Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Android kapulat (ainakin Samsung)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Dieselman Näytä viesti
    Yöllä putkahti Lollipop S4 activeen ja päivän kokemuksen perusteella selkeä parannus vanhaan. Myös äänetön-tila löytyy normaalisti yläpalkista.
    Kauhulla odotin kun olen näitä kommentteja tuosta Lollipopistaa lukenut, mutta ainakin activessa tämä on todellakin huomattavasti parempi kuin vanha, sulavampi, modernimpi ja akkuakaan ei ainakaan enempää kuluta.

    Ironista, mutta tällä päivityksellä Samsung menetti ehkä yhden asiakkaan S6-sukupolven laitteilta, johon olin jo ajatustasolla siirtynyt.

    Comment


    • Hanskalokerossa muistin olevan SGS1. No siellähän se oli, mutta nyt tuli sellainen ongelma, että sehän syö sitä vanhan mallin sim-korttia ja SGS4+ on micro. Ajattelin tuon ottaa käyttöön siihen asti, kunnes samsung korjaa tuon lollipopin, mutta sim-kortin vaihtokin maksaa :S

      Comment


        Eihän kortin vaihto mitään maksa? Käyt liikkeestä pyytämässä vaikka sellaisen sim kortin reunat mistä micro-sim otettu. Se pahvi käy adapterina ihan yhtä hyvin kun 10e maksava adapteri.

        Comment


        • Kyllä se saunalahdella maksaa. Tuo kortti on leikattu ihan omin käsin niin tiedä sitten sopiiko adapterin kanssa. Niitä olis kotonakin pari kappaletta mutta testaamaan pääsee vasta sunnuntaina.

          Comment


            No jo on melkoinen piraattifirma jos kortinvaihdosta perivät rahan. Tämä toinen iso, jonka tuotteiden kanssa itse viran puolesta toimin, ei ole veloittanut kortinvaihdoista mitään enää vuosikausiin.

            P.S. Eikä muuten niistä SIM-kortti adaptereistakaan mutta se saattaa olla vain minun heikkoa bisnesvainua.

            Comment


              Asiasta en mitään tiedä mutta omaan korvaan näyttää siltä että ei kannattasi paljon kikkailla puhelimien kanssa jos näin paljon ongelmia saadaan aikaan :)

              Comment


              • Kikkailulla tarkoitat virallisen firmiksen asennusta?

                Comment


                  No en mä tiedä miten sen saa kuulostamaan niin hankalalta. Ja kuten mainitsi, asiasta en mitään ymmärrä. Itse on päivitykset onnistuneet eikä mulla ole ollut tarvetta lisäsovelluksia puhelimen käyttöä tai järjestelmän säätämistä varten hommailla.

                  Comment


                    Tässähän onkin kyse siitä, että valmistaja on ryssinyt päivityksen, eikä käyttäjä.

                    PS. HTC One M7 sai virallisen lollipopin myös, viikon käytön jälkeen ei valittamista.

                    Comment


                      Itsekin päivittelin S4 activen pari päivää sitten ja ei mitään valittamista vaan päinvastoin. Toimi erinomaisen hyvin.

                      Comment


                        Kiessillä päivitin eilen S5:n. Lollipoppiin tuli ainakin äänetön tila takaisin.

                        Comment


                          Mikähän olisi tarkempi versionumero/softapaketin nimi "äänettömässä" S5:ssä?

                          Comment


                            Tässä on, OTAna otin.
                            Attached Files

                            Comment


                              Sama löytyy myös itseltä, mutta oma puhelin ei löytänyt OTAna.

                              Comment


                              • Itselle myöskin ilmestyi tikkarin päivitys tänään S4 Activeen. Päivitys kesti kokonaisuudessaan hiukan yli pari tuntia. Alkuvaikutelma ihan hyvä, ilmoituspaneeli edellistä epäselvempi, osittain sinisen värinsä vuoksi. Myös näppäimet hiukan muuttuivat. Ei mitään käytettävyyttä haittaavaa ja niihin tottuu nopeasti. Kuten myös muilla activen päivittäneillä, äänetön löytyy entiseen tapaan.

                                E: Ainut ärsyttävä ominaisuus löytyi nyt peruutusnäppäintä painettaessa, se värähtää joka kerta kun painaa. Saakos sen jostain pois?

                                Comment


                                • Kiesin kautta päivitin ton lollipopin johonkin versioon ja äänetön tila tuli takaisin :)

                                  Comment


                                    Esim. Antin kuvankaappauksessa näkyy versionumerona 5.0 ja minulla omassa S4+ näkyy samassa kohdassa 5.0.1

                                    Eläköön ne pienet erot?

                                    Comment


                                      Mulla oli kanssa S4+ versio 5.0.1, eikä äänetöntä =/

                                      Comment


                                        Mulla oli vanhakin 5.0 ja siinä ei ollut äänetöntä.

                                        Comment


                                          Mulla on Xperia Z3 ja android versio on 4.4.4! Ohjelmisto on ajan tasalla ilmottaa puhelin. Näköjään aika eri päivitystiheys?

                                          Comment


                                          • Mulla on nyt S5 5.0:lla ja on äänetönkin tosiaan löytyy.

                                            Comment


                                              S5 active ja äänetön löytyy, ei tosin samasta paikasta kun ennen virta nappulaa pohjassa pitämällä sai sen menun siihen missä pysty valitsemaan äänetön tilan. Nyt sitä ei ole siinä mukana mutta alas veto valikossa on ääni ja sitä näpyttämällä saa äänettömän.

                                              Comment


                                                Mulla näköjään samanlailla. Noh, normaalisti tulee käytettyä alasvetovalikon kautta. Kait se palautuu tuonne virtanappulan taaksen seuraavan ohjelmistopäivityksen mukana.

                                                Comment


                                                • Nyt on pakko kysyä vaikka onkin varmaan ihan selvä juttu. Mistä löytyy Chromesta välilehdet lollipoppiin päivittämisen jälkeen?

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
                                                    Nyt on pakko kysyä vaikka onkin varmaan ihan selvä juttu. Mistä löytyy Chromesta välilehdet lollipoppiin päivittämisen jälkeen?
                                                    http://www.h3xed.com/mobile/how-to-g...oid-5-lollipop Tuossa ohjeet :)

                                                    Comment


                                                    • Löytyihän se, on siirretty näköjään tuonne keskinäppäimen takaa löytyvän aiemmat sovellukset-ruudukon taakse. Huono käytettävä mielestäni, varsinkin jos paljon surffailee puhelimella.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viesti
                                                        Eikö SGS4+:ssa hommaa saa toimimaan näin?


                                                        http://teemuhynninen.fi/2015/02/sams...-aaneton-tila/
                                                        Tervehdys!

                                                        Tämän ohjeen mukaan tein ja toimi mainiosti tovin, mutta nykyään ei ole kyllä mitään vaikutusta äänien kanssa. Onko muilla samoin tai toimiiko normaalisti?

                                                        Comment


                                                        • Mikäs olis hyvä huoltojen ja tankkausten kirjausohjelma androidille? Ei tarvitse olla ilmainenkaan.

                                                          Comment


                                                          • https://play.google.com/store/apps/d...yLogBook&hl=fi

                                                            Suosittelen

                                                            Comment


                                                            • Itsellä käytössä pro versio tästä:
                                                              https://play.google.com/store/apps/d...onewalker.acar

                                                              Suosittelen myös.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X