Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sähkötupakasta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Eilen käryytin hetken mielijohteesta pikkusikarin 2 kk höyryttelyn jäljiltä. Maistui aika pahalta, varsinkin jälkimaku kammottava.

    Comment


    • Oon huomannu saman ilmiön kun vertaa vaniljahöyryä ja valkosta mallua keskenää.

      Comment


      • Tuota höyrypään käsikirjaa on tullu tavattua aina kun jotain ongelmia on tullut, tahtoo vaan joiltain osin olla hieman vanhahkoa dataa jo. :) Sen verran on päässyt jo juoneen sisään, että osaa jo tilata oikeita varaosia.

        Noista atopäiden pesusta; ei kehtaa joka toinen päivä olla atoa vaihtamassa jos nopealla huuhtomisella selviää. :) Viikon verran ollu tuo Kangerin MT3s -clearo käytössä ja kyllä tuota saa sen parin päivän välein huuhtoa, muuten alkaa maistumaan kärylle. Voi tietysti johtua käytetyistä nesteistäkin.

        Comment


        • Nyt nopea käsis tähän amperitupakkaan,kertokaa hyvät juipit mitä pitää ostaa/käyttää. Ainaskii mertzan ja hattiksen kokemuksella pitäis olla
          selvää liquidia. Ostin perinteisen ego-t:n ja hyvin tuli sauhua about viikon verran, ja sen jälkeen savuttelu on mennyt huononpaan suuntaan.
          Vitutt... moinen meininki, kertokaapa mitä pitää ostaa jotta saa kunnon
          sauhut (no money limit) oikeesti.

          Comment


          • Ei Smokin mainos, sattuu vaan kaikki olemaan heidän laitteita.

            Itselläni on Smok Zmax mini akunpidennuksellä eli 18650 akku sopii myös. Smok 510 PYREX -lasi DCT-tankki SMOK 6ml lasiputkella pari kolme kappaletta. Cartoina taas Smok 1,5ohm dual coil. Näitä kierrossa se 20 kpl, puhdistan välillä uä-pesurilla sit kuivumaan.

            Tolla setillä olen tullut toimeen hyvin. On mulla pari korjattavaa atomisaattoria, mutta niitä ei voi taskussa kuljetella. Jos ne menee ylösalaisin, niin valuu nesteet hiljalleen pois.
            Viimeksi muokannut harrastelija; 19.10.2013, 18:46.

            Comment


              Yleisenä vinkkinä noista clearoista: vaikka olisikin muuten vuotamaton yksilö, niin lentokoneessa kannattaa katsoa mihin laittaa.. Nimim. 1,2 ml nestettä farkuntaskuun imeytyneenä.

              Comment


              • Mistä tilaate nuo nikottini nesteet? Tai siis mitkä nesteet ovat ns. parhaita? Onko jotain suomenkielistä sivua, josta saisi jotain hyviä? tilasin viimeksi finnvapelta Atoms labin nesteitä, mutta eivät mielestäni olleet kovin hyviä. Parempiakin siis maistettu tai sitten johtui vain makuvalinnoista..

                Comment


                • Pieni varoituksen sana tännekin... Maxi clearo EI kestä cola nesteitä tai vaihtoehtoisesti ecigwizzardin salmiakkia. Tankin pääty irtosi taskussa. Onneksi oli pysynyt nesteet sisällä. No opinpahan sen ettei voi elää vain yhdellä laitteella. Nyt vaan jostain äkkiä muutama clearo tilaukseen, jospa sitä ensi viikolla saisi taas höyrytellä.

                  Comment


                  • Kannattaa ostaa se lasitankki heti ensimmäiseksi.

                    Comment


                    • Kaveri tilailee jostain kiinasta noita, ei käryä merkistä! Kumpis muuten porukasta toimii paremmin, rööki, vai piippu?
                      Viimeksi muokannut Zikke; 20.10.2013, 22:38.

                      Comment


                      • http://www.fasttech.com/
                        Hong Kong. En Tiedä sitten tuleeko se yhdelle henkilölle paljoa halvemmaksi, mutta jos porukalla tilaa niin sitten.

