Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vanteet jumittuneet Tanskaan. Täytyy vissiin veivata alkuviikko fillarilla duuniin..

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viesti
      Alkaisi olla ihan kiva jo päästä pelaamaan bäfää, mutta psn on edelleen alhaalla.
      Niin että mitä että?

      Comment


      • Alkaisi olla ihan kiva jo päästä pelaamaan bäfää, mutta psn on edelleen alhaalla.
        Niin että mitä että?
        Jotain tollasta vissii: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=6GzipW_noec[/ame]


        Ei vanha ymmärrä.. ;) (siis allekirjoitanut..)
        Viimeksi muokannut KuiKelo; 28.4.2011, 21:38.

        Comment


        • Nojoo vähän niinkun noin. Eli battlefieldiä. Verkko vaan kun on alhaalla, niin on yllättäen kerennyt tekemään yhtä sun toista ja alkaa tekemiset loppua kesken ennenkuin alkaa audiin osia saapua maailmalta. Jarrusatulat makoili jo viikon tanskassa ja ehkä kohta ne saan käsiini.

          Comment


          • Jarrusatulat makoili jo viikon tanskassa ja ehkä kohta ne saan käsiini.
            Jos ne ootteli niit mun vanteita.. :) GLS?

            Comment


            • Kyllä. GLS todellakin. Arvelin ihan samaa niistä sinun vanteista, kun olivat tanskassa kerran jumissa. Vahva fiilis on myös siitä että postista ne joudun lopulta hakemaan.

              Comment


              • Mulla tuli jo hyviä uutisia, eilen ovat vanteet saapuneet Turkuun, eli luvatusti kahdessa päivässä Koldingista Turkuun. Ihmettelin vain, kun ei tullut seurantanumerolla ollenkaan "dispatchia" Tanskan päästä, vaan suoraan inbound kirjaus Turusta.. Josko maanantaina olis jo mulla.. :)

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                  joku helvetin pelle oli keksinyt alkaa leikkimään palomiestä meidän parkki hallissa ja tyhjentänyt pari jauhesammutinta sinne.
                  On muuten meijänkin hallissa (Vuosaaressa) ollut moinen tapaus tässä lähiviikkoina, oisko ollut kaks kolme viikkoa takaperin. Oma auto ei onneks kärsiny, mutta kuitenkin.

                  Comment


                  • - PSN vieläkin nurin, ostin laiteen lauvantaina ja ois ihan kiva pari juttua latailla, mutta ei niin ei.

                    - Twingo, kuka vtun apina on tehnyt siitä semmosen kinnerin ettei sinne normaali ihminen mahdu niskojaan nyrjäyttämättä.
                    Tarvi töissä pari kertaa käydä asioilla, kaikki paremmat kiesit oli menossa, niin tarvi tällä upealla kopilla lähtee.
                    En tiedä onko katto liian matalalla, penkki liian korkealla vai pitäisikö sinne koppiin hypätä ukemilla / jalat edellä.
                    Oon autoon mennessä mielestäni kumartanut reilusti, mutta aina on marakatin pää kajahtanu yläkarmiin = romuna oleva niska vielä romummaksi.

                    - Arjen sankarit liikenteessä: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=6309

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viesti
                      - PSN vieläkin nurin, ostin laiteen lauvantaina ja ois ihan kiva pari juttua latailla, mutta ei niin ei.

                      - Twingo, kuka vtun apina on tehnyt siitä semmosen kinnerin ettei sinne normaali ihminen mahdu niskojaan nyrjäyttämättä.
                      Tarvi töissä pari kertaa käydä asioilla, kaikki paremmat kiesit oli menossa, niin tarvi tällä upealla kopilla lähtee.
                      En tiedä onko katto liian matalalla, penkki liian korkealla vai pitäisikö sinne koppiin hypätä ukemilla / jalat edellä.
                      Oon autoon mennessä mielestäni kumartanut reilusti, mutta aina on marakatin pää kajahtanu yläkarmiin = romuna oleva niska vielä romummaksi.

                      - Arjen sankarit liikenteessä: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=6309
                      Olettasin siis, että et ole vielä luonut edes tunnuksia Playstation networkkiin, voisi siis sanoa että vois ottaa enemmänkin päähän? Itseäni ottaa enemmän se päähän se että käyttäjätiedot on nyt ulkopuolisen käsissä...pirun hakkerit! Hyvä puoli oli siinä, että tiedoissa oli vanhan luottokortin tiedot!

