Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viesti
    Pygmi näytti kääntyvän johtokadulle äskön. Sano ny vielä et oot vasta eilen vahannu auton kun se oli taas nii kiiltävä =)
    Ei ole nyt vähään aikaan vahattu. Viikkopesukin on jäänyt tällä viikolla suorittamatta, joten kyl se likainen oli. :)

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja eske Näytä viesti
      Oulu-Muhos välillä viininpunanen c5 A6 4.2 avant klubialusella ajeli ohitte äsken.
      Taisin minä ohittaa ja ajelit sitte muhokselle asti perässä.

      Comment


      • Tumma A6 C5(saatto olla myös A4 b5) kilvenalusella bongattu espoon ikean alimmalla parkkiksella tänään 15:00 paikkeilla.

        Comment


          Lauantaina Hämeenlinnassa bongailtu tumman sininen 8D sedani FMIC keulalla, sekä Ahvenistolla sininen S2 Avant. Morjesta viellä kerran!

          Comment


            Tänään Kuopion mennessä tuli vastaan valkoinen A7 ja pois tullessa musta A7. Mikäs kultahammas miitinki oikein oli käynnissä?

            Comment


            • Musta A4 b5 NGY-XXX kilvenalusella ja gekolla bongattu tampereen motarilla 22:30, käännyit martinlaakson liittymästä. Vähän ajatukset jumissa näin työviikon alussa, ei tajunnu moikkailla. Vaikka eihän tuolla mitään nää kun niin pimeetä.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
                Tumma A6 C5(saatto olla myös A4 b5) kilvenalusella bongattu espoon ikean alimmalla parkkiksella tänään 15:00 paikkeilla.
                C5 oli ja oli meikäläisen. Joutu jättämään kauemmas parkkiin ettei kärryihmiset tuhoa peltejä.

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Lampinen Näytä viesti
                  C5 oli ja oli meikäläisen. Joutu jättämään kauemmas parkkiin ettei kärryihmiset tuhoa peltejä.
                  Joo pitää itekkin alkaa jättää suosiolla sinne alas. Oli taas vaihteeks joku parkkeerannu touraninsa niin lähelle ettei cabrion ovi mahtunu aukeemaan, piti pelkääjän puolelta kammeta ittensä sisään. Touranissa molemmin puolin takapenkkiä oli turvaistuimet. Kiitos vw liukuovien omasta autosta ei löytyny kolhuja.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
                    Joo pitää itekkin alkaa jättää suosiolla sinne alas. Oli taas vaihteeks joku parkkeerannu touraninsa niin lähelle ettei cabrion ovi mahtunu aukeemaan, piti pelkääjän puolelta kammeta ittensä sisään. Touranissa molemmin puolin takapenkkiä oli turvaistuimet. Kiitos vw liukuovien omasta autosta ei löytyny kolhuja.
                    OT:ksi menee, kai tarkoitit sharania kun touranissa ei liukuovia :) !!
                    Hyvä että Cabrio vielä löytyy.

                    Comment


                    • Mansessa Teiskontiellä tänään (8:25) valk. B6 mustalla katolla rek. OVY-***. Koitin morjestaa kun ajoin rinnalla työkalulla.

                      Comment


                        Voisi melkein luulla että mä stalkkaan Jaarli81:tä...
                        Oudonpunainen siis bongattu äsken parkissa Takomotiellä.

                        Comment


                        • Taas bongaus: hopea B5(?) silitetyllä takaluukulla YGJ-*** klubitarra kuskin ikkunassa. Ajoin sinunkin rinnallasi tosin Kekkosentiellä. Oli tummahiuksisen naiskuljettajan katse niin tiukasti eteenpäin ettet huomannut.

                          Comment


                          • Voisi melkein luulla että mä stalkkaan Jaarli81:tä...
                            Oudonpunainen siis bongattu äsken parkissa Takomotiellä.
                            Vaimo sanokin, että sillä on tunne niinku joku seurais meitä aina ja kotonaki sellanen olo et joku kyylää ikkunasta...se olet siis sinä!:) Mä en ikinä bongaa sua...taitaa olla kahvimiitin paikka joskus.

                            Oli pakko jättää Takomotielle kun firman parkkihallista on niin miljuuna porrasta käveltävänä ja tällä hetkellä puuttuu eturistiside polvesta, niin rappuset ei oikeen luista. Haettava parkkipaikkoja maan tasolta ja firman edustan tie aina täynnä.

                            Vasuri jalka niin automaattiakin kaipais. No, torstaina uutta sidettä polveen, niin sit ei ajella hetkeen autolla.

                            Comment


                              http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Audi-P...4copy.jpg/full
                              Tämä bongattu tänään pietarsaaren upm:n parkkipaikalta.

