Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Oli muutama muukin ujosti madallettu romu..
    Niin noita tosiaan oli. Ainakin Jukkis oli vihreällä pasuunalla ja joku mersumies jonka nimeä en juuri nyt muista.

    Comment


    • Hopsis se taisi ajeluttaa ässäänsä iltapäivällä kylillä :-) Enkä huomannut yhtään, kun olit tullut laiturikahvilalle.

      Comment


        Olihan sitä murua pakko vähän tuulettaa kun kävin pesemässä ja vahaamassa. Tuli vaan siitäkin projektista noin huonokuntoiseen maalipintaan tehtynä niin paha mieli että piti kaljalle poiketa.

        Comment


        • Punainen B6 S-Line A4 kehä ykkösellä pe. Itään päin noin klo: 16.15. Ajelit vierellä, tyylikäs auto sulla.
          Kilvenalunen ainakin takana.

          Comment


          • Kukas foorumilainen tuli eilen vastaan siinä kymmenen aikaan illalla kiuruveden abc risteyksessä. Kulkineena näytti olevan musta farkku A4 tai A6, hätäseen tuli vilastua niin en aivan varma olla kumpanen oli...
            Räpylää tuli nostettua Sinisestä B6 A4:sta

            E: Ja kilvenalunen näytti ainakin edessä olevan
            Viimeksi muokannut A-j-P; 27.5.2012, 12:49.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Zikke
              Punainen B6 S-Line A4 kehä ykkösellä pe. Itään päin noin klo: 16.15. Ajelit vierellä, tyylikäs auto sulla.
              Kilvenalunen ainakin takana.
              Minähän se vierelläsi ajelin, sinunko oli se tumman harmaa madallettu A3? Jos näin erittäin tyylikäs auto myös sinulla.

              Comment


                Siirtokilvissä ollut viininpunainen läskiloksu c5 Avant ajeli Pertunmaan läpi, tuossa 11 aikoihin.
                Oli 4 putkea takana ja takakaaretkin leveät, RS6?

                Comment


                • Punanen Cabrio Kannelmäessä - ilmestynyt klubitarra siihen, uusia voorumilaisiako?

                  Comment


                    Tänään Pirkkalan ABC:llä asiallinen musta A6 C4 farkku, Clubin kilvenalusilla. Itse siinä vieressä kaatelin kaverin Ooppelin koneeseen lisää ölppää :D

                    Comment


                    • Perjantai-iltana Ylivieskan keskustassa nousi käsi harmaasta coupesta, foorumilaisia vai muuten vaan kohtalotovereita?

                      Comment


                        Jossain kahdeksan kieppellä illalla ajeli tumman vihreä B5 Avantti kilvenalusilla Rinnekadun valoista Graanin ramppiin asti perässä. ViLe kenties?? Olin maastoutuneena siihen edessä olevaan viininpunaiseen Chevyyn...

                        Comment


                          Ysin maissa tiellä 18 multian ja väätäiskylän välillä punainen S2 cupee ja orituvan pihassa näytti olevan punainen compe

                          Comment


                          • Useempana aamuna noin 7.30 Tuuloksen tietämillä tullu vastaan keltanen vanhakoppanen S3, tais olla vielä mustalla maskilla. Muita tuntomerkkejä en oo kerinny syynäämään. Joku täältä?

                            Comment


                            • Juu Pena2 sillä olin liikenteessä.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Zikke
                                Juu Pena2 sillä olin liikenteessä.
                                Pitää yrittää seuraavalla kerralla muistaa nostaa räpylää.

                                Comment


                                • Kehä kolmosella ajelin 7:40 idän suuntaan ja takaa huomasin kaukaa tulevan pirun hienon sinisen C5 koppasen A6 Farkun. Leveät loksutkin oli.
                                  Niin joo ja klubin kilvenalunen.
                                  Ajelin itse < profiilin turkoosilla B5 nelkulla.

                                  Comment


                                    Tänään Pirkkalan ABC:llä asiallinen musta A6 C4 farkku, Clubin kilvenalusilla. Itse siinä vieressä kaatelin kaverin Ooppelin koneeseen lisää ölppää :D
                                    monenko aikoihin? Itse olin eilen kolmesti paikalla 8:45, 20:45 ja oikeastaan tänään 3:15. 8:45 ol imyös nimimerkki mjkr omallaan saman moisella paikalla.