                      Comment


                      • Joo, emmää oo sinne ehtiny rekisteröimään olleskaa.
                        Saahan niitä uusia luottokoiria kaupasta :)

                        Comment


                        • Mulla tuli jo hyviä uutisia, eilen ovat vanteet saapuneet Turkuun, eli luvatusti kahdessa päivässä Koldingista Turkuun. Ihmettelin vain, kun ei tullut seurantanumerolla ollenkaan "dispatchia" Tanskan päästä, vaan suoraan inbound kirjaus Turusta.. Josko maanantaina olis jo mulla.. :)
                          29/04/2011 15:44 FI2020 , Finland 3.124 Delivered to a GLS Parcel Shop
                          29/04/2011 11:38 FI2020 , Finland 4.40 Not delivered because consignee not in

                          Minun pakettia on jopa yritetty vissiin toimittaa, mutta laihoin tuloksin. Aika yllättävää että ketään ei ole kotona klo11 normi työpäivänä.

                          Comment


                            Minun pakettia on jopa yritetty vissiin toimittaa, mutta laihoin tuloksin. Aika yllättävää että ketään ei ole kotona klo11 normi työpäivänä.
                            Dhl yritti toimittaa mulla kanssa yhtä pakettia peräkkäisinä päivinä klo 12 aikaan. Jos ekana päivänä ei olla paikalla klo 12 niin ei olis varmaan hirveän vaikeeta funtsia että ei oo varmaan huomennakaan samaan aikaan, mut ei.

                            Comment


                              Mä olen ymmärtäny, että GLS toimittaa paketit 14 pakettina, eli vastaanottajalle ei ilmoteta kun ollaan toimittamassa pakettia vaan jättävät sitten lapun postiluukkuun/laatikkoon ja sen saa lähimmästä postista hakea.
                              Mulle yritettiin toimittaa viikon ajan jarrupakettia, mutta en ollu koskaan kotona niin luovuttivat. Ei siis mitään viestiä että olivat käyneet. Heillä oli väärät puhelinnumerot jotka ei ole käytössä.

                              Vasta kun sappi alko kiehuun tarpeeksi niin paketti löyty.

                              Comment


                              • Joo, ei ne soita. Ei minullekan kukaan ollut soittanut ja gls finlandin sivulla mainitaankin etteivät soita etukäteen. Paketti löytyikin lähipostista kun käväisin äsken kyselemässä. Ei napannut ootella vielä viikonlopun yli kun loota vaeltanut muutenkin jo niin pitkään pitkin eurooppaa. Puolasta saksan läpi tanskaan kahdessa päivässä ja sieltä yli viikko perille.

                                Comment


                                • Kerran esitin UPSälle toivomuksen, että josko kuski soittais puol tuntia ennenku on jakamassa, niin tiedän varmanpäälle olla hollilla.

                                  Aspan plikka heitti pokalla "meidän kuljettajilla ei ole kännykkää."
                                  Olin että eikö toi nyt ole jo aika paksua, kun huomioidaan että mitä vuotta eletään ja että minne olin soittanut.
                                  Jotain se kako sinne luuriin, mutta loppuviimen vissiin oli kuski käyny ostaan kännykän ja prepaidin, kun se sitte soitti kummiski.

                                  Mutta itse aiheeseen:
                                  - Vajaa viikko sitten pistin ostaen PS3 320gb + GT5 + 300eur rattipoljinkeppi setin, niin eikö sit pitäny tuvan isoin ja parhaimmilla liitännöillä olevan telkkarin räsähtää paskaks = huono pelata pallia.

                                  Noh, verkkokuoppaan turpo valkoisena, olin jo ottamassa 32" ruutua kainaloon, mutta vaino alko haahuilemaan jonkun "satatuumasen" tms perään, sen verran sain sitä jarruteltua että 42" ruutu tarttu kantoon.

                                  - Tottakai vaimon speksaama tv-kaappi kävi auttamatta ahtaaksi = raijata se pois ja nyysiä lapsilta tv-taso.

                                  - Kuukausi pari taaksepäin mulla pyöri käsissä muutama antenninjohto, nytku etsittiin koirien kanssa ja räjäytettiin koko kämppä = 0kpl ylimääräisiä johtoja löyty.

                                  - Yks hdmi kaapeli kans jossain Jemmassa, sama tulos etsinnässä kuin antenninjohdon kanssa.

