Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Klo 16 maissa itäväylällä meni ohi tummansininen B5 avant jossa kilvenalunen. Samoihin aikoihin herttoniemessä musta nykykorinen s3.

    Comment


      Punainen urssi sedani, ihan nätti, Kunnallisneuvoksentien päädyssä kääntymässä Vuosaaren suuntaan
      Enköhän se ollut minä, olin poikaa tarhasta hakemassa.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viesti
        Moikka vaan, taisit olla upealla mustalla S4 (putkistosta päätellen) avolla liikenteessä?
        Jep jep.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
          No tere vaan. Ite olin sillä vihreellä satkulla liikenteessä...taas...
          Moikka vaan, mä kattelinki et joku tiirailee mun autoa. Oli sillä hetkellä niiiiin iso jorma otikossa, et saatto takaisin tuijotus olla "hieman" jäätävän oloinen...sori.

          Comment


            Musta A6 (4F) Avant Helsingissä Mannerheikintiellä Pikkuhuopalahden kohdalla tänään aamulla noin klo 10.00. Suuntima kylälle päin.

            Comment


            • Morosta vaan Pekka! :) Huomasin sun auton keulan jo aikaisemmin, kun tulit jostain risteävältä kadulta. (turisti ei muista noita tsadin katuja... :D) Tuumasin työkaverille, että katohan, S6:nen. Tosin lähempi tarkastelu osoitti ettei olekaan ässä. Ja ässässähän on ledit puskurissa, mutta en tiiä saako ne jostain pois päältä...Enivei, erehdyttävästi muistutti kyllä ässää ja hieno ilmestys kaiken kaikkiaan! :)

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja H__T Näytä viesti
                Moikka vaan, mä kattelinki et joku tiirailee mun autoa. Oli sillä hetkellä niiiiin iso jorma otikossa, et saatto takaisin tuijotus olla "hieman" jäätävän oloinen...sori.
                Mä taas puoli väsyneenä koitin tiiraa onko se clubi kilvenalunen vai ei. Heh ei tuo mitään, pitääki ens kerral tulla juttusille.

                Comment


                • Harmaa B7 eilen noin puol 9 aikaan illalla Tampereella Aleksanterinkadulla. Menit juuri parkkiin Napolin eteen. Kenties pizzan haku reissulla? Kilvenalunen ainakin löyty...

                  Comment


                  • Pari A4 b5 tuli bongattua tänään, punanen lowrider 17 pintaan länsiväylällä nousit suomenojan liittymästä. Ajelin edellä kohti laurinlahtea.

                    Hopeahko? b5 tuli noin 19 paikkeilla länsiväylällä ohitte, näytti olevan clubin tarra takaikkunassa.
                    Nousin omenan liittymästä.

                    Comment


                      Punanen B6 S-line eilen kuuden maissa olussa ritaharjun valoissa samaan aikaan. Kukahan oli?

                      Comment


                      • musta a4 farkku kankaapään torilla varttia vaille kymmenen. Kilvenaluset edessä ja takana.

                        Ja lisäksi uudehko valkoinen tt herkkupaussilla vähän ennen klo 23: Oli kyllä komea vehje

                        Itse liikkeellä sillä massikalla :D
                        Viimeksi muokannut _--Ville--_; 21.4.2012, 22:00.

                        Comment


                        • Jyväskylässä bongattu Maserati, TT tai TTS joka oli ulkomaankilvissä, A8 ja komea A6 4f, kilvenalusia en bongannut kylläkään.
                          Viimeksi muokannut nakzu; 21.4.2012, 21:57. Perustelu: Paikkakunta jäi

                          Comment


                            Harmaa b6s4 sedan. Tampereella Nekalan Starkin parkkiksella, vasen etukulma kipeenä?

                            Comment


                            • Bongattu tänään Oulun Rakentajamessuilla musta Audiclub.fi-takki omistajineen. Taloprojektia menossa?

