Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kaarinan keskustassa tumma typ85 coupe tai coupe quattro puoliltapäivin. Kerholaisia?
    Pari kertaa oon ton Euromarketin parkkiksella bongannu, omistajasta ei oo kyl mitään käryä...

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja itaplok Näytä viesti
      Minä ainakin tuolla olen nyt alkanut käymään (viikko talossa oltu).. muuten kuvaus vastaa paitsi kone on 2.8. Suotta harmittelet sillä ainahan niitä jotain vikoja on ;)
      Kappas puusilmänä kattelin. No, et sä ainakaan o ehtiny sit mun autoa bongaa, ku se on ollut vasta kuukauden pajalla. Tai no, pajat on vaihtunu välillä.
      Tosin, siinä on vain klubitarra lasissa.
      Tervetuloa taloon.

      Comment


      • sininen b5 ässä bongattu nahkelantiellä tänään päivällä..liekkö clubilaisia? ite ajelin punaisella ässällä..

        Comment


          Bongattu ja moikattu yksi zipale RS4:sia Mansikkalassa Imatralla tänään viiden tai kuuden aikoihion.

          Comment


            ~11.20 hopeinen B5 S4 avant siipikujan ja ilmailutien risteyksessä, eli hki-vantaa lentokentäl lähellä.

            Comment


            • Viinikan liikennesekoittajasta moottoritielle asti ajelin mustan B6 Avant 2.5TDI a4:n vierellä.. Ei pistä hyvällä omaan silmään kun autossa on sämpylämallin etupuskuri ja orkkis takapuskuri, kylkiin laitettu S4:n pullistukset ja listoihin S-line merkit. Liekö forumilta?

              Edit: Joutu oikein tarkistaan, niin sline-merkit onkin vakiona kii ja joku pikku sline sisäpaketti autosta löytyy..

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viesti
                ~11.20 hopeinen B5 S4 avant siipikujan ja ilmailutien risteyksessä, eli hki-vantaa lentokentäl lähellä.
                Taisin juuri tuohon aikaa ajella Siipitielle.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja J.Paavi Näytä viesti
                  Taisin juuri tuohon aikaa ajella Siipitielle.
                  Tulliin hakemaan pakettia/paketteja? :)

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viesti
                    Tulliin hakemaan pakettia/paketteja? :)
                    Ei ihan työhommissa. Pitää tehä vähän aikaa töitä et saa tilattua paketteja (coolerit pitäis saada mut on niin sika hintaset).

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja J.Paavi Näytä viesti
                      Ei ihan työhommissa. Pitää tehä vähän aikaa töitä et saa tilattua paketteja (coolerit pitäis saada mut on niin sika hintaset).
                      Nonii selvä homma. Mutta sun ässän jokatapauksessa siin risteyksessä bongasin.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Miikka Salonen Näytä viesti
                        Bongattu ja moikattu yksi zipale RS4:sia Mansikkalassa Imatralla tänään viiden tai kuuden aikoihion.
                        Kyllä vain siellä tuli pyörähdettyä. On se kutos risa livenä nätti peli.

                        Comment


                          Musta uusikorinen A6 avant hopeisilla peileilla tos puolen neljän maissa Hennalan nurkilla, sinäkö? Hienon näköinen vehje kyl.

                          Comment


                            VilleP oli mäkkärissä tänään. Yks meidän seurueesta ainakin tais tuntee sinut paremmin?

                            Comment


                              Kyllä vain siellä tuli pyörähdettyä. On se kutos risa livenä nätti peli.
                              Kyllä mun mielestäni vaan nelosriesa on niin aggressiivisen näköinen, että kuutosen pesee ulkonäköasioissa. Vaikka tietty se on mihin tottuu.

                              Comment


                              • Tänään oulussa stora enson alueella eforan parkkiksella musta b5 avant clubin kilven alusella..? itse olin samassa rivissä punaisella sedanilla..

                                Comment


                                • Kuortin ABC:n pihalla tänään B7 Avant S-Line clubin kilvenalusella ja Hyvinkään kohdilla Hangon tiellä B8 neljällä putken ulostulolla ja ABT:n merkki persiissä.

                                  Comment


                                  • Tulikos eilen yhden maissa Vammalassa (tie 12) joku clubilainen vastaan sinisellä b5 A4? farkulla ilman etupuskuria?

                                    Comment


                                    • Ratinan sillalla Hatanpään suuntaan n. klo. 10.10 harmaa A6 3.0tdi, rekkarina lyhenne rakkaasta kotikaupungista ja ykkönen numerona. Tunnustaako joku?

                                      Comment


                                        Keltanen farmari S4 (b5) Itämerenkadulla tänään yhentoista maissa. Ei kerennyt katsoa oliko clubitunnuksia missään.

