Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Olitko jarrupaloja hakemassa? Sivukorvalla kuulin kun varaosa tiskillä oli puhetta 2.7bit jarruista.
    Minä muutaan Kiinan, jos Taneli hakee jarrupaloja Motonetista
    Heh..Ihan kävin vaan pyörimässä hyllyjen väleissä jos sattuis muistaan että tarvii jotain. Joku muu siis kysellyt biturbon jarruosia.

    Pekan ei tarvi alkaa pakkaan matkalaukkuja.. :)

    Comment


      Ainiin.. unohtu mainita, että tuli nähtyä tuo maahantuojan punanen RS3:n tänään Manskulla. On se vaan nätti!

      Comment


        Kuopiossa tänään 4.8 ketäs olivat nämä?

        kello 1700 B5 S4 keltane avant ajoi Kelloniemestä keskustan suuntaan mäkeä ylös?
        kello 1740 Prisman pihassa hopea A8 clubin kilvenalusilla ja pinkkipuolaisilla vanteilla?

        Comment


          Ajelin HydraulicJACKin perässä rauhankatua koulukadun liikennevaloihin josta lähettiin vastakkaisiin suuntiin. Olin siis tuolla Suzukilla liikenteessä.
          Jos ihmettelit että kuka heilautti räpylää.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
            Meniköhän perrier juuri hetki sitten B7:lla Tavara-aukion ohitse, Hyvinkään suuntaan?
            Ihan vetelin sikeitä tuohon aikaan ja taisin vielä nukkua 4 tuntia.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viesti
              Kuopiossa tänään 4.8 ketäs olivat nämä?

              kello 1700 B5 S4 keltane avant ajoi Kelloniemestä keskustan suuntaan mäkeä ylös?
              kello 1740 Prisman pihassa hopea A8 clubin kilvenalusilla ja pinkkipuolaisilla vanteilla?
              Keltanen s4 avant= Turbo^T
              A8 ehkä = LongJohn ?

              Comment


                Iisalmen mäkkärin edessä bongattu nätin sininen A6 farkku kilvenalusella. Harvinaisempi väri pisti heti silmään :)
                Minun auto on ollut varmaan kyseessä. Äiti kävi sillä kampaamossa, kun itse tarvitsin koukullista autoa.
                Itse olen bongaillut teikäläisen auton moneen otteeseen. On se komia. :)
                Viimeksi muokannut DrFeelgood; 5.8.2011, 13:51. Perustelu: evotan lainauksien kanssa.

                Comment


                • Tumman sininen V8 quattro teksi etuoven alareunassa bongattu hollolassa robbarin pihal jokunen hetki sitten. Mistä näitä V8 lahtee leviää? Tarvii omalle tehdä koht jotain et erottuu massasta :/

                  Comment


                    Mahtokohan olla Sami liikenteessä RS2:lla tänään Itiksen kulmilla kääntymässä Keskustaan päin? Oliskohan ollu tuossa puol kolmen paikkeilla.

                    Comment


                      Musta Avantti Turssi kävi tankilla Kulmalan Nesteellä, muutama tunti sitten.

                      Itse olin pihalla pällistelemässä kaverin kyykkypyörää.

                      Comment


                        Vanhempi mies ajeli mustalla S3:lla meidän terminaalin ohi aamulla. Oli vielä ehostettu molemmin puolin tulevilla tuplaulostuloilla. Puoli tuntia siitä eteenpäin keltainen S3 Lehmossa Medisizen pihassa. Lisäksi aiemmin viikolla musta S3 (OVI-XXX) ohitti minut Kolinportin tienoilla. Onkohan noilla S3:silla pesä jossain lähellä kun on näkynyt niin tiuhaan?

                        Comment


                          Minun auto on ollut varmaan kyseessä. Äiti kävi sillä kampaamossa, kun itse tarvitsin koukullista autoa.
                          Itse olen bongaillut teikäläisen auton moneen otteeseen. On se komia. :)
                          Ei tainnut olla sinun auto tai sitten äitisi on harvinaisen miehekkään näköinen ;) Korikin taisi olla pykälää uudempi siinä bongauksessa :)

                          Comment


                            Tais punainen S4 lipua ohitseni Helsinginkatua länteen klo20.30, vilkauttelin pitkiä tolpalta.. Moi!