                                  - Pistin tv-kauppaan lähtiessä wanhaa tuttua dödöö, niin samantein oli kainalot tulessa syystä X ja nyt ku paininu noitte kaappien ja telkkareiden kanssa niin kainalot huutaa niveaa.

                                  Comment


                                    Ei oo jesilläkään helppoa, mies on varmaan aktiivisin kirjoittaja tässä osiossa :)

                                    Comment


                                    • No morjes..?! Sama mulla. Toisesta paketista soitettiin Matkahuollosta, että täällä on. Tervetuloa noutamaan.. ja toisesta ei tietoakaan.. Eli kaksi vannetta paikallisessa MH:ssa ja kaksi , no jossakin.. ja samat tracking-tiedot kun Laurillakin..? soitin matkahuoltoon josko siellä olis kuitenkin kaksi pakettia, mutta ei oo kuulemma näkynyt.. Pitänee pirautella maanantaina generalille, jos ei ala kuulua.. ...tu mitä touhua tää vanteiden osto... ;)

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja ViLe Näytä viesti
                                        Olettasin siis, että et ole vielä luonut edes tunnuksia Playstation networkkiin, voisi siis sanoa että vois ottaa enemmänkin päähän? Itseäni ottaa enemmän se päähän se että käyttäjätiedot on nyt ulkopuolisen käsissä...pirun hakkerit! Hyvä puoli oli siinä, että tiedoissa oli vanhan luottokortin tiedot!
                                        Siis onko ne nyt muka saanut luottokorttitiedotkin? Viimeksi kun luin uutisen aiheesta, niin niitä ei oltu saatu. Luottokunnan tiedotteenkaan mukaan näin ei olisi käynyt. Eipä sillä, edellisen kerran ne "karkas" Nierlestä ja luottokunnasta soittivat ja kysyivät että olenko Turkissa, kun en ollut niin kuolettivat kortin. Jotkut on näemmä jo paniikissa kuolettaneet korttinsa, itse en ajatellut tuohon touhuun yhtyä.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja mjkr Näytä viesti
                                          Siis onko ne nyt muka saanut luottokorttitiedotkin? Viimeksi kun luin uutisen aiheesta, niin niitä ei oltu saatu. Luottokunnan tiedotteenkaan mukaan näin ei olisi käynyt. Eipä sillä, edellisen kerran ne "karkas" Nierlestä ja luottokunnasta soittivat ja kysyivät että olenko Turkissa, kun en ollut niin kuolettivat kortin. Jotkut on näemmä jo paniikissa kuolettaneet korttinsa, itse en ajatellut tuohon touhuun yhtyä.
                                          Ei ole varmistusta edelleenkään mitkä tiedot on viety.

                                          Pankkikorttien tiedot ovat olleet salattuna eikä ole varmuutta onko niitä viety. Ainakaan varmennenumeroita ei ole viety, koska niitä ei säilötä.

                                          Luottokunnan ohjeistus on, että heiltä soitetaan jos väärinkäyttöä ilmenee tai kortti pitää kuolettaa. Asiakas ei ole vastuussa kortin väärinkäytöstä.

                                          Comment


                                          • Helvetti kun ei saa edes yhtä naulakkoa seinään. On ollut monenmoista proppua, kiila-ankkuria ja ties mitä tulppaa. Ohuen laudoituksen takana on tiilimuuri joka on ilmeisesti muurattu vähän niin ja näin eli laasti murenee ja pienen alkureiän takana on isompi epämääräisen muotoinen onkalo johon ei mikään tartu. Pitääkö vetää läpipultilla?

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viesti
                                              Ei ole varmistusta edelleenkään mitkä tiedot on viety.

                                              Pankkikorttien tiedot ovat olleet salattuna eikä ole varmuutta onko niitä viety. Ainakaan varmennenumeroita ei ole viety, koska niitä ei säilötä.

                                              Luottokunnan ohjeistus on, että heiltä soitetaan jos väärinkäyttöä ilmenee tai kortti pitää kuolettaa. Asiakas ei ole vastuussa kortin väärinkäytöstä.
                                              Ei siitä tosiaan ole varmuutta onko ne korttitiedot sieltä lähtenyt, mutta äkkiseltään ajateltuna voisi kyllä ajatella niidenkin lähteneen kun kerta kaikki muutkin tiedot on huolella keräilty!! Itseä ei kyllä huoleta, kun oli tosiaan vanhan kortin tiedot siellä!! Onkos kukaan muuten kuullut mitään siitä, että Sonylta voisi vaatia korvauksia jos on lähiaikoina ostanut Playstationin, jonkin päivitysjutun takia vai oliko se vaan p***apuhetta??

