla Model S taksina! :o

                      Comment


                      • OT:ta tähä välii, mun mielestä niitä on muuan kymmen noita Tesloja takseissa nimim. Keskiviikkona täällä peräkylällä moisella matkustaneena. Suomeen Teslaclubiinki kuuluu jo puolentoistasataa jäsentä. ;)

                        Comment


                        • Joo noita taksi Tesloja tuntuu olevan aika paljon pk-seudullakin. Suhteellisen monesti niitä tulee vastaan.
                          Viimeksi muokannut Eemeli82; 19.7.2015, 11:01.

                          Comment


                          • Audi 5 jossa rekkari räp5. Torstaina laajavuoressa.

                            Comment


                              Jep, Uutelalla tuli pyörähdettyä! Seuraavat lehdet jätetään sitten Hyvinkään Laakkoselle ;)

                              Comment


                              • Kuka ajeli teivon ABC ohi harmaalla s3 itse olin sinisellä A4 b7 takana?

                                Comment


                                • Tie 2 valkoinen tt RXG-xxx ajelin tumman sinisellä oculla perässä, ei jengi tunnuksia.

                                  Comment


                                    Toppura äsken (11.02) tikkurilantiellä. Scaniasta pitkät päälle ja käsi ulos ikkunasta, herra puhuu vaan puhelimeen eikä tajua mitään.

                                    Comment


                                    • Limingantullin mäkin drive-inissä bongattu C5 S6 kilvenalusilla. Koitin ikkunan takaa heiluakkin.

                                      Comment


                                      • Oisko Aakmanin, eli siis mahdollisesti myyty auto mutta alusilla edelleen? Ajo kans yks päivä vastaan vaan ei kyllä herra itse ainakaan enää kuljettanut. :D

                                        Comment


                                        • Sori Kuppis :D Oli mielenkiintonen puhelu meneillään, tulin autoa katsastamasta. Läpi meni kehujen kanssa, niin olin aivan sekasin ;) Joku tuli mua vastaan Ylästöntiellä, Veromäen koulun kohdalla Hopealla B5 Sedanilla, alunen ainakin edessä.

                                          Comment


                                          • Nuijari juuri äsken Merituulentiellä laput silmillä kärry perässä. Ajoin jonkun matkaa rinnallakin :)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                                              Oisko Aakmanin, eli siis mahdollisesti myyty auto mutta alusilla edelleen? Ajo kans yks päivä vastaan vaan ei kyllä herra itse ainakaan enää kuljettanut. :D
                                              Paljon mahdollista, auto meni asustelemaan Kuivasjärven suuntaan. Auto oli nettiautossa vajaa pari kk ja kun oikea soitto tuli, olin näyttämässä autoa 10min päästä ja kaupat sovittiin suunnilleen varttitunnissa, ei siinä kerenny paljon kilpiä irrotella :D

                                              Comment


                                              • Lohja kirkniemi löytyi parkkiselta risa komia !
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                • Rs5 meni sunnuntaina kuopion motorilla.

                                                  Comment


                                                    Kuka clubilainen oli tänään klo. 16.45 Länsikadun ja Koskikadun liikennevaloissa tummalla b6 avantilla, jossa edessä oli clubin kilvenalunen? Itse ajelin Yliopistokadun suunnasta keskustaan päin ja yritin moikkailla.

                                                    Comment


                                                      Joku klubilainen (AFN-XXX, B5 1.8) tuli ohiteltua seiskatiellä, tuli motarille Porvoon läntiseltä rampilta matkaten kohti itää.

                                                      Comment


                                                      • Aluset bongattu poislähtiessä Megalta klo 1950. Nätti peli!

                                                        Comment


                                                        • Diffas bongattu vääksyn kanavarockissa viime lauantaina. Nousit juuri autosta kun heitin siihen kaverin B5:lla porukkaa. Taisit etsiä katseellasi klubitunnuksia autosta. :)

                                                          Comment


                                                          • Tais olla QHad ketä kiilas törkeesti seiskatiellä työmaa-aluella oikeelle kaistalle :) Mutta nätti oli peli !

                                                            Comment


                                                              hmm... Koskas mie sellasta ja mis tarkemmin? Kiilailu ei pahemmin kuulu repertuaariin :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X