Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • haraldh:n "Gekko" bongattu eilen klo.16 Unioninkadulla. Itse olin apostolin kyydillä toimistolta junalle matkalla.

    Comment


      Valkoinen A3 clubin kilvenalusella kehä I menossa länteen päin aamuruuhkassa Pakilan kohdalla vähän kasin jälkeen.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
        Punainen kasikymppi Riihimäen HAMK:in parkkiksella ruokalan päädyssä. Kilvenalusta edessä ja tarrakin tais olla sivuikkunassa. Tuli ekaa kertaa käytyä katsastamassa ruokalan tarjonta kun siinä lähellä satun työskentelemään..
        Taisin saman laitteen itsekin bongata, ei noita täällä paljoa liiku.
        Vahvasti epäilen, että meikäläisen kärry kyseessä. Tosiaan HAMK:ssa tulee opiskeltua....

        Comment


          Punainen RS3 Riihimäen citymarketin parkkiksella.

          Comment


            Ja musta D-kulman valoissa eilen n. 18.20.

            Comment


              Hopean värinen klubitarrallinen sedan-C5 bongattu kuuden maissa Rantaväylällä.

              Comment


                Musta b5 S4 Avant bongattu kilpisenkadulla puoli yhdeksän maissa parkissa. Member tarra näky olevan takasivulasissa ja rekkari JHG-xxx.

                Comment


                • Oliko vayne jäken sittarilla 3 kintaalla? Joku s4 b5 avant kilven alusella ajo just parkkikselle kun itse tein lähtöä.

                  Comment


                    Musta RS5, venäläisillä kilvillä ja nürburgring tarra kontissa kiinni..

                    Comment


                      Jondetsi tuli Lempäälässä klo:18 jälkeen vastaan. Ei ole pakko morjestaa.
                      Olin poikien kanssa tuolla kutosella liikenteessä.

                      Comment


                      • V12 merkein varustettu musta Q7, ylämyllyn shellin pihassa tänään illalla. Perässä sillä oli se iso traileri ja siinä mammutti ;) http://www.suomenmaa.fi/etusivu/talo...a_4752904.html

                        Comment


                        • Tänään klo 16 aikoihin lähti Jkl:n Delta-auton pihasta tumma A4 sedan, geggo-tarra takapaksissa. Kääntyi keskustaan päin, itse käännyin perästä Vaajakosken suuntaan.

                          Comment


                          • Musta b6 avant kehä3 klo17 pintaan länteenpäin ajeli. Ei ehtinyt käpalää nostaa.
                            Olin liikkeellä punasella b6 avantilla.

                            Comment


                            • RS-5 rekkarillinen tänään Kuopiossa kauppakadulla parkissa. Hienolta näytti!

                              Comment


                                Tumma avant urssi aamulla puol ysin aikaan Vammalan keskustassa. Tunnusmerkkeinä merkitön maski ja veronkiertotarrat. Itsehän olin (hyi) kävellen liikkeellä.

                                Comment


                                  Sininen A4(B6) sedan Santahaminassa kilvenalusilla varustettuna.

                                  Comment


                                  • Harmaa a4 haasteli eilen yöllä vihdintiellä pähkiksen risteyksestä kehälle asti..:p Joku täältä?

                                    Comment


                                    • Olisko JAP3 ajanut tänään hämeenlinnassa? Ainakin rekisterikilven ja auton perusteella voisin kuvitella :)

                                      Comment


                                      • Musta s4 bit avant keuli hetki sitten vaasanpuistikolta valoista motarille päin. Seinäjoella taas näky iltapäivällä uus a6 vertini vanteilla. Oli levee ja matala, hieno.

                                        Comment


                                        • Käväisikö andre_ viereisessä ruudussa Kivistönmäen nesteellä tuossa tunti sitten? Jotenkin rekkari muistui mieleen näin jälkeenpäin.

                                          Comment


                                            Kyllä olin menossa sinne Nesteen halliin pesemään autoa kun alkoi olemaan tilanne sen verran vakava, että housut likaantuu auton helmaan :) Kattelin sitä sun autoas että kyllä se S-line etuhelmaa kaipais omakin auto, mutta se kun vaatii koko etupään maalauksen jotta miellyttäis omaa silmää niin olkoot.

                                            Comment


                                            • Sama vika, ei tummat vanteet enää miellyttäneet silmää :D Kyllähän se helma kovasti näköä vaan tekee! :)

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Matti Näytä viesti
                                                Olisko JAP3 ajanut tänään hämeenlinnassa? Ainakin rekisterikilven ja auton perusteella voisin kuvitella :)
                                                Oli. Radalle.com tapahtumassa oltiin käymässä ja siellä minäkin jap3:n bongasin.
                                                Yläparkissa tuntui clubilaisia olevan muitakin. Ainakin Audi A2:n auton huomasin ja taisi ainakin yhdessä tummassa pitkäkatossa (A6/S6?) olla clubi kilvenaluset.
                                                Oman linttani ajoin sinne melkein yläparkkiksen toiseenpäätyyn jemmaan.

                                                Comment


                                                • Taisin itsekin Bongata Japen ajamassa letkessa kotia kohti kymppitiellä vähän Hämeenlinnan jälkeen. Letkan etummaisena oli _matala_ evo mitsu. Itse tuli vastaan valkoisella E92 BMW:llä.

                                                  Comment


                                                  • ERF-1!! Sipoossa. Kuka tunnustaa.

                                                    Comment


                                                    • Musta A4 B8 ohitti meidät äsken motarilla noin 5km Heinolan ABC:ltä etelään päin. Gekko ainakin näkyi peräluukussa. Itse olin naamioitunut punaiseen fiiattiin.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                                                        Jondetsi tuli Lempäälässä klo:18 jälkeen vastaan. Ei ole pakko morjestaa.
                                                        Olin poikien kanssa tuolla kutosella liikenteessä.
                                                        Nyt on mennyt kyllä ohi tämä kohtaaminen. Ens kerralla sitten! Toinen teidän perheen ajokki taisi tulla vastaan Pirkkalassa Lentoasemantiellä, torstaina tahi perjantaina? Alkaa perhana dementia jo vaivaamaan, ei muista ei :D

                                                        Comment


                                                        • Kajaanista pohjoiseen päin kääntyi puoli viiden aikaan hopeinen a6 c5. Keulalla näytti nopealla vilkaisulla löytyvän klubikilvet ja devil eyes tms led-valot. Ajelin edellä parin auton päässä Kontiomäkeen asti.

                                                          Comment


                                                          • Lauantai-iltana punainen B8 A4 Vertini Stance vanteilla tiksimunkilla ja tänään joskus neljän maissa B7 A4 klubikilvenalusilla Tapanilan Alepan parkkiksella.

                                                            Comment


                                                              Perjantaina tuli punaine mahdolisesti RHD ohjauksella oleva urkki vastaan. Käännyin 67:lta "vanhalle" tielle kohti alakylää. Ja tänään A4 B5 sedan, musta ja raakasti tuunatuilla puskureilla, clubi.kilvenaluset. Oli vaakunan parkissa. Sekä musta b8 avant isoilla new RS6 vanteilla keskustassa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X