Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Olikos MRaitoniemi imatran mäkkärissä 11:30 about?

    Comment


      Onko Marc Franck:illa suksiboksi audin katolla vai onko Laukaassa enemmänkin samannäkösiä aakutosia?

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viesti
        Tänään oli musta sedan A4 tummilla takavaloilla ja clubialusella JKL autotarvikkeen korikorjaamon edessä...
        Moro vaan Jussi, tuota omaa pirssiä tuli käytyä näyttämässä perus maalivikojen takia.. Olitko omalla autollas pyörimässä siellä vai?

        Comment


          Äsken Tikkurilantien ja Talvikkitien valoissa musta R8 Spider ja putkista päätellen V10

          Comment


            Puijonlaaksontiellä tumma S8 (?) n. klo 16 tänään. Oliko klubilaisia? Näytti, että olisi kilvenalunen ollut takana, mutta parin auton takaa viereiseltä kaistalta katsottuna en ole ihan varma.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja pide Näytä viesti
              Puijonlaaksontiellä tumma S8 (?) n. klo 16 tänään. Oliko klubilaisia? Näytti, että olisi kilvenalunen ollut takana, mutta parin auton takaa viereiseltä kaistalta katsottuna en ole ihan varma.
              Ettei vaan ollut minun tummanvihreä S6, eukolla ajossa ja sielläpäin varmaan ollut tuohon aikaan. Alusia mulla tosin ei ole.

              Comment


                -TMk- imussa ajelin keskustassa. Molemmat oltii töiautoilla

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viesti
                  Ettei vaan ollut minun tummanvihreä S6, eukolla ajossa ja sielläpäin varmaan ollut tuohon aikaan. Alusia mulla tosin ei ole.
                  Kyllä se 8 oli ainakin kopaltaan ja mielestäni myös S8 merkki perässä. Ja aluset oli, mutta en oo ihan satavarma oliko klubin alunen.

                  Comment


                    Onkohan jonkun foorumilaisen omistuksessa mun entinen A6 C4 hopea avant quattro... MGT-xxx, Vaajakoskella nähty.

                    Comment


                      Erikoisen värinen urssi Pirkkalan ABC:llä alkuillasta, samassa parkissa myöhemmin illalla sininen B6 jossa runsaasti APR tarroja.

                      Comment


                        LauriJT:n ässä keittiöjätin pihassa parkissa eilen puolilta päivin vai näinkö jonkun muun keltaisen pitkäkaton? :)

                        Comment


                          Jos meinasit sitä sini-violettia avant urssia kattotelineillä niin se olin minä. Kattelin että oli joku miittinki siinä parkkiksella mutta oli vähän kiirusta niin ei tullut pistäydyttyä jutulla.

                          Comment


                            Juuri sitä, parin viikon päästä samaan aikaan on seuraava miitti. Sekaan vaan, kyllä me jossain vaiheessa yleensä kahvipöytäänkin siirrytään.

                            Comment


                              Harmaa B6 Avant klubialusella ja member-tarralla bongattu Mariankadun liikennevaloissa, käännyin ite Meriniityn suuntaan sinisellä Rangerilla.

                              Comment


                              • Hep, minä olin tuolla harmaalla B6 liikkeellä :)

                                Comment


                                • Kenen OTN-xxx on Airportin varikolla ?:) Oman kans toimitin sinne juuri :)

                                  Comment


                                  • Sininen cyl-××× b7 tuusulanväylän päässä. Jatkoit kehä länteen

                                    Comment


                                      Ajeliko oopee tänään 12 jälkeen Ideaparkin nurkilla :)

                                      Comment


                                      • Tänään noin 11:30 imolagelb avantti b7 rs4 tuli vastaan mechelininkadulla. Hieno oli. Klubilaisia? Kilventaustoja en ainakaan bongannut.

                                        Comment


                                        • 17.00 Kyssin viereisellä nesteellä sininen farkku a4. Kilvenaluset näytti olevan!

                                          Comment


                                          • Puijonlaaksontiellä tumma S8 (?) n. klo 16 tänään. Oliko klubilaisia? Näytti, että olisi kilvenalunen ollut takana, mutta parin auton takaa viereiseltä kaistalta katsottuna en ole ihan varma.
                                            Varmaankin minä oon ollu..

                                            Comment


                                              No niin, eli silmät toimi. Aloin jo epäillä… Ei päässyt kättä nostamaan rinnalle, kun oli porukkaa edessä tupeksimassa.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja osoners Näytä viesti
                                                Tänään noin 11:30 imolagelb avantti b7 rs4 tuli vastaan mechelininkadulla. Hieno oli. Klubilaisia? Kilventaustoja en ainakaan bongannut.
                                                Sama tuli bongattua aiemmin tällä viikolla Meklulla.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
                                                  Sininen cyl-××× b7 tuusulanväylän päässä. Jatkoit kehä länteen
                                                  Minäpä tuo. Hieman kiirusta pukkasi pojan kanssa rasitustestiin. Kattelin, että saattoi olla klubilainen kuka siinä ajeli.

                                                  Comment


                                                    Kehäykkösellä myllikän kohdalla itäänpäin ohitin eilen joskus 17 maissa hopeisen 4F avantin kilvenalusilla - mulla "tunnukseton" hopeinen A3 sedani alla.

                                                    Comment


                                                      Tuossa vartti sitten joku naishenkilö ajeli Kuopion Prisman nurkilla hopeisella B5 ässällä (?) vastaan. RS4-puskin oli keulilla ja klubialunen siinä.
                                                      Viimeksi muokannut juuhok; 6.2.2015, 11:16.

                                                      Comment


                                                      • Matias ei mulla ole boksia, mut ihan 100m naapurissa on täysin samanlainen farkku, jolla mahtaa olla boksi. Joel en ollut omalla, vaan työautolla...

                                                        Comment


                                                          Harmaa B5 ässä ajeli Jojensuun koulukadulla joskus kolmen jälkeen.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viesti
                                                            Joel en ollut omalla, vaan työautolla...
                                                            Olitko sillä sini-valkoisella vilkut omaavalla pakettiautolla? Jos olit, niin moro vaan, tuli sitten ihan mieskin bongattu..

                                                            Comment


                                                            • Uljas 200q Imatran moottoritien pohjoispäässä tänään klo 7.00. Autolle ominaisella vasemmalla kaistalla toki. Ohitit minun valkoisen B8:n ja käännyit Puntalan teollisuusalueelle. Sankassa lumipöllyssä en nähnyt tarkasti väriä. Siniharmaa kaiketi? Moro vaan!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X