                        Toi MISTer Silica Hybrid alkoi kiinnostamaan ja ajattelin tilata sen heti kun saavat sivut taas ylös.

                        Comment


                        • Toi MISTer Silica Hybrid alkoi kiinnostamaan ja ajattelin tilata sen heti kun saavat sivut taas ylös.
                          Et ole ainut. Noita saa kanssa Finnvapelta. Tosin full kittiä ei saa, mutta tuskin sitä tarvitseekaan. Ja pikkutankin joutuu tilaamaan erikseen. Toihan toimii myös meshillä jos tekee U:n.

                          On vaan niin pirun muhkea paketti 18650 akulla ja isolla tankilla. Voisi melkein ottaa työkäyttöön 18350 akkuputkenkin.

                          Comment


                            Ensi perjantaina tulee minulle 3 kk täyteen höyryttämisessä. Ennen sitä aski/pv 25v. Aloitin finnvapen ego-C paketilla ja sillä pärjäsi juuri sen runsaan kuukauden kunnes kyllästyi vähäiseen höyrymäärään. Tuli sitten puffilta hankittua Vamo V2 RST-mallisena sekä Innokin iClear 30. Tuo iClear30 oli pieni pettymys, savun määrä ja tehonkesto ei ollut sen parempi kuin muuten hyvät iClear 16 clearoissa (jotka tulivat siinä aloituspaketissa).

                            Nyt on Kanger Protank 2, puff.fi stä. Tätä voin suositella, ei vuoda ja kestää tehoa. Bottom Coilina erittäin lyhyillä langoilla niin imee nestettäkin reippaasti.

                            Parasta Vamo V2-sessa on vastus- ja jännitteenmittaus sekä vakioteho. Tuo vakioteho tekee sen että clearojen vaihdon yhteydessä ei tarvitse kerrata ohmin lakeja. Ja akun tyhjentyessä höyryntuotto pysyy suurin piirtein samana loppuun asti. Vamo on halpa, ja taajuus on aika matala millä se säätää tehoja. Muistaakseni jotain 30 Hz luokkaa, joten clearosta kuuluu pieni rätinä. Provarissa on vissiin 200 Hz säätö, joka tekee siitä laadukkaamaan tuntuisen. En ole vielä valmis maksamaan siitä sen 200 €.

                            Minulla oli yksi 18650 akku, mutta kun tuntuu siltä että taskussa on miekka niin olenkin siirtynyt kokokaan 18350 akkukäyttäjäksi. Yksi tuollainen 800 mA akku riittää iltapäivään ja toinen seuraavaan aamuun.

                            Minulla on edelleen nuo ego-C kynät käytössä. Toisessa on Liqua 9mg/ml kahvin makuisena, ja toisessa finnvapen "Red L/M" tjms. myös 9 mg vahvuisena. Näitä käytän tosin todella vähän, imaisenpa vain vaihtelun vuoksi niitä kerran päivässä jos sitäkään.

                            Tuossa Kangerissa tulee imettyä Liquan Cola tai Mint (ei menthol) makuisena (finnvape). Nämä on mukavia arkinesteitä omasta mielestäni. Kun maku alkaa loppumaan vaihtaa vaan toiseen vähäksi aikaa.

                            Kulutus on minulla karkeasti 30 ml viikossa, ehkä jopa enemmänkin. Olen nopeasti oppinut tilaamaan vähän enemmän kerralla, kun lähimmästä kiskasta ei voi käydä hakemassa lisää keskellä yötä.

                            Aloitin 12 mg/ml nesteillä, mutta ehkä liiallisesta höyryttämisestä (liian helppoa) johtuen olen kokenut joskus vähän sydämentykytystä ja nukahtaminen voi välillä olla vaikeaa. Eilen oli YLE:n sivuilla jotain juttua että sama ongelma tulee nikotiini-purkallakin ja on vaaratona, joten siitä ei kannata huolestua. Viime aikoina olen ostanut noitten Liqua 30 ml pullojen lisäksi yhden 10 ml nikotiinittoman pullon jolla olen jatkanut tuota nikotiininestettä niin että voi pössytellä ilman tykytyksiä.

