Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viikonloppu topic (vapaata pölinää -ja sen vierestä)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Sihteerin ainakin suosittelen jäämään kotiin... :)

    Comment


      Joo mä olen mukana jos jotain järkätään. Toki päivämäärä ratkaisee paljon.

      Comment


        No eipä ole ennen sattunut. Joensuu-Hki ja jatko Hki-Bromma sama kone ja samat paikat... Ihan suotta piti käydä tavaroineen terminaalissa kääntymässä :D

        Comment


          Ei viitsi spämmätä asiallista ketjua joten tänne.

          Alkuperäinen kirjoittaja ittnah
          Minkäsmoinen ajettava autosta tulee jos tuon murikan hitsais lukkoon?
          Alkuperäinen kirjoittaja arto s
          Paska. Paitsi jos ajat koko ajan tasan suoraan tai nelipyöräluisussa.
          Is there any other way?

          Comment


          • Kukin taaplaa tyylillään toiset hitsaa lukkoon toiset taas no.
            Attached Files

            Comment


            • Auto vie nyt opiskelijan rahoista aika paljon. Tässä mietiskelin pitäskö talvea vasten myydä pois, kun alkaa auto olla kunnossa. Tästä tuli mieleen, että jos ostajalta lähtee auto lapasesta koeajossa. Voiko ne vaan sanoo, että "moro pidä autos"? Pitäskö siihen joku vastuusopimus kehitellä. Kuinka semmosen sitten osaa tehdä lainvoimaisesti, ettei sitä voi kumota venkoilemalla.

              Comment


                Mulla olis kaks kaljaa ja litra stantarttia.

                Comment


                  Suhde on sitten kohdallaan

                  Comment


                    Kiitos kysymästä. Loistavasti meillä menee. Toki kannattaa vielä kysyä vastakappalleen mielipide.

                    Comment


                      Kolme sandelssia näyttäs olevan eli pärjää tän saunan appiukon kanssa ja tiistaina tallinnaan hakee lisää

                      Comment


                        On tuo Uigeadail kyllä mahottoman hyvää.

                        Comment


                          Harvemmin noi Ardbegin nesteet on huonoja olleet. Myöskin omaan pirtaan tuo Uiggi on soveltuva.

                          Comment


                            Talon naisväki lähti jo aamulla aikaisin johonkin taitoluistelukisoihin. Sai kerrankin rauhassa nukkua, mikäs tässä on aamukahvia Audimukista hörppiessä kun sai maata sängyssä puoliinpäiviin asti eikä vieläkään oo mikään kiire minnekään, saatan vielä pienet neljän tai viiden tunnin päikkärit ottaa hetken päästä.

                            Comment


                            • Kateus. Meillä herättiin 10 aikaa ja pitikin poistua koiran kanssa ulos. No ei pääse jatkamaan unia kun paremman puoliskon pitää päästä johonkin järjestämäänsä kouluprojekti juttuun.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
                                Kateus.
                                Tämä. Meillä poika halus väkisi kattua eilen ELA Shown loppuu asti mutta nukahti sitte 23 aikaan ni aattelin että nyt nukutaan pitempää ku normaalisti 9ltä nukkuun ni paskan vitut ku varttia vaille 7 alakaa huutelee sängystä :D

                                Comment


                                • Mamma viikonloppu reisussa ja parin muksun kanssa keskenään kotona. Kuuden jälkeen nuo herättivät. Nyt ensimmäinen hengähdys tauko. kun pien on pienempi on päiväunilla.

                                  Comment


                                  • Hitto, äijät nukkuu kokopäivän. Mie heräsin jo klo 4.50 ja nautiskelin pimeästä aamusta. Klo 6 oli jo päivän ateria muhimassa.

                                    Oisko niin, ettei vanahana raaski nukkua liian pitkälle, se tuo elämä on kuitenkin niin lyhyt;)).

                                    Toisaalta eilisen ravintolaillan jälkeen jossa vietettiin kaverin viiskypäreitä, olin jo unilla klo 20.15;)))

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Raato Näytä viesti
                                      Mamma viikonloppu reisussa ja parin muksun kanssa keskenään kotona. Kuuden jälkeen nuo herättivät. Nyt ensimmäinen hengähdys tauko. kun pien on pienempi on päiväunilla.

                                      Meillä heräilee melko tarkkaan 04:20 [emoji37] Mukava ku on heti aamusta pinna kireällä itsellä [emoji17]

                                      Comment


                                        Viikonloppu. Pyörittelin taas sitä mun häristinkuutiota.

                                        Comment


                                          Hetkeen ei ole itse kyllä pyöritellyt, on jo sen verran kulunut jotta ei meinaa kasassa pysyä.

                                          Hyvin on tuo kyllä kunnossa. Periaatteessa huijaus, koska itse sekoitti ja katsoi ja suunnitteli ennen vääntelyn alkua (imho, josta ei tarvitse suuttua).

                                          Comment


                                            En suutu. Käytännössä sillä ei ole merkitystä, kuka kuution sekoittaa; tietokone tai puhelin arpoo sekoitussiirrot (scramble). Sekoittamisen jälkeen on 15 sekuntia aikaa katsoa kuutiota. Suoritus pitää aloittaa ennen kuin tarkasteluaika (inspection) on kulunut loppuun.

                                            Tässä maailmanmestarin tyylinäyte.

                                            Comment


                                              Jo on ajat muuttunut, ennen ei saanut ennakkokatsoa.

                                              Comment


                                                Mielenkiintoista.

                                                Valitettavasti minä tiedän vain nykyiset säännöt:
                                                • The competitor is allotted a maximum of 15 seconds to inspect the puzzle and start the solve.

                                                World Cube Association ylläpitää sääntöjä ja päivittää niitä aina silloin tällöin. Esimerkiksi heinäkuun alusta (2015) myös tarrattomat kuutiot ovat olleet sallittuja:
                                                • Puzzles whose coloured plastic is visible inside the puzzle (e.g. "stickerless" puzzles) are permitted. This does not include the following puzzles: Puzzles with transparent parts. Exception: An overlay sticker.

                                                Comment


                                                  Onhan tuolla nykysäännöissä "sokea" versiokin, joka enemmän oli sitä, mitä silloin vuonna sarvi ja kypärä meilläpäin harrastettiin. Eli aika alkaa heti ja tutustuminen kuuluu ratkaisuaikaan.

                                                  Comment


                                                    Se on totta. Näköhäiriölajeissa kuution saa paljastaa vasta, kun ajastin on jo käynnissä. Ja tottakai virallisissa kisoissa virkailijat aina sekoittavat kuution; ei siellä saa itse sekoittaa. Aloitin harjoittelemaan vasta viime helmikuussa, enkä ole ehtinyt itse käydä kisoissa.

                                                    Edit: Huomasin juuri, että SM-kisat on ensi viikolla.

                                                    Comment


                                                    • Näin viinien ei suurimpana ystävänä sattui englannin tuliainen olemaa ihan hyvää. [emoji2] Lindeman's shiraz cabernet sauvignon 2014

                                                      Comment


                                                        Joku muu kuin minä meidän taloudessa selaa nettiautoa kriteereillä audi, neliveto ja moottori 4.2.

                                                        Comment


                                                          Hei mulla olisi yksi, löytyy sieltä kyllä.

                                                          Comment


                                                            Aiheeseen löyhästi liittyen, tänään tuli tasan 7 yhteistä vuotta täyteen :)

                                                            Comment


                                                            • 4.2 vai toisen nettiauton selaajan kanssa? :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X