Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tero bongattu vaihteeksi tuolla madetoja suunnilla. Ite kärry perässä askon parkkikselta lähin just ku odottelit vihreitä.

    Comment


    • Kukas mulle vilkutteli tänään 4F:stä Käpylän tienoila? Tuohtuneena edessä ajeneen Octavian liikennevalolähdöstä reaktioni lavan nostoon meni ohi.

      Comment


        Hopeanharmaanhiekkanen(?!) A4 b6 Avant tänään terran parkkiksella viiden aikoihin. Parkissa lähellä omaani. Kilvenalunen oli takana. Terve! :)

        Comment


          Tummaviininpunane urs4 seuraili pikku hiljaa perässä itiksestä rusalle :) ibizasta terveisiä ei kehrannu tulla kevyes hupparis vieraille huutelee ku en kerinny katsomaan oliko kerholaisia :D

          Comment


          • RistoEen takavalot bongattu ennen klo 16 Teollisuuskadun ja Jämsänkadun(?) risteyksessä.

            Comment


              Ajoiko jaarli81 4F:llä Tuusulan itäväylällä vastaan kohti Keravaa n. 17.30?

              Comment


                Musta A6 C6 sedan näteillä vanteilla ja madallettuna mateli Hyvinkään keskustassa tovi sitten.

                Kyllä toi C6 kori vaan on niin nätti, sedanina ja farkkuna :)

                Comment


                • Tummaviininpunane urs4 seuraili pikku hiljaa perässä itiksestä rusalle :) ibizasta terveisiä ei kehrannu tulla kevyes hupparis vieraille huutelee ku en kerinny katsomaan oliko kerholaisia :D
                  Se olin mä! Eikä se mikää ässä oo :D

                  Comment


                    Aaaa no prkl silmät ristis ku tulin siihe risteyksee itikses :D

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Sadsam Näytä viesti
                      RistoEen takavalot bongattu ennen klo 16 Teollisuuskadun ja Jämsänkadun(?) risteyksessä.
                      Juu, Messukeskukseen oli matka. Ite en kyllä teikäläistä huomannu :)

                      Comment


                      • Mä huomasin sut vasta kun olit kääntynyt. Itse matkalla kohti Länsi-Pasilaa, matelin vasemmalla kaistalla.
                        Voi olla että olit edellä koko Teollisuuskadun pätkän ettet nähnyt?

                        Comment


                          Kuka ajeli mun perässä Kilo-Karamalmi välin? B7:lla kurvailit mun C5:n takan.

                          Comment


                          • Se sama b7 joka sielä Lähderannassa on parkissa joka arki päivä ;) Moro vaan!

                            Comment


                            • Musta seban B8 tuli salon plazan parkkihallista vähän aikaa sitten, clubialunen ainakin edessä ja siinä luki audi punaisella :D

                              Comment


                                B6 A4nen linnatuulen kohalla. Ilmeisesti moikkasit kun olin linnatuuleen nousemassa motarilta?

                                Comment


                                  Hessu_H81 tepasteli tänään lauantaina Ideaparkissa erittäin innokkaan näköisenä.

                                  Comment


                                  • juu sinne on aina niin mukava mennä pakotettuna kun ei oo mitään ostettavaa :) Empäs huomannu sua siellä

                                    Comment


                                      Kävelin just sopivasti sivusta käytävältä, niin en viitsinyt alkaa huutelemaan.

                                      Comment


                                        Kukapa se juuri äsken(17.20) tuli Malminrinnettä pitkin alas Lapinlahdenkadulle. Tunnusmerkkeinä musta A6 4f Avant, tarralla ja kerhon kilvenaluset. Ajoit suoraan eteeni! Huomioithan sen risteyksen olevan kiertoliittymä, terveisin suhari valkoisesta V70:sta....

                                        Comment


                                        • KuiKelo ajoi äsken vastaan somerolla turuntiellä, ajoin vastaan hopeisella hiacella joten et varmaan huomannu :D

                                          Comment


                                            coolmanni malminkartanossa äsken. mä venailin vaimoa bemarin kätköissä.

                                            Comment


                                            • Kuka tuli vastaan päivällä kahden jälkeen Munkkivuoren ostarin valoissa hopeisella 4F avantilla. Tummat takalasit ja musta maski sekä lasikattoluukku. Klubikilvet ainakin takana. Ite oli kääntyvien kaistalla traktorin korkuisella hopealla 4F sedanilla.

                                              Comment


                                                Se sama b7 joka sielä Lähderannassa on parkissa joka arki päivä ;) Moro vaan!
                                                Kas moro vain.

                                                Comment


                                                • RHead:n kanssa ajeltiin peräkkäin Kajaaninitiellä tuossa ennen 18:ta.

                                                  Comment


                                                    Tiksin aseman ärrällä joku klubilainen 6.40 tänä aamuna? Ainakin merkkitakki oli :)

                                                    Comment


                                                      Matti83 näin olin huomaavina.

                                                      Tänään Lehmosssa ~ klo 8 A4 B8 Mattamusta farkku.

                                                      Comment


                                                        Tummanharmaa/hopea Audi a4 b5 mustilla vanteilla tuli vastaan oulun motonetin pihassa, ja sama audi oli hetkeä myöhemmin limingantullin prisman pihassa :)
                                                        Takana näky olevan audiclub-kilvenalunen.

                                                        Comment


                                                        • Minäpä siellä kuljeskelin. Omissa maailmoissa näköjään olin kun en huomannut. :D

                                                          Comment


                                                          • Uus TaoTao VYR-XXX alusella ajeli just parkkihalliin, kun ite pyyhälsin Makkarakaupalle päin.. :)

                                                            Ja samalta reissulta Marqs konsonantillaan Limingantullissa.
                                                            Viimeksi muokannut Tomppis; 10.3.2014, 17:44.

                                                            Comment


                                                            • JAP3, niiralan ABC:n kohdilla noin 13 maissa

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X