                            Nyt tuli eilen tilattua ihan perusnestettä 50/50 finnvapelta, nimeltään joku Balanced. Sillä voi sitten laimentaa vaikka kaikkia nesteitä, katsotaan väheneekö maku liikaa.

                            http://www.puff.fi/vamo-vwmod-stainl...50-p-1159.html

                            http://www.puff.fi/kanger-protank-pu...la-p-1119.html

                            Nyt on näköjään puff.fi saanut Innokin tuotteita. Tuo uusi iClear 30s voi olla mielenkiintoinen, mutta tuo kanger protank2 toimii sen verran hyvin että en taida jaksaa kokeilla.

                            finnvape kaupassa on nyt uusia aloituspaketteja. Anyvape CE5 ja Anyvape eVod. Tuo eVod aloituspaketti vaikutttaa hyvältä, mutta aika nopeasti tullee tuo VV/VW tarve joka tapauksessa vastaan.


                            Suosittelen aloittelijalle joko

                            Comment


                              Jos olet löytänyt oman mielimakusi, niin sitten vaan sekoittamaan omat litkut viestissä #215 mainituista paikoista. Tulee ihan oikeasti säästöä, kun noin kolmasosa hinnalla saa nesteet.

                              Provarista meni viesti joulupukille, josko sitten pääsis pössyttelemään sähkötupakkien Audilla... (tai mun kai pitäis sanoa Passatilla, mutta moisesta lauseesta voi joutua cia:n lennolle. Eikähän tuo nyt kyllä kovin katu-uskottavaltakaan kuulosta ;=).

                              Comment


                              • Itse olen tilaillut kaikki sähkötupakat, nesteet ja varaosat Finnvapelta!

                                Comment


                                  Löytyihän se Provari sieltä pukinkontista. Nyt sitten vaan pitäisi arpoa hyvin höyrystin tuohon, eli olisko vinkkejä?

                                  Lambolla höyrytellessä miellyin Pro tank 2:een, mutta harmikseni ei toimi Provarissa kun ilma ei kulje. Nyt käytössä EVOD, joka sekin on ihan ok, mutta täyttö ei onnistu sotkematta, toisin kuin tuossa Pro 2:ssa.

                                  Tuosta voikin jo rivien välistä vähän päätellä mitä olen hakemassa, eli siisti ja vuotamaton pitäisi olla. Lisäksi helppo atojen vaihto, eli nuo itse rakenneltavat ei oikein innosta. Niin ja ilman pitää siis tulla jostain sivulta ei siis "pohjasta".

                                  Comment


                                  • Itselläni on evicin nokassa tuo pro tank 2 kopio eikä tahtonut hengittää kunnolla. Porasin sitten yhden ilmareijän 1.6 millisellä terällä 2 milliseksi (on meinaan aika pehmosta tuo kiinalainen pelti). Nyt imuvastus on juuri sopiva. Vielä kun laittoi 2mm pumpuli microcoilin sisälle niin ei vuotanut enään. 1.6mm coililla vuoti kuin seula. Micro coili toimii hemmetin hyvin evod/protank atossa. Höyryää ihan eri tavalla kuin vakio ato ja kestää huomattavasti paremmin tehoja. Ainakin tuo evic poltti nuo vakio atot alta aikayksikön. Tämä siis ei toimi nomorefordille koska joutuu rankentelemaan, mutta kyllä tuo ilmareijän modaus toimi ihan vakioatonkin kanssa.

                                    Kohta pääsee sitten ihan oikeesti turaamaan noiden setupien kanssa kun posti kuljettaa käytetyn Mister V2 Full kitin postilokeroon. Samalla sitten tilailin puffilasta muutamat AW:n akut ja eri kokoisia kanthaaleja :D Tuo 0.32 on vähän turhan jytkyä ellei microcoileja harrasta. Kolmas myöhäinen joululahja tulee libertyflightilta kun matkalla on 50ml jalippo bearia ja pari arkkia meshiä.