                              Comment


                                Lauantaina keltanen mk1 tt parkanon ja Ikaalisten välillä. Heti perään hämeenkyrös punainen mk2 tt. Ja Hämeenlinnas keskustan läpi lahdentielle mennessä Maskun risteyksessä bongasin valoissa "tallikaverin" eli sedan mallin 4f:n. Vaihdettiin katseita. Terve! Se olin minä se kilvetön :)

                                Niin ja sunnuntaina kotiin ajellessa wisakanto Ylöjärven shellillä jonkun mopon kans siinä heilu :)

                                Comment


                                • Musta A4 B5 Humalistonkadulla parkissa joku vartin yli viis, tais olla Pulssin nurkilla. Member-tarra vasemmassa takasivupikkulasissa.

                                  Comment


                                    Kenes b5 sedan ajelin hollolas mein tallin ohi ja nosti lapasta. Tuntomerkit tumma vihree, matala ja jotain ruskeansävyistä vannetta. Timmi!

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja nakzu Näytä viesti
                                      Jyväskylässä bongattu Maserati...
                                      Saittuiko mase olemaan heikossa maalissa? Koulukaveri nimittäin kunnostaa yhtä lunari masea Jkl alueella.

                                      Comment


                                        Ajeliko joonass leväsen shellin kohdilla tänään illansuussa?

                                        Comment


                                        • Ajeliko joonass leväsen shellin kohdilla tänään illansuussa?
                                          Kylläpä hyvinkin... :) Minkäslaisella autolla Jaakko oli liikenteessä?

                                          Comment


                                            Semmoisella mustalla huomaamattomalla b5:llä =)

                                            Comment


                                            • VuoriVille bonjattu sunnuntaiajelulla Rautatieaseman nurkalla joskus 17.40. Hienosti tuo Imola erottuu harmaasta massasta!

                                              Comment


                                                Aamulla seiskan aikoihin musta B7 tai B8 sedani viikintiellä. Vaalea gekko kiipeili kontissa. Ajelin perässä jonkin matkaa vanhemmalla kutosella.

                                                Comment


                                                • Tänään klo 16 nähty Kapaz Neulamäen kaupoilla. Kaarsin just parkkipaikalle kun hyppäsit autoon.
                                                  Moro vaan! :)

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viesti
                                                    V8 Samin wide body C5 taisi olla tänään Vehmaisten tulevan K-Marketin pihalla.
                                                    Pitää paikkansa, ja niin likaisena... :(

                                                    Millä itse?

                                                    Comment


                                                    • Tänään klo 16 nähty Kapaz Neulamäen kaupoilla. Kaarsin just parkkipaikalle kun hyppäsit autoon.
                                                      Moro vaan! :)
                                                      Just, Salessa kävin pistäytymässä, sori etten huomannu, se on tämä maanantai, vaikka yleensä tulee kyllä rinkulat bongailtua.

                                                      No seuraavalla kerralla olen tarkkaavaisempi;)

                                                      Comment


                                                      • Oulussa Linnanmaan Autohuollon pihalta lähti A6 C5 sedan 80 typ89 sedanin hinauksessa tänään. Eikö vikaa löytynyt vai vaihtuko korjaamo muuten vaan?

                                                        Comment


                                                          Juuri äsken, oisko olle seiskan hiukan ennen seiskaa, koskelantieltä käänty hienosti laitettu S4 avantti. Punamustaa oli juuri sopivasti. Klubitunnuksia en kerenny bongaamaan, kun yrtin muutoin tarkistella autoa :)

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viesti
                                                            Punanen B6 S-line eilen kuuden maissa olussa ritaharjun valoissa samaan aikaan. Kukahan oli?
                                                            Joo minä ajjoin :)

                                                            Comment


                                                            • Lahden Solanan kuntosalin parkkiksella musta S3. Lisää klubilaisia kenties?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X