                                              Comment


                                                Ihmettelin että mikä on kun aina puhelimeen puhuessa haisee grilliruoka...? Noh, ei suurta salapoliisityötä vaadittu hoksaamaan että työpaidan vasen hiha on eilisessä lounasperunamuusissa uitettu. Eipä tuota tarvi kuin tunnin verran enää pitää päällä.

                                                Comment


                                                  On ollut monenmoista proppua, kiila-ankkuria ja ties mitä tulppaa.
                                                  Oletko koittanut kemiallisia ankkureita? Tätä tai tätä?

                                                  Comment


                                                    Nuoret lokit pihalla, jotka rakastavat kaikkea kiiltävää ulosteen merkeissä. Joka toinen päivä saa käydä shellillä puhaltamassa *skat pois.

                                                    Kukkahattutädit citikoissaan jotka hidastelevat *kiihdytys*kaistalla, kun pitäisi saavuttaa vähintään sama nopeus kuin jo kaistalla olevat.

                                                    Comment


                                                    • Voi tuo perkeleen Joensuun dieselhuollossa 15.11 konin tuotteita esitellyt ukonnuivake. Ainakin kolmesti tuli painotettua että olemme syncroon hakemassa alustaa ja silti oli vajaavetoisen hilut paketissa kun oli vähän ajatuksena tässä pyhinä alustaa päivittää. Jos joisin viinaa niin nyt saattasin pullon korkata, mut antaapa olla kuitenkin.

                                                      No kai se pitää jarrut ensin rempata ja eberi purkaa ja tutkia.

                                                      Comment


                                                      • Odotas, kun pitää alkaa Koneja vaihtamaan takuuseen. Siinä hommassa saa syyttelyä ja v***uilua kuunnella. Oli jopa autoalalle harvinaisen töykeää ja huonoa asiakaspalvelua.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                                                          Kukkahattutädit citikoissaan jotka hidastelevat *kiihdytys*kaistalla, kun pitäisi saavuttaa vähintään sama nopeus kuin jo kaistalla olevat.
                                                          Tämmönen täti tossa kehä kolmosen ja tampereen motarin liittymässä tuli ruuhkassa kiihdytyskaistalle. Kattelin siinä, että vasen kaista täynnä autoja, ei pääse väistää ja sillä oletuksella ajoin, että liityntäkaistalla oleva on väistämisvelvollinen.

                                                          Mummeli vetääkin rattiliikkeen suoraan mun kaistalle vaikka ollaan kaistalla vierekkäin, refleksit pelasti kolarin, kun vedin liinat kiinni ja luojan kiitos takana olevalla oli vähän turvaväliä, mutta penkalle sekin joutu vetää. Kun sain happee ja kattomaan, niin täti vetää motarin kahta kaistaa hoiperrellen 60km/h.

                                                          Nooh siitä sitten liikenne rauhottu ja ajelin kukkahattutädistä ohi, niin tyytyväisenä siinä joi pillimehua ajellessaan motarilla 120km/h. Voe venäjä.

                                                          Comment


                                                          • Noita näkee lähestulkoon päivittäin työmatkalla sipoo-espoo välillä. Ajoittain tuntuu että alkaa olla yksityisautoilun osalta henkinen burnout lähellä, kun alkaa ohimosuonet puhkeilla viikon edetessä. Onneksi tuostakin ilmiöstä saa viikonloppuisin muutaman päivän hermolomaa.

                                                            Comment


                                                            • Joku PER"#@!!N fiksu oli käyny vetämässä viime yönä audin konepeltiin koko leveydeltä mahtavan naarmun!! Meinaa pikkasen ottaa päähän kun auto ei näy tielle parkilta niin on tiedetty mitä ja minne mennään tekemään, pihassa on kuitenki muitakin autoja joissa ei ollut mitään!!! Mahtava alkaa paikkaamaan s8 konepeltiä, johan tuo auto kerkes olla minulla reilun viikon... Sekin vielä että töissä on itsellä mennyt kaikki "juhlat" :D. "#!@?"!!½#¤%&/

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X