Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei lennelly mitään oltiin kuitenki siel suht pitkällä ja joo kyllä jos viime talveen vertaa niin lumitilanne aika heikko.

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja anma Näytä viesti
      Eilen iltapäivällä Vaasan Klemetinkadulla, Imola Gelb värinen S4 B5 tuli perässä muutaman sata metriä. Olikohan joku klubilaisista? Itse olin erittäin paskaisella tummansinisellä B6:lla matkalla pesuun. ;)
      Tästä pitikin tulla tänne huutelemaan, minähän se siellä :D Huomasinkin jo kaukaa kilvenalusen ja piti tulla lähemmäs tarkistamaan lukiko siinä audiclub :)

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja bindi Näytä viesti
        Tästä pitikin tulla tänne huutelemaan, minähän se siellä :D Huomasinkin jo kaukaa kilvenalusen ja piti tulla lähemmäs tarkistamaan lukiko siinä audiclub :)
        Morjesta vaan! Oon saattanut aikaisemminkin bongata sut autoinesi työpaikan ikkunasta myllykadun kohdalla. :)

        Comment


          Oliko joku täkäläinen menossa Turun motaria Stadiin päin Lohjan liittymän kohdilla harmaalla A/S6:lla siinä hiukka ennen neljää. Ite ajelin turkkuseen päin.

          Comment


          • Kiellettyyn ajosuuntaan? :O Kortti pois.

            Comment


              Eilen (lauantaina) joskus puoli kolmen maissa mattamusta B5 ässä Vaajakosken ABC:ltä kääntymässä etelään päin. Ite hurautin siitä nokan edestä ja yritin vähän kättäkin heilauttaa mutta katselit just toiseen suuntaan.
              Aika ja paikka täsmäisi, tosin auto oli mattapaskainen, puhtaana ihan kiiltävä :)

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                Oliko joku täkäläinen menossa Turun motaria Stadiin päin Lohjan liittymän kohdilla harmaalla A/S6:lla siinä hiukka ennen neljää. Ite ajelin turkkuseen päin.
                Saattaa olla, että olis mun ässä ollut. Tarvii tiedustella. Ollu veljellä jo useemman viikon lainassa...

                Comment


                • Musta b5 s4 kilvenalusilla Oulunkylässä noin kello 11.00. Ajoin perässä b7:lla vähän matkaa.

                  Comment


                  • Vähän ennen neljää Tupoksen abceen kohdalla bongattu tumman harmaa(?) A4 b7 kilvenalusella, liian hitaat refleksit niin ei kerennyt moikata/väläyttää valoja. Itse olin liikkeellä harmaalla a4 b5.

                    Comment


                      Musta b5 s4 kilvenalusilla Oulunkylässä noin kello 11.00. Ajoin perässä b7:lla vähän matkaa.
                      Se olin minä, tuolla kävin kääntymässä.

                      Comment


                      • Kukas oli Kilossa karantiellä iskenyt tummansinisen B5 farkkuässän tuon oman kulkineen viereen parkkiin? Kuskin sivulasissa näytti olevan member-tarra.

                        Comment


                        • Näin eilen päivällä Kajaanin keskustan tuntumassa keltaisen b5 ässän, jossa oli musta konepelti. Kenellä nousee käsi ylös?

                          Comment


                          • Kenes hopea A6 C5 facelift avant kilvenpohjilla oli nyt aamulla Tehdaskatu 15 pihassa parkissa?

                            edit: sama auto hetki sitten niiralan abc:lla
                            Viimeksi muokannut juudas; 19.2.2014, 12:16.

                            Comment


                            • Kuka tuli ohitettua aamulla puoli kymmeneltä Porvoonväylällä vähän ennen Kehä III:n liittymää? Sen mitä ehdin nopeasti vilkaista ajokkina taisi olla hopeanvärinen B5, ja käpälää heiluttelin.

                              Comment


                                Tänään päivällä, vai oliko eilen, noh sama se, nuolitien st1 asemalle kurvasi B6 S4 Avant, oliko täkäläisiä?