                                    Comment


                                    • Tuli ostettua nyt itselle joululahjaksi tuo mister silica hybrid. Kävin ihan Jonin pajalla ja sain mukaan kaikenlaista kivaa kaupanpäälle. Tilasin Jonilta vielä 3,8mm pidemmän akkuputken, niin saan suojapiirillä olevan 18650 akun sopimaan laitteeseen. Tekijämies pyöräytti sen samontein sorvissa. Itse laite on parempi käytössä kuin mikään aikaisempi mitä mulla on ollut (ego-T, Smok-Zmax, L-rider).
                                      Antaa muuten ihan jumalattomasti höyryä pihalle. Setupin tein 3/4 kieppiä kanthalia ja ihan yksinkertainen U-silica urasta uraan. Setupin tein ompelukoneneulan ympärille ja siitä siirsin sen laitteeseen.
                                      Noi 510 kartot tuppasi aina tukkeentumaan jossakin vaiheessa, mutta tässä ei ole siitä pelkoa. Laite on täyttä terästä, joten ei hajoa töissäkään, toisin kuin Zmax ja L-rider mitkä hajosivat pikku kolhusta.

                                      Oisinpa ostanut tämän jo heti ensimmäisenä laitteenani.

                                      Comment


                                      • Nyt tuli minunkin herra kotiin :D Ihan kylmiltään käärin 4/5 setupin silicasta. Höyryää aika pirun hyvin, mutta maku on kyllä heikompi kuin protankissa. V3:n pienemmällä ilmareijällä on varmaankin vähän parempi. Tuo V2:n reikä on aika väljä. Ymmärrän kyllä miksi tätä hehkutetaan niin paljon.
                                        -Koko on loistava. Kaikki ylimääräinen on karsittu hienosti pois.
                                        -Ulkonäkö mielyttää ainakin itseäni. Alumiinisellä akkuputkella ja läpinäkyvällä tankilla hyvinkin tyylikäs ja rosterisena todella luottamusta herättävä ja omalla tavalla hieno.
                                        -Helppo setupoida ja setuppivaihtoehtoja on paljon
                                        Ei voi kuin suositella jos harkitsee ostavansa jonkun itse rakennettavan laitteen ostamista.

                                        Ei millään pahalla mutta Ego-T:hen verrattuna melkein laite kuin laite on parempi käytössä. Varsinkin VG pohjaisilla nesteillä ei toimi ollenkaan ja tankin koko on melkein säälittävä.

                                        Comment


                                        • Vajaan 3kk on myös menty vallan höyryn voimalla.
                                          Alkuun Paul Saar eGo hörystimellä, mutta vajaan kuukauden jaksoin sitä! :)
                                          Nyt on eVic ja pro tank 3. On jopa niin hyvä että postissa odottaa toinen samanlainen paketti(ts.paniikissa tilasin uuden kun luulin nykyisen hukkuneen baarireissussa, mutta löytyikin kaverin autosta :D )

                                          Vielä tarvisi joku hyvä matkamalli ostaa.

                                          Ei kyllä ole mitään haluja ollut manuaaliseen, mutta tiedä sit kuinka paljon tämä höyryttely tulee edukkaammaksi, kun välineurheiluksi tämäkin menee! :)

                                          Mutta ei tarvi palella pakkasessa kärheemässä hei! ;D

                                          Comment


                                          • Osta tuommoinen 18350 putki. Sopii ihan hyvin etutaskuun pro tankin kanssa. Just ja just jakso työpäivän pikkuakulla.

                                            Comment


                                              Menettääkö neste "tehoansa" vanhentues? Täs ny kokeilen uudestaan lopettaa tuon analogisen käytön mutta jotenki tuntuu että tuo vuoden vanha neste ei oikein tehoa. Tuntuu kyllä henkosia vetäes mutta himo ei tunnu vähentyvän..

