Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kajaanissa puolen päivän tietämillä Q7 4.2 tdi jossa gekko takapaksissa.

    Comment


      Sgike; Juu oli dipattu maski, tai ainakin musta. Ja on sedani. Hieno peli kyllä.

      Tänään vuosaaressa oli punainen B5 A4 Avant, käväsi hakemassa uudet kiekot ja kumet allensa. Takakontissa oli teksti Turbo. Kuulosti erittäin omituiselta kun lähti siitä. Liekkö täältä joku?

      Hyvinkäällä ajeli pirun matala punainen B8 A4? Avant, isot kiiltävät vanteet alla. Tänään itse ekan kerran näin, komea laitos, jotain tarrojakin oli liimailtu kontin ikkunaan. Anyone?

      Musta/harmaa 8P S3 tuli valintatalon pihaan, joka sijaitsee hyvinkäällä siinä pesiskentän "takana". Joku täältä?

      Comment


      • Oliko kenen siistin näkönen bertta kutonen jengi tunnuksilla joka lähti mun edellä plevnan parkkihallista neljän jälkee ite mustalla ässällä perässä :)

        Comment


          Mikkelin kohdalla meni kuopiota päin musta/tumma D3 A8 kohtuu isoilla palloilla ja sopivalla korolla tuossa klo 18 aikoihin. Osui silmään kun siinä pitkäjärven ABC:llä seisoskelin, kukaan täältä?

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
            Nurmijärven K-marketin parkkihallissa 2.8 A4 (B6) musta, takana kilvenalunen. HiTec:in hopeinen A4 vieressä, ja minä kyydissä.
            Minä olin tuohon ajankohtaan paikalla ja viereistä hopeista clubikilpistä A4:ta tiirailin. Itelläni tosin 2.8 B5:n.

            Comment


            • La alkuilta musta madallettu B7 Avant, New RS6 -vantein parkissa tässä meidän kulmalla (Arabianranta). Clubikilpi näkyi olevan...

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viesti
                musta b6 avant clubikilvenalusella bongattu kaupungilla n.12:00 + tum3
                Missäs bongasit mut? Taisit ajella sunnuntai-iltana keskustassa vastaan joskus klo. 21 aikaan valkoisella b5 avantilla?

                Comment


                • ajoit rauhankadun shellin ohi alkuillasta, se oli tuo meidän perheen, paremman näköinen puoli liikenteessä kaverinsa kanssa.

                  Comment


                    Pari kertaa viime viikolla punanen r8 bongattu Jyväskylässä. On Se vaan komea luonnossa...

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viesti
                      Espoossa karantiellä taas parkissa musta B7 sedan kilvenalusella. Kuka tunnustaa?
                      Jos tämä oli erään ko. osoitteessa sijaitsevan logistiikkakeskuksen pihalla niin tunnustan! :)

                      Comment


                      • ÄRS-5 ajeli vastaan valtimon tuntumassa..

                        Comment


                        • Jos tämä oli erään ko. osoitteessa sijaitsevan logistiikkakeskuksen pihalla niin tunnustan! :)
                          Juurikin siellä, olen muistaakseni bongaillut muutaman kerran aiemminkin. Oma B6 oli siinä melkein vieressä parkissa.

                          Comment


                          • RRS-6 tuli vastaan ennen seittemää vallikalliossa

                            Comment


                              Musta passatti jengitunnuksin vt12 hollolassa 10.30 aikoihin, kuka olit? ps. Olin sillä hopealla pakulla liikenteessä..

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viesti
                                Juurikin siellä, olen muistaakseni bongaillut muutaman kerran aiemminkin. Oma B6 oli siinä melkein vieressä parkissa.
                                On näköjään omat silmät ollu jossain muualla kun missä pitäs kun en oo huomannu, vai puuttuuko jengitunnukset? On se siellä aika usein pe-iltaisin klo.18-02 välillä bongattavissa, hyvin mahdollista että olet aiemminkin nähnyt.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viesti
                                  Kenenkäs mustan B7 avantin perässä minä ajelin hetki sitten (noin klo 18.45) Vantaan virkatieltä Kehä 3:lle aina suutarilan ramppiin asti josta minä käänyin pois?
                                  Mun perässä taisit ajella :)

                                  Comment


                                  • Kukas oli tänään aamulla siinä 10 aikoihin keuruun megamarketin pihassa A5:lla? Oli clubin kilvenalunen ja muutenkin erittäin tyylikäs vehe!

                                    Comment


                                    • bongattu taasen 8p-koppainen S3 prisman parkkihallissa tuossa hieman ennen neljää juomanhakureissulla :) torstaina parkkihallissa oli muutama komea a5 parkissa vierekkäin,toinen kiiltävä musta ja toinen mattamusta..

                                      Comment


                                        Kenen B6 Avant S-Linen perässä ajelin kuopion motarilla tuossa kolmen hujakoilla. Poistuit petosen rampille ja näytti olevan tarra takimmaisessa sivulasissa kun sitä katselin.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja [mitch] Näytä viesti
                                          Mun perässä taisit ajella :)
                                          Noniin morjesta vaan! =) Tuli vähän semmoinen fiilis että ihan kuin ois peiliin tuijottanut kun siinä sun takana ajelin. Tyylikäs laite. =)

                                          Comment


                                          • Abc liikennemyymälän parkkiksella punainen b6 sedan vanhan mallisilla rs6:lla ja b5 s4 avant, tuossa illansuussa.

                                            Comment


                                            • Ehru bongattu kajaanintiellä, keskustan suuntaan olit menossa n.22:15

                                              Comment


                                              • Keuruulla olin minä sillon. Morjesta vaan ! :)

                                                Comment


                                                • Keuruulla olin minä sillon. Morjesta vaan ! :)
                                                  Moro! Itse ajelin siinä omalla bertta seiskalla ohi kun kauppaan kävelit. Tajusin vaan vähän myöhässä katsoa kilpeä kun katselin vanteita/renkaita niin tarkkaan. =)

                                                  Comment


                                                  • "Hopea coupe? Komeilla vanteilla imatran keskustassa äsken, tai mikä tuo nyt on kun olen vain käymässä täällä... Clubi tarra näytti olevan ikkunassa. "

                                                    Saattaapi olla minun entinen coupe, Jonnekkin sille suunnille tossa alkutalvesta lähti. Ikkunassa oli jo mulle tullessa clubi tarra. Multa lähtiessä oli keskinin kt8 vanteet. CYR-XXX kilvellä?

                                                    Comment


                                                    • jos oikein muistan niin CYR oli : ) kovasti se kiilsi näin kevät auringossa.

                                                      Comment


                                                        Tais Jari74 olla tänään Linnanmaalla kattelemassa vappuautoja? Risa parkissa VTT:n edessä nurtsilla, jotenkin sattu silmään heti. :)

                                                        Comment


                                                        • bongattu taasen 8p-koppainen S3 prisman parkkihallissa tuossa hieman ennen neljää juomanhakureissulla
                                                          Tais olla meikä, jälleen kerran. Sinne ylöshän noita potkulautoja on yleensä aina parkattu. Eukon kanssa oltiin vappuostoksilla...

                                                          Comment


                                                          • Musta B6 S4 cabbi bongattu karusellin tienoilla siinä helsingin jäätelökiskan vieressä. Liekö ollut täällä vaikuttava klubilainen wappujädellä?

                                                            Comment


                                                              Ei ollut ainakaan minun, tuo kun seisoo edelleen keula pukeilla pihalla..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X