                            Comment


                            • Avo 80? audi oli parkissa eilen nastolassa jenkki cruisinkien aikaan. Samoin siellä nesteen oven edes valkoinen 100/A6 sedan audi. Oli helpaa ja etulippaa. Tunnustaako kukaan?

                              Comment


                                Hmm, taisin olla minä. Hämärästi muistaisin että joku vilkutteli valoja kun ruoholahteen ajelin vikaa reissua. Moro

                                Comment


                                  Ei tainnut olla sinun auto tai sitten äitisi on harvinaisen miehekkään näköinen ;) Korikin taisi olla pykälää uudempi siinä bongauksessa :)
                                  Ok. :D Samana päivänä on ollut vain liikenteessä.
                                  Ja yksi kysymys aiheen vierestä. Miten ton lainauksen saa niin että siinä näkyy alkuperäinen kirjoittaja??

                                  Comment


                                  • Eilen iltapäivällä Fiskarssin tiellä edellä ajeli musta a4 B7?
                                    Oli todella mustat takavalot ja putki vaihdettu (kuulin kun kiihdyttelit karjalohjan suuntaan)
                                    Kilpi oli API-xxx

                                    Comment


                                    • OT:
                                      Alkuperäinen kirjoittaja DrFeelgood
                                      Ja yksi kysymys aiheen vierestä. Miten ton lainauksen saa niin että siinä näkyy alkuperäinen kirjoittaja??
                                      Aloita lainaus [quote=nimimerkki]-tägillä. Tai sitten kokoviestin lainaus, pikavastaa ja alhaalta täppä lainaa viesti vastauksessa laatikkoon.

                                      Comment


                                        Vammalassa ESP:n varikon kohdalla iltapäivällä valkoinen C4 sedän malli. Musta maski ja renkulat keulassa. Olitko se sinä?

                                        Comment


                                          Nilsiän Tokmannin pihalla S2? Avant klubikilvenalustalla. 10 min myöhemmin musta RS4 B5 Nilsiän keskustassa.

                                          Comment


                                            Hammun coupe Ruskeasannan shellillä, juuri nyt

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
                                              Nilsiän Tokmannin pihalla S2? Avant klubikilvenalustalla. 10 min myöhemmin musta RS4 B5 Nilsiän keskustassa.
                                              S2:n omistaja löytyy suurella todennäköisyydellä syväri-nimimerkin takaa. Jos risassa oli BBS Ch:t alla, niin taitaa olla kaverin joka ei taida vaikuttaa foorumilla.

                                              Comment


                                                joo CH:t tais olla risassa alla. Ite liikun Nilsilssä Lupolla tällähetkellä.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
                                                  joo CH:t tais olla risassa alla. Ite liikun Nilsilssä Lupolla tällähetkellä.
                                                  Onko luposta jotain erityis tuntomerkkejä jotta osaa vilkuttaa jos kohdalle sattuu :)

                                                  Comment


                                                  • SR se tuolla motarilla ajeli kaikkien ohi, myös minun huomaamattoman astran :)

                                                    Comment


                                                      Persjantaina tuli Pyhännällä vastaan aika yrmäkkä urssi, äänet oli aika miehekkäät. Itse olin maastoutunut hopeiseen vulva V70:iin.

                                                      Comment


                                                        onko luposta jotain eritystuntomerkkejä
                                                        Eikös Lupo oo jo ittessään erikoistuntomerkki, en usko et Nilsiään on eksynyt toista. Musta väri.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
                                                          joo CH:t tais olla risassa alla. Ite liikun Nilsilssä Lupolla tällähetkellä.
                                                          Bongasinkin tuon lupon Nilsiässä parkissa kun kummitytön luona tuli käytyä :D Mietinkin että mistä oli tutun oloinen vehje.

                                                          Comment


                                                            Musta B5 S4 Avant tuli vastaan päivällä yhden aikoihin vanhalla nelostiellä Haukiputaalle päin menossa. Itse olin liikkellä maantiepyörällä.

                                                            Comment


                                                            • Viimeviikolla nähty c5 rs6 vai kalleabba? Tulit norjassa vastaan skiboten - Kilpisjärvi tiellä ja paripäivää myöhemmin Kolarin lähellä, oliko kesäloma reissu menossa?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X