                                              Comment


                                                En ole ainakaan puolessa vuodessa huomannut mitään. Kuinka vahvaa nestettä sulla on? Sanoisin, että alkuun saa olla ainakin 18 mg, josta voi sitten kuukauden parin sisään vaihtaa miedompiin. Itse jus kahden vuoden jälkeen vaihdoin kahdestatoista kuuteen.

                                                Comment


                                                  18mg. Ens viikolla tulee uutta nestettä, pitää kokeilla onko mitää eroa.

                                                  Comment


                                                  • Kyllähän tuota nikotiinia haihtuu ajan saatossa. PG jo itsessään aiheuttaa kurkkutuntuman. Itse en huomaa kurkkutuntumassa eroa 10mg ja 18 mg nesteissä. Enemmän eroa tulee PG pohjaisen ja VG pohjaisen välillä. Itse aloitin höyryttelyn 24mg nesteillä ja nyt on 10-12mg nesteet käytössä. Aika paljon nikotiinimääriin vaikuttaa myös laitteisto sillä nykyinen laite tuottaa huomattavasti enemmän höyryä kuin mitä ne alkuaikojen laitteet. 18mg nesteillä tulee aika helposti liikaa nikotiinia, joten totesin että on aika miedontaa annosta.

                                                    Liitteenä taulukko nesteiden nikotiinipitoisuuksien tippumisesta ajan funktiona.
                                                    Attached Files

                                                    Comment


                                                    • Kopioitu E-savuke forumilta:

                                                      Kansalaisaloite sähkötupakoiden poistamiseksi tupakkadirektiivistä

                                                      EU:ssa kansalaisaloitteen käsittely vaatii kaikkiaan 1:n miljoonan EU-kansalaisen allekirjoituksen sekä vähimmäismäärän vähintään 7:stä EU-maasta. Suomesta tarvitaan 9750 allekirjoitusta, jotta Suomen "kiintiö" tulee täyteen. Aikaa näiden allekirjoitusten keräämiseen on 22.11.2014 saakka.

                                                      Aloitteen on tehnyt EFVI ja se löytyy EU:n virallisilta sivuilta, jossa sen voi allekirjoittaa. Vaatimuksina allekirjoitukselle EU-maan kansalaisuus sekä pysyvä asuinpaikka EU-maassa.

                                                      Vetoomuksen tavoitteena on taata höyryttelyn nykyinen tilanne, eli höyryttimet pysyvät kuluttajatuotteina ilman poliitikkojen keksimiä nikotiini- ja laiterajoituksia. Meillä nykyisillä höyryttelijöillä on asiat ns. mallillaa, sillä meillä on jo laitteet ja nesteet myös pahan päivän varalle mutta tulevilla höyryttelijöillä tälläista mahdollisuutta ei välttämättä ole.

                                                      Toivottavasti kaikki suomalaiset höyryttelijät osalistuvat tuohon vetoomukseen. Linkki vielä kerran:
                                                      Allekirjoitussivulle

                                                      Tilastosivusto löytyy täältä

                                                      Comment


                                                      • Mietin kyllä tuota lyhyempää putkea, mutta tilasin minilambon.
                                                        Olisi yksi eVic avaamattomassa paketissa ylimääräisenä! ;)

                                                        Comment


                                                          Osaisko joku suositella HYVÄN kurkkutuntuman omaavaa tupakinmakusta nestettä? Tänään tullu Halon Menthol Ice oli täys pettymys. Ei juuri mitää tuntumaa enkä oikeen muutenkaa tykkää tuosta mentholista. Saa ostaa pois kuljeksimasta kuka haluaa, jos haluaa.

                                                          Comment


                                                            Mä olen höyrytellyt Pink Spotin Tobacco:a. Mulle on toiminut. Tiedä sitten miten on sun makuun, mutta vois olla kokeilemisen arvoinen.

                                                            Comment


                                                              Mistä oot hommannu? Näemmä finnvapella on ollu joku vesivahinko ja putiikki kii :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X