Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eilen bongailtu Oulussa torikadun varressa parkissa hopeinen b5 s/rs4 avantti. On se yksinkertaisuus niin hienoa!

    Comment


      Valkeakoskentiellä farkku imola s4:nen keulassa mustat audin rinkulat, olikohan klubilaisia?

      Comment


      • Terve sinä somerolainen kenen auto seisoo aina Larpantiellä parkissa :D väläytin sulle eilen valoja siinä risteyksessä! Itse olin vihreällä B5

        Comment


          Päivän taas Teneriffan eteläisellä lentokentällä seisoskelin, eräällä Helsingistä tulleella miehellä oli perässään Audi-laukku.. Olikohan joku clubilainen? :D

          Comment


          • Riihimäen HAMKin parkkiksella imolagelb farkku S4 B5.

            Comment


              Hopea B7 farkku bongattu Vihdintie / Kehä1. Kilvenaluset ja rekkari CHY-XXX.
              Viimeksi muokannut Merza; 4.2.2014, 13:22.

              Comment


                Hopeinen C5 Avant kääntyi AC Helsingin pihaan n.klo 14.30.
                Oli thyynink takavalot ja jengikilvenalus.

                Comment


                  Ei pulla tunnista Risto reipasta?

                  Comment


                    Poikkeuksetta kun mainitaan takavalot ja C5, on kyseessä Risto. :)

                    Comment


                      Juu, kävin hakemassa sivuvilkun lasit, kun repsotti ikävästi.

                      Comment


                        Kyllä mä melkein tiesin kenen auto, mutta kunhan varmistin. Ja toisaalta en kerro mitään varmaa, jos bongattava onkin pahoilla teillä.

                        Comment


                          Sinäänsä hyvin bongattu, että tunnistit värin tuon suolakerroksen alta :)

                          Comment


                          • Valkoinen cabrio R8 lähti juuri renkomäen abcilta, oliskohan ollut V10 koneella tai sitten kuulossa vikaa.

                            :O

                            Comment


                              Eilen illalla järvenpään esson risteyksestä keskustan suuntaan lähti hopeinen b5 sedani, pörinän ja dumpin säestyksellä. Näytti ainakin samalta minkä olen ennenkin nähny.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
                                Vantaa/Tammisto Gigantin liikennevaloissa Hopea S4 B5 Avantti, Klubi kilvillä ja tosi mehevä peli :)
                                Jos oli feikki rs4 etupuskin niin minun oli.

                                Comment


                                  Äsken Hyvinkään Kalevankadun valoristeyksestä bongattu punainen avant b5 s4 lyhyellä erikoisrekkarilla. Piti oikein tarkemmin vilkaista taustapeilistä, että mikä siellä perässä pysyy kun ei valoista lähtiessä tullutkaan välimatkaa. Toinen s4 quattrohan se siellä:)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
                                    Riihimäen HAMKin parkkiksella imolagelb farkku S4 B5.
                                    Täällä bingo!

                                    Comment


                                    • tikkurilantiellä tänään lentoasemantien valoissa olin hopean b5 S4 avantin perässä, tuntomerkkeinä renkaat takakontissa ja kilvenalunen.

                                      Comment


                                        Artsi tais tulla 13.40 poikkimaantiellä vastaan? Ite olin mazunilla liikkeellä nii tuskin tunnistaa :D

                                        Comment


                                          Olikohan se Lampinen ennen neljää Mäkelänkadulla menossa kohti Tuusulanväylää? Ainakin aiemmin tässä ketjussa ilmoitetut tuntomerkit sopisi. Bussista bongasin.

                                          Comment


                                          • BZB vaihteeksi bongailtu Kaarnatieltä, käännyit Martelan pihasta, ite työautolla ajoin vastaa. Meinasin räpsäyttää valoja mutta jäi tekemättä.. :)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
                                              Bussista bongasin.
                                              Assä-miehen arkea? :D !

                                              Comment


                                                Kenes klubilaisen C4 parkissa SLO:n pihalla Lahdessa?

                                                Comment


                                                  DKW-4 körötteli edellä

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                                    tikkurilantiellä tänään lentoasemantien valoissa olin hopean b5 S4 avantin perässä, tuntomerkkeinä renkaat takakontissa ja kilvenalunen.
                                                    Oliko varmasti hopea. Itsellä tummempi S4 Avantti, renkaat kontissa ja kilven aluset =)

                                                    Tokihan tuokin voi olla sattumaa :)

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Lahis Näytä viesti
                                                      Kenenkäs kiesi leipätehtaan parkkipaikalla? Rekkari ffx-alkunen. Rupeshan noita jengitunnuksin varustettuja audeja löytymään täältäkin ;)
                                                      Leipätehtaalta terveisiä. :)

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
                                                        Oliko varmasti hopea. Itsellä tummempi S4 Avantti, renkaat kontissa ja kilven aluset =)

                                                        Tokihan tuokin voi olla sattumaa :)
                                                        En nyt ihan varma ole, kuitenkin kontti oli kurainen. Itse liikenteessä tumman harmaalla 4f:llä ja käännyin toisesta savusta raskoneelle syömään. Kohtuu reilusti lähdit valoista ja perässä tultiin. Kellonaika 10:35. :)

                                                        Comment


                                                        • Kyllä se minä olin juurikin tuohon aikaan siinä. Kiinnitin huomion takana olevaan tummaan Audiin ja sulla oli vissiin punaset tarrakilvet?

                                                          Tulihan siitä lähettyä pienellä kiihdytyksellä =)

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                            Eilen illalla järvenpään esson risteyksestä keskustan suuntaan lähti hopeinen b5 sedani....
                                                            Taisin olla minä moro vaan..

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
                                                              Kyllä se minä olin juurikin tuohon aikaan siinä. Kiinnitin huomion takana olevaan tummaan Audiin ja sulla oli vissiin punaset tarrakilvet?

                                                              Tulihan siitä lähettyä pienellä kiihdytyksellä =)
                                                              Noniin selvisihän se moro vaan, juu tarrakilvet vielä toistaseks. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X