                                Comment


                                  Oulussa Iskon valoissa puolenpäivän aikaan bongattu tumma (musta tai tumman sininen) 200 20V sedan orkkis 16" (?) BBS-hunajakennoilla. Olin ite lötköllä liikkeellä, kiitokset kuskille, sydämeni jätti ainakin kolme lyöntiä lyömättä. Upea auto.

                                  Comment


                                  • Olikos joku klubilainen Monninkylän Seolla n.16:30? Musta a4/a6 farkku ja olin näkevinä klubikilvenaluset edessä.

                                    Comment


                                      Kenen typ89in ohitin juuri lahden moottoritiellä ? Auto trailerilla, kaaret sisällä ja piikit alla :)

                                      Comment


                                        Liekö ollut foorumilaisia tänään yhden jälkeen päivällä Mannerheikintiellä Helsingissä keltaisella typ81/85 sedanilla?

                                        Comment


                                          Kukas oli parkkeerannut mustan A5 coupen Iisalmen Lidlin edessä vastapäätä? Kilvenaluset oli ainakin molemmissa päissä.

                                          Comment


                                            -TMK- tiistaina Oulussa motarilla, noustiin peräkkäin linnanmaan rampille. On se vaan komea nelkku!

                                            Comment


                                            • Olikohan clubilaisia, jonka kanssa hiukan kiihdytettiin peräkanaan Tuusulan motarilla kasin pintaan, tumma A5?

                                              Comment


                                              • Tänään 9:30 maissa harmaa B7 Avant FJP-***, kääntyi Enqvistinkadulta Paasikiventielle Ylöjärven suuntaan ja nopealla (HYVIN nopealla) vilkaisulla näytti että ratin takana olisi ollut kauniimpaa sukupuolta edustava henkilö. Huomio kiinnittyi enemmän kilvenalusen bongaamiseen keulilta. Itse ajelin vastakkaiseen suuntaan.

                                                Comment


                                                  -TMK- tiistaina Oulussa motarilla, noustiin peräkkäin linnanmaan rampille. On se vaan komea nelkku!
                                                  Morjensta vaan ja kiitos. Kahtelinkin että oli siistin näköinen kutonen perässä.

                                                  Omia bongauksia tältä viikolta. Seepra ässällä Kuusamontiellä. Itse ajelin firman pakulla. Jari74 ulkoilutti Risaa keskustassa eilen päivällä.

                                                  Comment


                                                  • sv oli vitosella liikenteessä minna canthin kadulla. Ykkösrastille tuli perässä ajeltua, vähän paremmin pääsit Alavan kohdilla valoista q:lla liikkeelle :)

                                                    Comment


                                                    • Olivat tutut bonganneet kuullema RS8:n nelostiellä.:D No tuskin kuitenkaan, mut joku musta Audi oransseilla vanteilla siellä kaahaili.:) soosoo!

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viesti
                                                        Kuka tuli ohitettua aamulla puoli kymmeneltä Porvoonväylällä vähän ennen Kehä III:n liittymää? Sen mitä ehdin nopeasti vilkaista ajokkina taisi olla hopeanvärinen B5, ja käpälää heiluttelin.
                                                        Taisin olla minä palaveriin menossa ja autona erittäin likainen B6.

                                                        Comment


                                                          Valkoinen A5 YEN-1 rekkarilla tuli vastaan yaran tehtaan kohdilla siilinjärvellä siinä klo 16 kieppeillä. Ajelin itse mk6 jetalla enkä viittinyt lapastella.

                                                          Comment


                                                            Tummansininen A4 Keravan juna-asemalla n.klo 13.
                                                            Jengitunnukset takarekkarissa.
                                                            En kehdannut elämöidä kun ajoin perässä koska autossa iloittiin jälleennäkemisestä:-)
                                                            Syöttö on kohillaan autossa...

                                                            Comment


                                                              Saattoipa olla hyvinkin hyvä mieli jälleennäkemisestä. Oliha siit jo melkein 6tuntia. :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X