                                        Comment


                                        • No jopas oli. Porin Urheilutalon pihalla eilen sininen B7 RS4 ja uudenkarhea valkoinen TTRS. Tosin TT:n osalta ei ihan aukoton bongaus, näin kauempaa, mutta takaspoileri ja pitkä mallimerkintä kertovat jotain. Piti käydä siirtämässä oma vähän peremmälle häpeämään.

                                          Comment


                                          • Tulikos Lehtosaari (8866) vastaan tossa Nuolialantiellä Härmälässä hetkonen sitten? Polla käänty molemmilla, mut en onnistunu morjestaan ku oli "luu pokalla".. =)
                                            Viimeksi muokannut TSami; 31.3.2010, 18:26. Perustelu: Väärä nro

                                            Comment


                                              Nappiin osui Sami.
                                              Hyvä ettei niskat taittunut molemmilta ;).

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viesti
                                                Kappas puusilmänä kattelin. No, et sä ainakaan o ehtiny sit mun autoa bongaa, ku se on ollut vasta kuukauden pajalla. Tai no, pajat on vaihtunu välillä.
                                                Tosin, siinä on vain klubitarra lasissa.
                                                Tervetuloa taloon.
                                                Olet ilmeisesti auton saanut liikenteeseen? Tai ainakin joku mustalla B5 avantilla klubitarra ikkunassa oli tänään ko. talon P-alueella parkkeerannu omani viereen.

                                                Comment


                                                • Torniosta kemiinpäin lähti (ekan korimallin s4/6 (en osaa) ) peesiin. Liekkö sitä oli vähän ruuvattu tai minun vehkeessä koneja karannut kun niin hyvin tuntui peesissä pysyvän, talvirenkaiden nopeusluokatkin tais ehkä hieman yllittyä. Kääntyi rovaniemen rampista ylös, liekkö sinne oli menossa. Klupin kilventausta näytti oleven ja morjestettiinki ;). Vastaavaa vauhtia lähdettiin muuan viikko sitten samasta ympyrästä motarille, sillä kertaa peesissä w12 a8 (Hookkanin kilvillä varustettu). Sillä kuskilla ja vehkeellä tuntu olevan hieman enempi menohaluja kuin meillä :D

                                                  Comment


                                                  • Minä :) ei tuossa muuta ku porkkiksen softa. Oli ihan kiva ajella, tuntu että ei meinaa nähä mitään siinä vaiheessa kun ne rajotukset ylitty, oli sen verran rapaa tiellä ja ei enää pyyhkijät toiminu siinä vauhdissa kunnolla, oven tai kattoluukun tiivisteetkin suhisi hieman :(
                                                    Minnekkään en menossa ollu, kukaan vaan ei sattunu olemaan tavattavissa niin lähdin käymään päiväajelulla, nyt kotona ja uuniin kanaa ja jalapenoja naamariin.
                                                    Välillä tuntu kyllä että sai kiinni ihan kohtuudella ja välillä jäi taas, ehkä ens kerralla kun tavataan katotaan uusiksi ;) Tankille piti lähteä, sylettää nämä bensan hinnat, onneks ruottissa on halvempaa, laskin että jos vertaa suomeen niin joka 10 tankillinen on "ilmainen".

                                                    e: ite kans tänään jonku mustan A8? kanssa vähän huudatin, oli siirtokilvissä, niin paljon ei keretty kokeilla että tietäis oliko kummalla enemmän menohaluja. Mitäs sulla on siellä sinisen pellin alla?
                                                    Viimeksi muokannut Jargo; 31.3.2010, 22:54.

                                                    Comment


                                                    • Minä olin siinä eforan parkissa. Ajoin fintterin puuautoja taas muutaman päivän, niin parkkeerasin tällä kertaa sinne enkä rantaan. Näytti muuten samaisessa parkissa olevan tänään hieman laiteltu keltainen b5 sedan. Löytyyköhän sille omistajaa täältä?

                                                      Comment


                                                        Punainen B5 risa tuli Linnoitustiellä kun olin firman tallille menossa.

                                                        Comment


                                                          Henrin "lakimies" bongattu Kumpulan R-kioskin edestä. Mahdollisesti taisi kuski olla juuri rahaa nostamassa automaatiltakin.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viesti
                                                            Ratinan sillalla Hatanpään suuntaan n. klo. 10.10 harmaa A6 3.0tdi, rekkarina lyhenne rakkaasta kotikaupungista ja ykkönen numerona. Tunnustaako joku?
                                                            Mulla on sellainen käsitys että autolla ajelee ite pormestari. Saattaa olla että ei seuraile tätä voorumia :P

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja jussi_a Näytä viesti
                                                              Mulla on sellainen käsitys että autolla ajelee ite pormestari. Saattaa olla että ei seuraile tätä voorumia :P
                                                              Kilvet.comin mukaan kilpi kuuluu Reijo Eerola Oy:lle ja ko. yritys harjoittaa isännöintiä ja kiinteistönhoitoa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X