Selitäppä tuo työnantajalle. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Viikonloppu topic (vapaata pölinää -ja sen vierestä)
Collapse
X
-
Kai sinä herkkusienten sisään tuorejuustoa tai vastaavaa myös laitoit?Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiTulukaa nuotuolle. On pekoniin käärittyä herkkusientä ja makkaraa
Muuten tulisin, mutta liikaa matkaa. Taidan tyytyä saunomaan kotona ja ottamaan vähän sihijuomaa!
Comment
-
Menny hyvät auto vahatkin hukkaan. ;)Reippaasti on mennyt 2 päivää kakkosta hinkatessa. Täytyy sanoa, että ekaa kertaa colliniten vahaa käytin ja oli kyllä miellyttävä tuote työstää.
Comment
-
Hyvähän se on vahatakin, tulee lipakat pinnat ;) Tosin olen kyllä kuullut sen vahauksen suoritettavan yleensä siihen lähitienoolle, en itse kohteeseen...
Comment
-
Lapset lähti aamusta yökylään. Itse vaimon kanssa suunnistettiin Fantin Hölkkä -tapahtumaan. Juostiin 5km lenkki. Itelle melkoinen saavutus, siis tuo juosten koko matka. Viimeksi olen yli 2km putkeen juossut aikalailla 20 vuotta sitten armeijassa cooperin testissä=)
Nyt on saunottu ja - ja sitten pitsalle ja illanviettoon Raahen kuumaan ja kosteaan yöhön. (toim.huom. ulkona +13).
Comment
-
2vkon lomareissusta selvitty kunnialla kotiin. Vaivaiset 3727km tuli istuttua autossa :)
Jos reittiä haluaa ihmetellä niin se olisi tässä: http://goo.gl/dOY8O Ainut ero on että mentiin lautalla Helsingistä Tukholmaan.
Comment
-
Jos tarkotit sitä ainoaa oikeaa Ritari Ässää 80-luvulta niin ei oo kyllä sen voittanutta :) Viimestä tuotantokautta katon ite just. Paras jakso on varmaan "Junkyard Dog" jossa KITT uppoaa happolampeen.Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viestiJust sopiva keli istua löhölinnassa ja näin saunan jälkeen ottaa muutama neuvoa-antava. Ja mikä parasta: katsoa Ritari Ässää ihan alusta asti. Ei aika aina kultaa muistoja, kyllä nää on aina yhtä hyviä :D
Comment
-
Kiitos, sovitaan vaan, sixpack mukana, vaikka en itse juo :) !Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiTuleeko kukaan ensi viikolla nuotiolle?
Comment

Comment