Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Joensuussa pyöri keltanen s4 b5 avant tarrakilvillä, erottuvan vihree a4 b5 avant, harmaa ja matala b7 avantti rantakylässä ja pirun paljon lintattuja volkkareita + muita kesä ajokkeja.

    Comment


    • Tänään päivällä tuli Treen Pispalassa vastaan valkoinen R8. On se vaan hieno...

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
        Musta sedan urssi muristeli työmaan ohi aamulla, Hyvinkään Hakakalliossa. Kuka tunnustaa? :)

        Itse olin kuorma-auton kanssa kävelytien tukkeena risteyksessä, josta käännyit.
        Se taisin olla minä, olin just töihin menossa. Morjesta vaan =)

        Comment


        • Viime viikolla Oulussa Hiirosen Lidlin pihalla musta/tumma, muistaakseni B5 A4. Kilvenaluset näytti löytyvän. Vasiten tälläsin oman auton perä edellä autosi edessä olevaan ruutuun.

          Terveeks vain.

          Comment


          • Olikohan foorumilaisia, joka kurvas Lahden Mätänetin parkkikselta perään reipas vartti sitten? Hopean sävyinen(?) A4 B7 isoilla vanteilla?

            Comment


            • Hietasen satamassa Kotkassa tänään clubin kilvenalusilla varustettu musta biturbo C5 A6 Avant. Kukakuka?

              Comment


                Harmaa A3, Keha II:lla about 16.15 matinkyläänpäin jatkoit. Nostin lapasen kun ohitin sinut.
                Kilvenalus takana. Kukakuka?

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Kaitzu Näytä viesti
                  Se taisin olla minä, olin just töihin menossa. Morjesta vaan =)
                  Nätti urssi sinulla! Jos saa udella, niin kenen tekele sinun etupuskuri on?

                  Huomasin vasta kohdalla autosi, ei tullut kunnolla nähtyä.

                  Comment


                    Keltanen TT mk1 Raisiontiellä klo 15:30 ja hetken päästä hopeinen TT mk1 tuli vastaan samaisessa paikassa.

                    Comment


                    • Minä sillä keltasella TT ajelen.

                      Comment


                      • Musta A5 klubikilvenalusilla bongasin herttoniemen shellillä n. kl 7.20.. Olen tainnut aikasemminkin bongata saman kulkineen samassa paikassa :) Kuka lienee kyseessä?

                        Comment


                          Beige 4F avant kutonen kilvenalusilla bongattu äsken kehä1:llä.

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
                            Nätti urssi sinulla! Jos saa udella, niin kenen tekele sinun etupuskuri on?

                            Huomasin vasta kohdalla autosi, ei tullut kunnolla nähtyä.
                            Kiitoksia, tosin läheltä nähtynä se kaipais uutta maalipintaa ja nopeasti=)
                            Etupuskuri on joskus saksanmaalta tilattu, olikohan Dieter tai Dietrich -merkkinen. Sopii ainakin omasta mielestä hyvin urssin keulaan.

                            Comment


                              Toivottavasti ei ollut klubilainen se Q5-m****u joka meinasi äsken ajaa suojatiellä yli Pohjoisesplanadilla.

                              Comment


                                V8 Samin wide body C5 taisi olla tänään Vehmaisten tulevan K-Marketin pihalla.

                                Comment


                                  Punainen Cabrio Jeepin perässä köydellä. Noin klo12:20 Tuusulantien ja Ogelin liittymien välissä matkalla itäänpäin

                                  Comment


                                  • Lahdessa harmaa TT erittäin erottuvilla vihreillä vanteilla äsken keskustassa. Muita tunnuksia ei kerinny kattelemaan...

                                    Comment


                                    • Musta A5 klubikilvenalusilla bongasin herttoniemen shellillä n. kl 7.20..
                                      Liekö samainen laite illalla siinä yhdeksän maissa Sturenkadun ja Mäkelänkadun risteyksessä. Heiluin viereisessä kutosessa. Melko matalalla kulki...

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Evolution Näytä viesti
                                        Olisko ollut sv:n entinen Berttakutonen Männistön Teboililla vaille 3 tänään?
                                        Juu varmaan kahvilla kävin.. :)

                                        Comment


                                          Kukas antoi happea mustalla B5 RS4:lla Tampereella, Hämeenkadun sivukadulla? Morjestelin siittä Subwayn edustalta.

                                          Comment


                                          • Kukas tuli tossa pakkala/tuupakka välillä vastaan tummansinisellä farkku b5 s4/rs4? Vilauttelit valojakin =)

                                            Comment


                                              Punainen b5 sedan lediajovaloumpioilla ajeli vastaan jns keskustassa klo. 20 jälkeen. Klubilaisia?

                                              Comment


                                                Kukahan morjesti tossa kuuden pintaan Tarvasjoella (?) mustasta uudehkosta Audista, vähän meni ohi et oliko kutonen vai nelonen ku mimmi jotain sähläs vieressä :)

                                                Comment


                                                • Liekö samainen laite illalla siinä yhdeksän maissa Sturenkadun ja Mäkelänkadun risteyksessä. Heiluin viereisessä kutosessa. Melko matalalla kulki...
                                                  Oliko se sun kutonen hopeinen Avant ässän maskilla? Sellanen ainakin oli muistaakseni rinnalla jossain valoissa noilla kulmilla, olin meinaan kollegan kanssa juuri noihin aikoihin tulossa koulutuspäiville isolle kirkolle. Tuo Herttoniemen bongaus ei oo kyllä ollut mun kulkine, eli kyseessä joku muu pk-seudun A5-klubilainen.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viesti
                                                    A8 D3 EEZ-*** Itäharjun K-raudan pihassa joskus iltapäivällä. Clubin kilvenalunen takana.
                                                    Tämä sama A8 tänään aamulla noin 7:45 Paimion Nesteen liittymässä, vilkutit vasemmalle Paimion "keskustaan" päin.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viesti
                                                      Beige 4F avant kutonen kilvenalusilla bongattu äsken kehä1:llä.
                                                      Vois olla mun? Perässä ei muuta merkkiä kuin rinkulat ja Gecko pää alaspäin oikeassa reunassa.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja mremonen Näytä viesti
                                                        Vois olla mun? Perässä ei muuta merkkiä kuin rinkulat ja Gecko pää alaspäin oikeassa reunassa.
                                                        Kyllä siinä kilvenalunen oli.
                                                        Eikä mitään Geckoa.

                                                        Äsken bongattu pitskussa, karvaamokujalla hopea C5 avant kilvenalusilla.

                                                        Comment


                                                        • Kukas ajoi joskus kahden maissa valkoisella A5:lla HKI - Turku motaria Kilon kohdilla Turun suuntaan? Gekko-tarra perässä ja ainakin takana kerhon kilvenalunen...

                                                          Tyylikäs auto.

                                                          Comment


                                                            Sininen S4 b5 puoli neljän jälkeen ajeli moottoritiellä pohjoiseenpäin. Liekkö clubilaisia?

                                                            Comment


                                                            • kukas oli punaisella A4\A6 audilla pullapoikien nesteen pihassa. Joku nainen nojaili röökin kanssa siinä ja oli clubi kilvenalunen ainaki takana

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X