Itse olen odottanut tuollaista kunnon VOD-tyyppistä palvelua, jotta pääsisi eroon torrent touhuista kokonaan. Itse pystyn tuota hyödyntämään PS3:sen tai läppärin kautta (langaton yhteys töllöön). Tässä olisi myös hyvä syy perustella hallitukselle miksi töllö pitäisi vaihtaa sellaiseen, jossa tuo olisi sovelluksena valmiina...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Netflix tulossa, kiinnostaako?
Collapse
X
-
Jostain luin, että tuotakin palvelua vaivaa erinäiset lisenssisopimukset. Kaikkea haluttua ei saada, kun sopimukset estävät. Jotkut sarjat eivät ole aina katsottavissa vaan vain jonkin aikaa, kun sopimukset estävät.. hyvä siinä jotain sarjaa alkaa katsomaan, jos jaksot katoavat kesken alta. Siirtyisivät nyt jo tuosta vanhasta maantieteellisestä rajoittelusta ja aika rajoittelusta pois.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Dieselman Näytä viestiKun ei ole kyseisestä tuotteesta mitään hajua niin herää kaksi kysymystä: Tekstitykset ja kuvanlaatu?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiTekstien puute ei itseä haittaa jos nyt on lähinnä enklantia. Mites tuo hinnoittelu?
Comment
-
Eilen tuli joltain random-radiokanavalta juttua tuosta palvelusta. Hinnaksi mainittiin noin 8 euroa kuussa muistaakseni. Lisäksi puhuttiin siitä, että esim. mtv3 ja yle ovat ilmoittaneet, etteivät aio tehdä minkäänlaista yhteistyötä kyseisen palvelun kanssa vaan päinvastoin yrittävät parhaansa mukaan kusta muroihin. Myös neloselta oli kommentoitu, että jotkin säädökset saattavat estää palvelua näyttämästä tietynlaista sisältöä, esimerkiksi vain jo Suomessa tv:stä aiemmin ulostullutta materiaalia saisi esittää, jne.
Comment
-
Katselin tuossa Netflixin sopimusehtoja. Löysin muutamia kohtia, jotka panevat miettimään millaisen palveluntarjoajan kanssa ollaan tekemisissä.
Näiden käyttöehtojen mukaan kaikki riidat sinun ja Netflixin välillä ratkaistaan SITOVALLA VÄLIMIESMENETTELYLLÄ. SITOUDUT LUOPUMAAN OIKEUDESTASI VIEDÄ ASIA OIKEUDEN RATKAISTAVAKSI, kun puolustat oikeuksiasi tämän sopimuksen perusteella (lukuun ottamatta asioita, jotka voidaan ratkaista vähäisiä vaateita käsittelevässä tuomioistuimessa). Oikeutesi määrittelee PUOLUEETON VÄLIMIES, ei tuomari tai valamiehistö, eikä vaateitasi voida ajaa ryhmäkanteena.Ryhtymällä Netflix-jäseneksi hyväksyt nimenomaisesti sen, että meillä on oikeus periä sinulta kuukausittainen jäsenmaksu sillä hetkellä voimassa olevalla hinnalla, sekä muita maksuja, joita saattaa aiheutua Netflix-palvelun käyttöösi liittyen,Ymmärrät sen, että joka kuukausi laskutettu summa saattaa vaihdella kuukausittain, koska summaan saattaa liittyä tarjouksista ja/tai palvelun lisäyksestä tai muutoksesta johtuvia summia, ja valtuutat meidät veloittamaan maksutavaltasi tällaisia vaihtelevia summia, jotka voidaan laskuttaa kuukausittain yhtenä tai useampana veloituksena.Pidätämme oikeuden irtisanoa tai rajoittaa palvelumme käyttöäsi, ilman erillistä ilmoitusta, mistä tahansa syystä tai ilman mitään syytä.Näitä Käyttöehtoja sovelletaan ja tulkitaan Yhdysvaltojen Delawaren osavaltion lakien mukaisesti ottamatta huomioon lainvalintaa koskevia määräyksiä. Jos jonkun määräyksen tai joidenkin määräysten näissä ehdoissa katsotaan olevan pätemätön, laiton, täytäntöönpanokelvoton tai ristiriidassa lain kanssa jonkin toimivallan alaisuudessa, muiden määräysten päteminen, laillisuus ja täytäntöönpanokelpoisuus eivät muutu tai heikenny ja ne pysyvät täysin voimassa.
Comment
-
Tulihan tuo tilattua, ainakin näin kokeilumielessä. Muutaman tunnin tapeltuani Windowsin DRM:n (PlayReady) kanssa, alkoi videotkin näkymään. Syynä ilmeisesti se, että koneeseen on komponentit vaihtuneet liian tiheään tahtiin Windowsin asennuksen jälkeen, joten tuo DRM piti resetoida.