                              Comment


                                Kukas se tuli lauantai iltapäivällä lapa ojossa vastaan Kiteen ja Joensuun välillä tummalla B5 Avantilla, jonka perässä näytti olevan mukavan kokoinen vene.

                                Comment


                                  Olikohan dope, joka himmaili tänä aamuna ennen Länsiväylälle kääntymistään meikäläisen vieressä? Olin niin uppoutunut vammautuneeseen kynsinauhaan, että en tajunnut ennen kuin oli liian myöhäistä. :D

                                  Comment


                                    Vahva veikkaus että Cid ajeli harmaalla B6 sedanilla n. tunti sitten ysitiellä vastaan Oriveden suuntaan. Morjestin punaisesta B6 avantista.

                                    Comment


                                    • Käväisin eilen työasioissa tuossa savon Peili ja Lasihiomossa tauluihin laseja ostamassa ja bongasin pihassa mustan oisko 90 ollu, quatro kulkineen.
                                      Klubitarra oli kuskin ikkunassa

                                      Kenen sitten lie?

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                                        Olikohan dope, joka himmaili tänä aamuna ennen Länsiväylälle kääntymistään meikäläisen vieressä? Olin niin uppoutunut vammautuneeseen kynsinauhaan, että en tajunnut ennen kuin oli liian myöhäistä. :D
                                        Moi. Joo olinhan se minä. Yritin morjestaakin, mutta ilmeisesti kynsinauha sitten vei kaiken huomiosi... =)
                                        Itse häkellyin tosta sun Imola ässästä niin että lähin ajelee ihan väärään suuntaan, piti tulla myös kehä kakkoselle...No, ne on taas näitä aamun sekoiluja!

                                        Comment


                                          Joku tyttölapsi vihreessä (muistaakseni) TT:ssä Hyväntuulentiellä Paimenportin valoissa siinä neljän maissa. Pisti tarra silmään kuskin sivulasista ja taustapeilistä olin näkevinäni sinkkumaskin, vaikka tuo oli minusta kyllä ykköskoppanen..

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                                            Joku tyttölapsi vihreessä (muistaakseni) TT:ssä Hyväntuulentiellä Paimenportin valoissa siinä neljän maissa. Pisti tarra silmään kuskin sivulasista ja taustapeilistä olin näkevinäni sinkkumaskin, vaikka tuo oli minusta kyllä ykköskoppanen..
                                            Ettei ollu tämä:

                                            http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=91945

                                            Comment


                                              Joskus parikyt yli 7. aamulla spotattu motarilla jps70. Vauhtia ehkä oli liikaa ku tajusin vast liian myöhään. :)

                                              Comment


                                                Ajelekos joku palstaa lukeva S8:lla (tai A8:lla) aamuisin Haaransillan - Limingan tietämillä etelään päin (motaria -> 8-tietä). Bongannu varmaan joka ikinen kerta kun olen Ouluun aamuisin ajellut. Nykyään tulee tosin harvemmin itse Ouluun ajeltua, mutta kun taas tänään niin tein, niin bongaus n. 7.45 motarilla, itse tummansinisellä A8:lla ajelin pohjoiseen päin.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka-
                                                  Tjaah.. Minusta tarra oli ovessa, enkä muista tollaisia takavaloja, saati helmasatsia nähneeni. Eipä sillä, saattoipa tuo olla, voipi olla olemattakin.. =)

                                                  Comment


                                                  • Äsken kun käytiin lounaalla, niin forum marinumin pihalla oli clubitarralla varustettu A6 bt.

                                                    Comment


                                                    • Parit Suomi-TT:t tullu bonganttua. Jämsässä pari kertaa TT-32, numerosta voi päätellä millä pannulla varustettu. Ja tänään tuli ysitiellä Ysitien lemmikin kohdalla vastaan roadster TT-64.

                                                      Comment


                                                        Nummelassa n.17.30 harmaa B7 A4 avant klubin kilvenalusella. Kuka?

                                                        Comment


                                                          Hämeenlinnanväylällä paahtoi ohitte vihreä B4-avant TDI. Hyvinkään jälkeisellä pitkällä suoralla kohti Helsinkiin päin ajettaessa, kello oli täsmälleen 17.00. Katsekontaktikin ilmeisesti kävi, kun olit autonmitan edellä. Moi.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                                                            Nummelassa n.17.30 harmaa B7 A4 avant klubin kilvenalusella. Kuka?
                                                            Hep, aika ja tuntomerkit osuu. Moro!

                                                            Comment


                                                              Moro moro. Olin maastoutunut mitsuun siinä kun olit tulossa tuusantieltä ympyrään :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X