                                    Comment


                                    • Kenes A8:n perässä ajan tässä moottoritiellä ja noustaan ylös korppoo/parainen rampista? Samoille seuduille kesämäkeen näemmä suunnataan... :D Terveiset tästä takaa tulevasta A6:sta jonka ohitit motarilla :)
                                      Viimeksi muokannut braze; 28.5.2012, 14:48.

                                      Comment


                                        retulaisen perässä taisin sunnuntai aamulla ajaa ohitustiellä siis. Ajelin sillä hopeisella b5:lla ja tulin siitä bauhausin rampilta ylös.

                                        Comment


                                          D3 korinen S8 lentokentäntien risteyksessä. Oli kyllä todella mukavat pörinät kympissä.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
                                            Kehä kolmosella ajelin 7:40 idän suuntaan ja takaa huomasin kaukaa tulevan pirun hienon sinisen C5 koppasen A6 Farkun. Leveät loksutkin oli.
                                            Niin joo ja klubin kilvenalunen.
                                            Ajelin itse < profiilin turkoosilla B5 nelkulla.
                                            Mahdollisesti räpylä nousee täältä.
                                            Kellonaika aika täsmää lähestulkoon ja kulkusuuntakin on oikein.
                                            Jos tarkempi sijainti oli Espoon puolella ja härvelissä oli valkoiset vanteet, niin sitten täsmää. Kilvenalunen mulla on vain takana ja hienohan tuo ei ole, ihan peruskinneri.

                                            Comment


                                            • Joo,Ikean kohdalla. Piti se mainita mutta jäipä näköjään pois :)

                                              Comment


                                              • Tummanvihreä A6 C5 palokasta päin menossa kohti rantaväylää, aluset näytti takaata löytyvän. Itse ajelin profiilin kulkineella vähän matkaa perässäsi kunnes nousin tourulan rampista pois =)

                                                Comment


                                                  retulaisen perässä taisin sunnuntai aamulla ajaa ohitustiellä siis. Ajelin sillä hopeisella b5:lla ja tulin siitä bauhausin rampilta ylös.
                                                  Niin ajelit ja minä mutkittelin uria pitkin absille.

                                                  Comment


                                                    Tänään iltapäivällä kuokkalan ytimessä Jyväskylässä sininen b7 farkku kilvenalusilla paineli ohi. Itse liikkeellä työ-hiacella tällä kertaa :)

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja julle Näytä viesti
                                                      Kukas ajeli joku aika sitten hieman vanhemman mallin S8:lla Kuusamontietä Ruskoon päin Oulussa? SUY-*** ja kilvenalunen oli ainakin takana. Hirvittävät sävelet eikä kiihtyvyyskään oikein vastannut äänimaailmaa :)
                                                      Minähän se töistä lähin :)

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja nakzu Näytä viesti
                                                        Tummanvihreä A6 C5 palokasta päin menossa kohti rantaväylää, aluset näytti takaata löytyvän. Itse ajelin profiilin kulkineella vähän matkaa perässäsi kunnes nousin tourulan rampista pois =)
                                                        Tämä olin minä, huomasinkin hopeisen lajitoverin taustapeilistä.. Terve vaan!

                                                        Comment


                                                        • Petri taisi ajella mustalla C5 RS6:lla edelläni, juna-aseman valoista utrantien ja jukolankadun risteykseen asti. Maukkaat oli murinat. :)

                                                          Comment


                                                            Oliko Jap3 helsingissä tänään? Stuurenkadun valoissa kun olin niin teollisuuskatua pitkin meni musta matala B5 kultaisilla vanteilla.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Jani Näytä viesti
                                                              Petri taisi ajella mustalla C5 RS6:lla edelläni, juna-aseman valoista utrantien ja jukolankadun risteykseen asti. Maukkaat oli murinat. :)
                                                              Juu, minähän se olin. Taidat asustella vähän samoilla suunnilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X