Sisällöstä en kauheasti keksi kommentoitavaa, onhan siellä kaikenlaista, mutta toisaalta useita suosikkisarjoja puuttuukin.
Lisäksi päähän ottaa se, että äänet tulee PC:llä katsottaessa vain ja ainoastaan stereona! Toisekseen palvelua ei voi käyttää Linux-pohjaisella HTPC:llä, kun se on toteutettu MS:n Silverlightilla. Xbox 360:lla en kokeillut, kun ei sitä boxin suhinaa jaksa elokuvia katsoessa kuunnella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja thompson Näytä viestiMun mielenkiinto loppui siihen kun ilmaista kokeilukuukautta varten pitää antaa luottokortin tiedot
Comment
-
Kiinnostaa. Spotify-käyttäjänä sain tuon 78 päivän ilmaisen kokeilujakson (tuon saa tosin kaikki, eivät tarkista mistään).
Sisältö on vielä ehkä hivenen vanhentunutta, mutta kyllä sieltä silti katsottavaa löysin. Käyttökokemus pääsi kyllä yllättämään puun takaa, tuohan oikeasti toimii. Htpc, ps3 ja galaxy tab 10.1 toimivat tuon kanssa sulavasti ja moitteetta. Voin keskeyttää katselun htpc:llä ja jatkaa samasta kohdasta tabilla jne. Voin myös katsella toisella laitteella eri ohjelmaa tai samaa ohjelmaa useammallakin laitteella yhtäaikaa.
Sitten ne huonot puolet:
- Htpc:llä saan äänet ainoastaan stereona
- Kaikkea materiaalia ei löydy pc puolelta HDna (ps3 puolelta löytyy)
- HD-kuvan max bitrate on 4800kbps
Tällä hetkellä olen jatkamassa tilausta myös kokeiluajan jälkeen. Luottokorttipakkoa en kokenut ongelmaksi ja melko varmasti lisää maksutapoja on tulossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja thompson
Mun mielenkiinto loppui siihen kun ilmaista kokeilukuukautta varten pitää antaa luottokortin tiedot
Comment
-
Eikö tuo tarjonta ole ihan samaa kun esim canalilla ja viasatilla? Saa ilmeisesti kattoa tosin millon haluaa tiettyä ohjelmaa?
En kyllä usko itse kokeilevani kun kerta on jo nuo Cmore ja Viasat paketit.
Ekaan viestiin vastaten siis, ei kyllä kiinnosta. Enkä usko että toimii ongelmitta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiEkaan viestiin vastaten siis, ei kyllä kiinnosta. Enkä usko että toimii ongelmitta.
Comment
-
Itse intouduin eilen tekemään tunnukset tuon yllämainitun "Spotifytarjouksen" kautta.
Käyttökokemuksia nyt hankittu iPadilla, pc:llä ja sohvalta katseltuna PS3:n kautta.
Täytyy ihmetykseksi tosiaan todeta, että mainiosti se pelaa.
Tarjonta mielestäni ihan kohtuullinen ja suomisubejakin on yllättävän paljon tarjolla.
How I Met Your Motherin katsomista tässä aloitellut ja nyt pystyikin jättämään ne DVD-boksit kauppaan, kun täältä löytyy sisältö. :)
Comment
-
Tuossa ylempänä lainatuilla käyttäjäehdoilla uskoisin voivan pyyhkiä persettä suomessa. Ainakin noi lainatut kohdat kuulostaa jonkun 12 vuotiaan kirjottamilta, enkä usko että menevät suomessa läpi miltään osin jos oikeasti riitelemään lähdetään. Tai ei ainakaan pitäisi mennä vaikka olisi mikä sopimus tehty.
Niin ja ei kiinnosta, katson telkkarista ja jos telkkarista ei tule, on amerikanserkkuja jotka jakavat tarpeellisen.
Comment
-
Kiinnostaa, mutta toisaalta katselen mieluummin BBC:n HD-lähetyksiä netissä kuin kk-maksullista Netflixiä. Ylen tarjontaakin ihan kiva katsella Lumiasta silloin tällöin.
Eihän tuo voi olla yhtään huonompi kuin Voddler, joten siinä mielessä menee varmasti Suomessakin ykköseksi.
Ja hintahan oli pyöreä 7,99€, jos Windows 8:n Netflix-appia on uskominen.
Comment
-
Itse olen nyt jäänyt kyllä netflixkoukkuun. Ostin bluraysoittimen jossa on netflix ja pitihän se ilmainen kuukausi ottaa käyttöön. Xmachines:sia olen 8 jaksoa katsonu ja nyt lähtee 4. Jakso weapons that changed the world:ia. No mitäpä sitä muutakaan saikulla tekis ku pakkais muuttokamoja ja katselis töllöä.
Tarjonnasta sen verran että uusinta uutta ei kyllä löydy, mutta on näissä vanhemmissakin kyllä katsottavaa.
Comment
Comment